---------------------quote:Trump: einde van een beschaving
In een nieuw bericht op sociale media dreigt president Trump dat "een hele beschaving vanavond zal uitsterven, om nooit meer terug te keren". Hij voegt eraan toe dat hij "niet wil dat het gebeurt, maar het waarschijnlijk wel zal gebeuren", omdat hij niet tot een vergelijk met het regime in Teheran kan komen.
Hoewel Trump vaker keiharde dreigementen heeft geuit tegen het Iraanse regime, was zijn toon zelden zo apocalyptisch als nu. Hij spreekt van "een van de meest belangrijke momenten in een lange en complexe geschiedenis van de wereld".
Volgens Trump zal hij een einde maken aan "47 jaar afpersing, corruptie en dood". Hij zegt te hopen dat de nieuwe leiders van het land "slimmer en minder radicaal zijn" en daarom ter elfder ure nog "iets prachtigs" kunnen bewerkstellingen met hem. "Wie weet, daar gaan we vanavond achter komen." Hij wenst ter afsluiting het Iraanse volk Gods zegen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-op-kargh-noord-iran
quote:In een nieuw bericht op sociale media dreigt president Trump dat "een hele beschaving vanavond zal uitsterven, om nooit meer terug te keren".
Ehm.....quote:Hij wenst ter afsluiting het Iraanse volk Gods zegen.
Liefst uit een hoog (genoeg) raam.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:29 schreef Ama het volgende:
Wanneer valt die man eens ongelukkig van de trap.
En de koning en maxima toch ook?quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:44 schreef ootjekatootje het volgende:
En Mark Rutte zit over een paar uur naast hem?
Tsja, dat gebeurt nu eenmaal als de koeien in de lente vanuit de stal weer de wei in mogen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:44 schreef Richestorags het volgende:
Deze man is lekker als een woeste stier door de wei aan het rennen.
https://www.omroepbrabant(...)koeien-wei-in-rennenquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:44 schreef Richestorags het volgende:
Deze man is lekker als een woeste stier door de wei aan het rennen.
Als ze na afloop maar wel netjes en geordend in de wei gaan staanquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:59 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)koeien-wei-in-rennen
spuit 11 zie ik
o jaquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als ze na afloop maar wel netjes en geordend in de wei gaan staan
Dat was mijn eerste gedachte ook. Genoeg gekken die dit ook in dit topic weer zullen goedpraten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig zijn er nog steeds users die deze man verdedigen!
Nou nee, het zou uitstekend zijn als het Iraanse regime verdwijnt. Het land niet.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:05 schreef ricky3 het volgende:
Wel beter dat een land als Iran gewoon verdwijnt
Ja joh, gewoon een hele beschaving van 90 miljoen mensen, hup, vernietigen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:05 schreef ricky3 het volgende:
Wel beter dat een land als Iran gewoon verdwijnt
Welnee, dan waren we of opgenomen in het derde rijk of maakten we deel uit van de Sovjet unie.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Walgelijke droeftoeter met zijn patserpraatjes. Al die kutamerikanen zijn hetzelfde wat dat betreft, we zouden beter af zijn zonder dat schurftland op deze planeet.
Infantino probeerde het nog, maarja, als hij van die enge elitaire Nobelprijs mensen geen vredesprijs krijgt, dan hoeft hij ook niet meer aan vrede te denken.quote:
Helaas blijkt het Iraanse regime bereid te zijn om dat land naar de klote te laten gaan ipv eieren voor hun geld te kiezen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou nee, het zou uitstekend zijn als het Iraanse regime verdwijnt. Het land niet.
Er is zeker een weg terug, maar dat is lastig voor Trump, want dan moet ie over zijn ego heen stappen en toegeven dat hij gefaald heeft.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Helaas blijkt het Iraanse regime bereid te zijn om dat land naar de klote te laten gaan ipv eieren voor hun geld te kiezen.
Ik begin er van overtuigd te raken dat de Amerikanen zich hebben verkeken op deze militaire operatie en er is nu geen weg meer terug.
Natuurlijk is die er wel, maar een oorlog als deze kan maanden duren, geen weken.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Helaas blijkt het Iraanse regime bereid te zijn om dat land naar de klote te laten gaan ipv eieren voor hun geld te kiezen.
Ik begin er van overtuigd te raken dat de Amerikanen zich hebben verkeken op deze militaire operatie en er is nu geen weg meer terug.
De oorlog an sich is niet gefaald.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Er is zeker een weg terug, maar dat is lastig voor Trump, want dan moet ie over zijn ego heen stappen en toegeven dat hij gefaald heeft.
Dat gaat niet gebeuren, dus een heel land de tering in werpen it is.
Dat heeft niets te maken met het krenken van Trumps ego maar eerder het signaal dat je afgeeft.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Er is zeker een weg terug, maar dat is lastig voor Trump, want dan moet ie over zijn ego heen stappen en toegeven dat hij gefaald heeft.
Dat gaat niet gebeuren, dus een heel land de tering in werpen it is.
Echt een land dat geschikt is voor een steentijdquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:24 schreef DrDentz het volgende:
Het is ook wel een moeilijk land om te veroveren met grondtroepen, al die bergen, en het is ook bizar groot. Je kan er niet makkelijk met tanks in.
[ afbeelding ]
Lijkt mij een goede manier om de (jonge) welwillende Iraniers mee te krijgen in een regime verandering. We maken je eerst helemaal kapot. Het lijkt wel een schooll bully.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
---------------------
Sneue klootzak is het. Vieze oorlogsmisdadiger met zn gedreig met genocide.
quote:A whole civilization will die tonight, never to be brought back again. I don't want that to happen, but it probably will. However, now that we have Complete and Total Regime Change, where different, smarter, and less radicalized minds prevail, maybe something revolutionarily wonderful can happen, WHO KNOWS?
