Zover ik begreep niet. Het is zijn sweet 50 geburtstag.quote:
Plumskloquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:21 schreef mario390 het volgende:
oma levte einfach dat wc was en holzgebouw met en gaat en het vallt naar onden aber kein normales plumsklo
Einmal im bild bleft da stehen im augen.quote:
Sunny Baska hotel.quote:
Aus das Fiel Fapjes Foto Album denk ikquote:
Er is daar wel een nudisten strand.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aus das Fiel Fapjes Foto Album denk ik
Ik denk dat ik maar snel een 'zaken reis' moet gaan boeken met het tuinhuisje om 'inspiratie op te gaan doen' en 'teambuilding activiteiten' te gaan weg zetten richting de heren van de blauwe brievenquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is daar wel een nudisten strand.
Teambuilding en cardio.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar snel een 'zaken reis' moet gaan boeken met het tuinhuisje om 'inspiratie op te gaan doen' en 'teambuilding activiteiten' te gaan weg zeggen richting de heren van de blauwe brieven
Ziet er oke uit waar je heengaatquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:30 schreef mario390 het volgende:
holidaycheck sunny hotel by valamar,baska
Hey Sallyquote:
in april is daar niemand naaktquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
Mario straks bij naaktstrand
[ afbeelding ]
tim de tuinmanquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Blauwe lucht en zon![]()
En hallo Sally
Je gaat dan ook in mei.quote:
hier nietquote:
Uhu DEZE tuinquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier niet
dus ik ga lekker in de tuin bezig
vlaai is een drogere koek met jamquote:
TACO.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:00 schreef mario390 het volgende:
de trump de assaholwill in nacht schiessen
Dat niemand hem stopt ongelooflijkquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:00 schreef mario390 het volgende:
En dan gaat de nacht nog komen myn freon.quote:
10 aprilquote:
Oh die ken ik wel hihiquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Colinda. die deed ook spirituele beurzen daar.
Dan gaan we lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan gaat de nacht nog komen myn freon.
Theequote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Blauwe lucht en zon![]()
En hallo Sally
Hoi Sallyquote:
Geloof ik. Ja oder nein?!quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:54 schreef mario390 het volgende:
neue diertjes in peru zijn geloof ik hasen
Ik las "scheissen"quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:00 schreef mario390 het volgende:
Beter dan de PECstreetboys.quote:
Oh oh oh die blauwen tochquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:05 schreef mario390 het volgende:
neue landeshauptmann vandaag für kärnten ,en de blauen zeuren weer![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
10 april
helaas dan moet ik werken
even in mijn agenda kijkenquote:
donderdag is ook een mooie klusdagquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
even in mijn agenda kijken
aah helaaaass
helemaal volgepland
aaah wat jammer dan is mijn schoonmoeder jarigquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
donderdag is ook een mooie klusdag![]()
Neem je die gezellig ook meequote:Op dinsdag 7 april 2026 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah wat jammer dan is mijn schoonmoeder jarig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |