abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220522469
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 23:03 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Trump is gewoon bezig de markten te manipuleren en de VS heeft (justitieel) geen tools om daar tegen op te treden.
En hij trekt zich geen reet aan wat de grondwet zegt.
pi_220522471
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 23:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Welke Palestijnen?
De 70% die Hamas steunt?
pi_220522472
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 23:03 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Trump is gewoon bezig de markten te manipuleren en de VS heeft (justitieel) geen tools om daar tegen op te treden.
We gaan morgenmiddag zien of het manipulatie en een TACO was, of dat ze nog genoeg ammunitie hebben voor een heel grootschalig bombardement.
pi_220522476
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 23:04 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
De 70% die Hamas steunt?
Dan energie steken in die verstandige 30%.
pi_220522484
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 23:04 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
De 70% die Hamas steunt?
Je roept maar iets dat leuk klinkt?

En zelfs dan: als je de keuze hebt tussen verhongeren of platgebombardeerd worden, dan is een partij die voor je vecht wel een uitkomst.

[ Bericht 26% gewijzigd door SymbolicFrank op 06-04-2026 23:13:00 ]
pi_220522485
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 23:03 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ah, ja, de Joden zijn de goedheid zelve en alle moslims het grote kwaad.

Heb je ook argumenten die op feiten zijn gebaseerd?
Als je voor de Palestijnen bent kun je veel beter met de Israëlische vlag staan zwaaien dan met de Hamas vlag.
pi_220522491
twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_220522494
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 23:07 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Als je voor de Palestijnen bent kun je veel beter met de Israëlische vlag staan zwaaien dan met de Hamas vlag.
Liever helemaal niet met welke vlag ook zwaaien.
pi_220522498
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 23:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Liever helemaal niet met welke vlag ook zwaaien.
In ieder geval niet voor de terroristen die je volk kapot maken, dat is niet zo heel snugger.
  maandag 6 april 2026 @ 23:12:50 #60
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_220522504
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 21:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat een doodeng land is deze radicaal evangelische versie van de Verenigde Staten geworden.
Doodeng.
Eerder had Trump al verboden dat een (privaat) bedrijf nog satelliet foto's publiceerde; beetje in lijn met wat zijn gelijkgestemde commaraden in het Midden-Oosten en Rusland doen: Blokkeren van nieuwsvoorzieningen op grond van zg. staatsveiligheid.
Trump wil ook weten van welke krant een journalist is zodat hij ze bij kritische vragen kan uitmaken voor gespuis.

Maar goed, het maakt (mij) duidelijk hoe snel een vrijheid kan worden verwrongen. Ik maak mij ook geen illusies meer met wat hier doorgaat voor vrijheid in het belang van iemands vrede.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 6 april 2026 @ 23:15:00 #61
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220522511
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 23:01 schreef TheJanitor het volgende:
Nee, en dat weet jij ook wel. Zodra de Palestijnen de macht hebben die Israel nu heeft zijn alle Joden daar dood voordat we een geschokte reactie kunnen tweeten.
Oké dan weet ik dat het voor hen expliciet niet geldt wat jou betreft. Duidelijk.
enkelband
  maandag 6 april 2026 @ 23:15:09 #62
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220522512
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:56 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Niet als dat regime vijandig is en al decennia de grootste staatssponsor is van terreur. Alternatief is dan niets doen, maar sommige mensen geven hun land niet zomaar weg zonder terug te vechten.

Dat is een gek idee voor de zwakke Europeanen die altijd maar bukken.
Israel is al jarenlang bezig dat land van binnenuit te ondermijnen, door het sponsoren van terrorisme, oproer etc. Net zoals in 1954 ook al gebeurde. Die rellen onlangs ook, het blijkt dat de USA vlak daarvoor ook al wapens naar Iran had gestuurd in de hoop op een gewapende opstand.

Ironisch dat jij het hebt over "Sommige mensen geven hun land neit zomaar weg zonder terug te vechten". Want dat is precies waar Iran nu mee bezig is. Ze hebben al gezien wat er gebeurd als je niet hard genoeg terug vecht, in Irak, Libie of Afghanistan. Totale ellende voor decennia lang en uiteindelijk een totaal ontwricht land.
The End Times are wild
  maandag 6 april 2026 @ 23:15:22 #63
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_220522513
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2026 23:12 schreef Vallon het volgende:

[..]
Eerder had Trump al verboden dat een (privaat) bedrijf nog satelliet foto's publiceerde; beetje in lijn met wat zijn gelijkgestemde commaraden in het Midden-Oosten en Rusland doe: Blokkeren van nieuwsvoorzieningen op grond van zg. staatsveiligheid.
Trump wil ook weten van welke krant een journalist is zodat hij ze bij kritische vragen kan uitmaken voor gespuis.

Maar goed, het maakt (mij) duidelijk hoe snel een vrijheid kan worden verwrongen. Ik maak mij ook geen illusies meer met wat hier doorgaat voor vrijheid in het belang van iemands vrede.
Ja, dat viel mij vandaag ook op, nog meer dan eerder al het geval was.
pi_220522517
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2026 23:12 schreef Vallon het volgende:

[..]
Eerder had Trump al verboden dat een (privaat) bedrijf nog satelliet foto's publiceerde; beetje in lijn met wat zijn gelijkgestemde commaraden in het Midden-Oosten en Rusland doe: Blokkeren van nieuwsvoorzieningen op grond van zg. staatsveiligheid.

In de VS ben je een paria als je niet heel patriottisch bent, dus kritiek op het land of bestuur vind de bevolking heel moeilijk en levert veel tegenstand op van de mensen om hun heen. Vooral omdat zij per definitie de grootste, slimste, rijkste en beste zijn, waardoor de aanname al snel is dat alle andere landen het nog veel slechter doen.
pi_220522524
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 23:16 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
In de VS ben je een paria als je niet heel patriottisch bent, dus kritiek op het land of bestuur vind de bevolking heel moeilijk en levert veel tegenstand op van de mensen om hun heen. Vooral omdat zij per definitie de grootste, slimste, rijkste en beste zijn, waardoor de aanname al snel is dat alle andere landen het nog veel slechter doen.
En al in 1990 zag ie dat Amerika inmiddels ver achter begon te lopen op andere staten, nu inmiddels bijna een derde wereldland qua armoede. Allemaal de schuld van...... die andere landen die Amerika uitknepen, zoals Europa o.a. Paria's allemaal.
pi_220522528
Ehm... we vergeten dat Iran de straat van Hormuz heeft afgeknepen. Dat geeft problemen in sectoren zoals energie, micro-electronica, en voedsel (er komt daar een hoop kunstmest vandaan).

Trump moet eens stoppen met de bombardementen daar en eens naar het grotere plaatje kijken, voordat hij de wereld in een gigantische hongersnood dumpt.

Dat doet hij niet, want hij denkt alleen maar aan zijn eigen portemonnee en dat van zijn holmaten, voor de rest kan het hem een worst wezen hoeveel onschuldigen er dood gaan ten gevolge van zijn handelen, zowel direct als indirect.
pi_220522533
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 23:23 schreef Telefoonvork het volgende:
Ehm... we vergeten dat Iran de straat van Hormuz heeft afgeknepen. Dat geeft problemen in sectoren zoals energie, micro-electronica, en voedsel (er komt daar een hoop kunstmest vandaan).

Trump moet eens stoppen met de bombardementen daar en eens naar het grotere plaatje kijken, voordat hij de wereld in een gigantische hongersnood dumpt.

Dat doet hij niet, want hij denkt alleen maar aan zijn eigen portemonnee en dat van zijn holmaten, voor de rest kan het hem een worst wezen hoeveel onschuldigen er dood gaan ten gevolge van zijn handelen, zowel direct als indirect.
Das nu precies de visie van MAGA.
pi_220522536
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 23:23 schreef Telefoonvork het volgende:

Empathie is voor verliezers. Winnaars kijken alleen naar zichzelf.
  maandag 6 april 2026 @ 23:26:28 #69
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220522539
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Probeer dan tenminste zijn aanhangers te overtuigen. Die geloven heilig in hem.
Met wat precies? Feiten?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 6 april 2026 @ 23:28:01 #70
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220522543
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oeps, jij denkt dat Trump niet consequent is? En waarom denk jij dat het plat bombarderen van een land zo groot als half Europa de oplossing is?
Twee weken terug ging het zogenaamd nog om 'het redden van de Iraanse bevolking'. Nu moet het hele land platgebombardeerd worden. Dat zeg ik, je kunt MAGA niet overtuigen, die hebben elke vorm van logica en ruggengraat al heel lang geleden uit het raam gegooid.
pi_220522546
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 23:26 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Met wat precies? Feiten?
Nee, met feiten om de oren slaan helpt niet voor een fanatieke gelovige, emotie en begrip, joh.
  maandag 6 april 2026 @ 23:29:39 #72
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220522551
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 23:08 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Het trieste is dat het nog waar is ook.
Ik heb nog nooit zo´n mafketel als wereldleider meegemaakt.

En ik ben nog niet zo zeer bejaard. Maar raak toch bijna de 40. Ik maak me zorgen om de toekomst.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 6 april 2026 @ 23:31:08 #73
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220522557
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 23:08 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Wat geeft die man toch om veel levens, wanneer gaat Trump 'de inwoners van Noord-Korea helpen'?

Nee, die meneer krijgt een pluim. MAGA is kwaadaardig.
  maandag 6 april 2026 @ 23:31:21 #74
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220522558
twitter
pi_220522562
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 23:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het trieste is dat het nog waar is ook.
Ik heb nog nooit zo´n mafketel als wereldleider meegemaakt.

En ik ben nog niet zo zeer bejaard. Maar raak toch bijna de 40. Ik maak me zorgen om de toekomst.
Oproepbaar voor de strijdkrachten.. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')