We will find out tonight, one of the most important moments in the long and complex history of the World. 47 years of extortion, corruption, and death, will finally end. God Bless the Great People of Iran!
Echt een genânte vertoning van die narcistische, megalomane kwal.quote:
Dat heeft ook niet gewerkt in Afghanistan, die mensen daar hebben een steentijd cultuur, religie en mentaliteit.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede manier om de (jonge) welwillende Iraniers mee te krijgen in een regime verandering. We maken je eerst helemaal kapot.
In Iran willen veel mensen wel iets anders dan dit. Men heeft wel hulp nodig. Maar niet van iemand als Trump met dit soort woorden. Straks krijg je dat je iedereen in het land tegen je krijgt. Zoals Irak. Daar help je niemand mee. En daarnaast wil Trump nooit helpen maar ergens aan verdienen. Hetzelfde verhaal bij de Ukrainen. Het ging hem om grondstoffen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:46 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat heeft ook niet gewerkt in Afghanistan, die mensen daar hebben een steentijd cultuur, religie en mentaliteit.
Dasht-e Lut Desert in eastern Iran taken in January 2019
[ afbeelding ]
Die regime change daar roept hij over. Alleen is er niets verandert. De nieuwe leider is bijna nog enger. En ze gaan door tot het eind. Geen deal.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:07 schreef DrDentz het volgende:
Je moet Trump een package deal bieden waarbij hij zich als 'winnaar' kan tonen aan het thuisfront. Dus die zeestraat open, regime change hoeft verder niet want volgens hem is dat al gebeurd door die oude Ayatollah te doden, en een oliedeal. Dat zou ik doen als ik Iran was, dan kom je goed weg.
Als Ik een regime leider van Iran was. Zou ik straat Hormuz gelijk op slot zetten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:07 schreef DrDentz het volgende:
Je moet Trump een package deal bieden waarbij hij zich als 'winnaar' kan tonen aan het thuisfront. Dus die zeestraat open, regime change hoeft verder niet want volgens hem is dat al gebeurd door die oude Ayatollah te doden, en een oliedeal. Dat zou ik doen als ik Iran was, dan kom je goed weg.
Jij gaat er dus vanuit dat Donald zich aan zijn woord zal houden. In dat geval zou ik vannacht maar opblijven, want zo'n spectaculaire uitbarsting van geweld zal je waarschijnlijk nooit meer kunnen zien.quote:
Als hij nu niks doet staat hij wel heel erg voor schut. Zeker bij zijn rechtse wapengekke achterban zal men hem als een loser neerzetten als hij zijn keutel intrekt.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij gaat er dus vanuit dat Donald zich aan zijn woord zal houden. In dat geval zou ik vannacht maar opblijven, want zo'n spectaculaire uitbarsting van geweld zal je waarschijnlijk nooit meer kunnen zien.
Als het luchtalarm gaat zet ik de tv wel aanquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zijn er hier nog users die vannacht opblijven om 'het einde van een beschaving' mee te maken?
Vance is een enorme engnek, maar het is dan wel weer een isolationist die weinig op heeft met politieagentje spelen in het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijjn beoogde opvolgers zijn minstens zo eng hoor
Ik woon hem 14km van Volkel vandaan, en vlakbij een belangrijke strategische brug over de Maas, dus ik zie de verblindende lichtflits vanzelf wel, en daarna is het gelijk over en uit.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zijn er hier nog users die vannacht opblijven om 'het einde van een beschaving' mee te maken?
Wachten tot 4 mei, wat een geduldquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als het luchtalarm gaat zet ik de tv wel aan
Die is geen haar beter, zag hem net nog Iran bedreigen met kernwapens.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vance is een enorme engnek, maar het is dan wel weer een isolationist die weinig op heeft met politieagentje spelen in het Midden-Oosten.
Maar jij vind dat mooi.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is geen haar beter, zag hem net nog Iran bedreigen met kernwapens.
[ x ]
Dat ie braaf aan de lijn loopt uit opportunistische overwegingen betekent natuurlijk niet dat hij als president dezelfde acties had ondernomen. Iedereen in Maga kringen met ambitie weet dat je slaafs je loyaliteit aan Trump moet verkondigen als je enige kans wil hebben om zijn opvolger te zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is geen haar beter, zag hem net nog Iran bedreigen met kernwapens.
[ x ]
Dat gaat niet meer werken. De golfstaten werken nu samen met de Ukraine. Daarnaast heeft Iran zeeer waarschijnlijk niet genoeg raketten etc. om dit voort te zetten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:38 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Als Ik een regime leider van Iran was. Zou ik straat Hormuz gelijk op slot zetten.
Door de bombardement van VS zullen de Iraniers wanhopigen worden en daarom voor regime kiezen in hoop dat stabiel worden. Maar uiteindelijk zal die wanhopige mensen boos of kwaad worden en willen wraak. Dus Regime faciliteren hiervoor.
Paar jaartje later Break News... Aanslagen in VS.. Nou ja. Dat gaat eindeloos doorgaan totdat VS zelf toegeeft en aan Iran smeken ermee te stoppen.
Kortom het is schaakmat. VS kan dit alleen winnen als zij een oorlogsmisdaad begaan.
Ik denk dat de VS een aantal belangrijke infrastructurele plekken zal vernielen en dan weer een deadline opwerpt.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Er gaat hier echt niks gebeuren hoor. En het Witte Huis heeft al gezegd geen kernwapens in te gaan zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |