Een terechte vraag in dit gevalquote:Op maandag 6 april 2026 19:19 schreef Eightyone het volgende:
Eva Jinek zou zeggen "Waar kijken we naar?"
Naar paaseieren zeker.quote:Op maandag 6 april 2026 19:23 schreef heywoodu het volgende:
Miljoenen Iraniėrs waren aan het zoeken!
Eerder in krap van pure cringequote:Op maandag 6 april 2026 19:23 schreef tesssssssss het volgende:
Ik dacht even dat Steve in slaap was gevallen.
Klinkt als iets wat je bij een spreekbeurt uit groep 7 zou verwachtenquote:Op maandag 6 april 2026 19:17 schreef heywoodu het volgende:
Ze hadden veel spullen en het zand was nat.
Komt waarschijnlijk van Hegseth af ook nog.quote:Op maandag 6 april 2026 19:24 schreef Estate2 het volgende:
Ja logisch het is een F15 daar zitten twee man in.. daar hoef je geen info over te lekken.
Bwohhh, kreeg ik nog mee.quote:Op maandag 6 april 2026 19:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Is de speech toch nog logisch voor iemand hier.
Na de speech krijgt die user een slabbetje en een triangel en mag ie weer naar de afdeling met zachte murenquote:Op maandag 6 april 2026 19:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Is de speech toch nog logisch voor iemand hier.
Hier ook overgeslagen.quote:Op maandag 6 april 2026 19:28 schreef Monolith het volgende:
Maar knap dat jullie er nog naar kunnen kijken hoor. Ik kan dat zwakzinnige gebrabbel echt niet aanhoren.
Ik ben nu wel veel bekender met de verschillende soorten zand; zanderig zand, aarde-achtig zand, nat zand, kruimelzand. Ongelofelijk!quote:Op maandag 6 april 2026 19:28 schreef Monolith het volgende:
Maar knap dat jullie er nog naar kunnen kijken hoor. Ik kan dat zwakzinnige gebrabbel echt niet aanhoren.
Zand kan ook nat én zanderig zijn.quote:Op maandag 6 april 2026 19:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben nu wel veel bekender met de verschillende soorten zand; zanderig zand, aarde-achtig zand, nat zand, kruimelzand. Ongelofelijk!
Dat noemt zich dan "gezond" rechts.quote:
Er zijn nauwelijks nog Republikeinen voorradig.quote:Op maandag 6 april 2026 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zijn verkiezingen een beter idee?
Of ben je bang dat de Republikeinen dan weer winnen?
Maar dit is een diehard, born and raised, militaire man!quote:Op maandag 6 april 2026 19:38 schreef UitStraling het volgende:
Hegseth weet precies wat er nodig is om de volgende grote leider te worden, die kruipt zowat een kilometer diep naar binnen bij Trump.
Wat is dit voor een lelijke en kinderlijke propaganda?quote:Op maandag 6 april 2026 19:41 schreef Memeowitz het volgende:
Donald Drumpf is gewoon bought and paid for by Israel. Helemaal klaar mee die koleregast.
[ x ]
Iran heeft nog 48 uur, dan gaan we het zien.quote:Op maandag 6 april 2026 19:44 schreef Toefjes het volgende:
Leuk voor die piloot en zijn familie enzo maar ik wil weten wanneer die straat weer opengaat.
Go get your own oil.quote:Op maandag 6 april 2026 19:44 schreef Toefjes het volgende:
Leuk voor die piloot en zijn familie enzo maar ik wil weten wanneer die straat weer opengaat.
Dat moet je even aan Mojtaba vragen.quote:Op maandag 6 april 2026 19:44 schreef Toefjes het volgende:
Ik ook. Maar ik dwaal af, merk ik.quote:Op maandag 6 april 2026 19:42 schreef alternatif het volgende:
wat is dit voor rare kontlikkerij
ik wil missie en visie horen over hoe verder met de oorlog in iran
Daar is toch al de helft of zo vanaf?quote:Op maandag 6 april 2026 19:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iran heeft nog 48 uur, dan gaan we het zien.
Ja, maar de teller begint permanent opnieuw bij Trump, dus ze hebben nu nog 48 uur.quote:Op maandag 6 april 2026 19:46 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar is toch al de helft of zo vanaf?
Jij kunt wel een evangelisatiesessie gebruiken, merk ik.quote:Op maandag 6 april 2026 19:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik dwaal af, merk ik.
Zo veel BRRRTT dat er iig 1, maar waarschijnlijk 2 van de 2 neergeschoten zijn.quote:Op maandag 6 april 2026 19:43 schreef heywoodu het volgende:
Heel veel BRRRRRRRRRT tijdens de actie dus.
Waar zag je dat eigenlijk? Meestal zie je dat toch wel ergens op social media verschijnen lijkt mequote:Op maandag 6 april 2026 19:48 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Zo veel BRRRTT dat er iig 1, maar waarschijnlijk 2 van de 2 neergeschoten zijn.
Was Trump IQ47 even vergeten erbij te vertellen.
Zouden ze het hem wel hebben durven vertellen?quote:Op maandag 6 april 2026 19:48 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Zo veel BRRRTT dat er iig 1, maar waarschijnlijk 2 van de 2 neergeschoten zijn.
Was Trump IQ47 even vergeten erbij te vertellen.
Groundhoghoursquote:Op maandag 6 april 2026 19:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar de teller begint permanent opnieuw bij Trump, dus ze hebben nu nog 48 uur.
1 FT A-10C is neergehaald boven de straat van Hormuz. CENTCOM zegt echter dat er een A-10C na vijandelijk vuur Kuweit heeft gehaald waarna de piloot er uitgesprongen is en veilig geland. Als CSAR werden er 2 ingezet.quote:Op maandag 6 april 2026 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar zag je dat eigenlijk? Meestal zie je dat toch wel ergens op social media verschijnen lijkt me
Als je al die uitspraken van Trump voor waarheid aan zou nemen is Iran nu een grote krater. Daar staat niets meer en leeft niets meer.quote:Op maandag 6 april 2026 19:40 schreef Barbusse het volgende:
Gaan ze nu om de overwinning te vieren nog meer bommen gooien? Zoals ze al weken doen? Of is Iran nu toch écht helemaal 'obliberated'?
Iran is militair helemaal vernietigd maar de Amerikaanse marine vaart nog steeds niet door de Straat van hormuz heen. Rararara, wat is er aan de hand.quote:Op maandag 6 april 2026 19:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als je al die uitspraken van Trump voor waarheid aan zou nemen is Iran nu een grote krater. Daar staat niets meer en leeft niets meer.
Er is regime change, het huidige regime is veel slimmer en meer gematigd, hoor ik volgens mij net.quote:Op maandag 6 april 2026 19:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Iran is militair helemaal vernietigd maar de Amerikaanse marine vaart nog steeds niet door de Straat van hormuz heen. Rararara, wat is er aan de hand.
En een plan ga je niet vertellen.quote:Op maandag 6 april 2026 19:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is regime change, het huidige regime is veel slimmer en meer gematigd, hoor ik volgens mij net.
Is het niet waar dan?quote:Op maandag 6 april 2026 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit voor een lelijke en kinderlijke propaganda?
Great plan vanaf dag 1.quote:Op maandag 6 april 2026 19:57 schreef Toefjes het volgende:
HIj heeft het beste plan van de hele wereld
Een net iets gematigder dictatuur?quote:Op maandag 6 april 2026 19:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is regime change, het huidige regime is veel slimmer en meer gematigd, hoor ik volgens mij net.
Het plan: "Gooi die straat nou open stelletje idioten"quote:Op maandag 6 april 2026 19:58 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Great plan vanaf dag 1.
Inmiddels 4 weken verder en 5+ triljard van de beurs af.
"when they were still bombing our marines in Beirut, they were a great country"quote:Op maandag 6 april 2026 19:58 schreef Toby56 het volgende:
Trump: "Iran was a great country 25 years ago."
ROFLMAO.
Ken je het voorval van Trump en de hurricane?quote:Op maandag 6 april 2026 17:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ja hoor, hij is er debiel genoeg voor. Het zal me niet eens verbazen als hij gewoon kernwapens in gaat zetten.
Een grove belediging richting het regime in Teheran.quote:Op maandag 6 april 2026 19:59 schreef heywoodu het volgende:
Trump haalt Iran en ISIS weer door elkaar.
Ook zo mooi. Trump is eerst NATO landen aan het affakkelen dat ze niks kunnen en verschrikkelijk slecht materieel hebben. Om daarna, als de Amerikanen de straat zelf niet vrij kunnen maken, naar dezelfde NATO te wijzen dat zij de straat van Hormuz maar moeten vrijmaken.quote:Op maandag 6 april 2026 19:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Iran is militair helemaal vernietigd maar de Amerikaanse marine vaart nog steeds niet door de Straat van hormuz heen. Rararara, wat is er aan de hand.
Die hebben de langste adem!quote:Op maandag 6 april 2026 20:01 schreef heywoodu het volgende:
Het 'volledig verslagen' Iran, met een totaal vernietigd leger, heeft kennelijk een 'very powerful military', honderdduizenden in het leger zelfs, allemaal jagend
Het bizarste van alles. Het is niet eens satire.quote:Op maandag 6 april 2026 20:04 schreef Toby56 het volgende:
"Unbelievable hostile territory, where they have nothing but weapons."
Wow Bob, wow.
Het hele militaire systeem vernietigd ('decapitated'), maar het opvissen van een pilootje in dat militair volkomen vernietigde land is incredibly dangerous.quote:Op maandag 6 april 2026 20:01 schreef heywoodu het volgende:
Het 'volledig verslagen' Iran, met een totaal vernietigd leger, heeft kennelijk een 'very powerful military', honderdduizenden in het leger zelfs, allemaal jagend
Obama stuurde miljarden naar Iran!quote:Op maandag 6 april 2026 20:05 schreef xpompompomx het volgende:
Ik begrijp dat de tekst op de teleprompter op was en de oranje man zelf maar wat dacht te moeten gaan ouwehoeren, want dat komt zo lekker hoog-IQ over?
Hij heeft een jaar voor 9/11 gewaarschuwd voor Bin Laden zegt ie. Dat is toch al meerdere keren debunked?quote:Op maandag 6 april 2026 20:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Obama stuurde miljarden naar Iran!
Hussein Obama, dus.
Hij zal het vast niet zo bedoelen maar 25 jaar geleden stond Iran er wel een stuk beter voor dan vlak voor de 12-daagse oorlog.quote:Op maandag 6 april 2026 20:07 schreef Toby56 het volgende:
Iran was a great country 25 years ago.
We have to deal with this hostile country for 47 years now.
Geef die man een Drion-pil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |