Intimdoekjes?quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:01 schreef mario390 het volgende:
en ik weet van omi dat ze doen zakdoekjes hadden vor intim
Wat hebben wij mannen het toch makkelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:01 schreef mario390 het volgende:
en ik weet van omi dat ze doen zakdoekjes hadden vor intim
En in het bos verstoppenquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er waren toen verbandjes die ze uit gingen wassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
En in het bos verstoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
En in het bos verstoppenBij ons zo vertelde mem ons een apart hoekje waar de mannen niet mochten komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Klinkt als "je hoeft niet in het schuurtje te gaan zoeken want daar is Flappie niet"quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ons zo vertelde mem ons een apart hoekje waar de mannen niet mochten komen.
Ze waren ook met 5 zussen. Dat scheelde wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:10 schreef maily het volgende:
[..]
Klinkt als "je hoeft niet in het schuurtje te gaan zoeken want daar is Flappie niet"
Hihiquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:12 schreef mario390 het volgende:
oma plasste en keer unten ohne 10 cm van mijn gezicht als ik in bed was in nachttopf dat weet mutti niet
je heeft zuussen ik niet was niet fijnquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze waren ook met 5 zussen. Dat scheelde wel natuurlijk.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:12 schreef mario390 het volgende:
oma plasste en keer unten ohne 10 cm van mijn gezicht als ik in bed was in nachttopf dat weet mutti niet
Dat weet je toch niet? Je weet niet beter.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
je heeft zuussen ik niet was niet fijn
Meine mutti 4 . ik heb er 2 und 3 bruders.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
je heeft zuussen ik niet was niet fijn
quote:
En toffe toch ?quote:
zo willt ik oma echt niet zienquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens bekeken
Heb je al hotel geboekt ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |