Johann Vogel, Ji Sung Park, Edward Linskens... PSV heeft wat nuttige spelers gehad!quote:
Linskens en Park waren nou niet echt nuttige spelers. Dan denk ik eerder aan Wouters midden jaren 90. Park was voor PSV in die tijd voldoende creatief en Linskens was gewoon niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Johann Vogel, Ji Sung Park, Edward Linskens... PSV heeft wat nuttige spelers gehad!
De Camargo in de spits?quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:21 schreef -XOR- het volgende:
Volgens mij is Timmy er op het WK er helaas niet meer bij omdat jong talent Axel Witsel nu op zijn plek rondloopt.
Beetje disrespectvollozigheid om Lucius en Remco van der Schaaf niet te noemenquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Johann Vogel, Ji Sung Park, Edward Linskens... PSV heeft wat nuttige spelers gehad!
Lucius was vooral heel nuttig op het stratumseind.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:22 schreef ISVV het volgende:
[..]
Beetje disrespectvollozigheid om Lucius en Remco van der Schaaf niet te noemen
https://www.hansanders.nl/afspraak-maken/quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kan die shirts bij Liverpool - PSG lastig uit elkaar houden.
Edward was een goed paard.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Linskens en Park waren nou niet echt nuttige spelers. Dan denk ik eerder aan Wouters midden jaren 90. Park was voor PSV in die tijd voldoende creatief en Linskens was gewoon niet goed genoeg.
Ideale twaalfde man.quote:
Hans Anders doet niks aan kleurenblindheid tochquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://www.hansanders.nl/afspraak-maken/
Godver ja, dat is inmiddels ook een routinierquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:21 schreef -XOR- het volgende:
Volgens mij is Timmy er op het WK er helaas niet meer bij omdat jong talent Axel Witsel nu op zijn plek rondloopt.
Ik bel ze evenquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hans Anders doet niks aan kleurenblindheid toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |