Ja, maar de teller begint permanent opnieuw bij Trump, dus ze hebben nu nog 48 uur.quote:Op maandag 6 april 2026 19:46 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar is toch al de helft of zo vanaf?
Jij kunt wel een evangelisatiesessie gebruiken, merk ik.quote:Op maandag 6 april 2026 19:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik dwaal af, merk ik.
Zo veel BRRRTT dat er iig 1, maar waarschijnlijk 2 van de 2 neergeschoten zijn.quote:Op maandag 6 april 2026 19:43 schreef heywoodu het volgende:
Heel veel BRRRRRRRRRT tijdens de actie dus.
Waar zag je dat eigenlijk? Meestal zie je dat toch wel ergens op social media verschijnen lijkt mequote:Op maandag 6 april 2026 19:48 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Zo veel BRRRTT dat er iig 1, maar waarschijnlijk 2 van de 2 neergeschoten zijn.
Was Trump IQ47 even vergeten erbij te vertellen.
Zouden ze het hem wel hebben durven vertellen?quote:Op maandag 6 april 2026 19:48 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Zo veel BRRRTT dat er iig 1, maar waarschijnlijk 2 van de 2 neergeschoten zijn.
Was Trump IQ47 even vergeten erbij te vertellen.
Groundhoghoursquote:Op maandag 6 april 2026 19:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar de teller begint permanent opnieuw bij Trump, dus ze hebben nu nog 48 uur.
1 FT A-10C is neergehaald boven de straat van Hormuz. CENTCOM zegt echter dat er een A-10C na vijandelijk vuur Kuweit heeft gehaald waarna de piloot er uitgesprongen is en veilig geland. Als CSAR werden er 2 ingezet.quote:Op maandag 6 april 2026 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar zag je dat eigenlijk? Meestal zie je dat toch wel ergens op social media verschijnen lijkt me
Als je al die uitspraken van Trump voor waarheid aan zou nemen is Iran nu een grote krater. Daar staat niets meer en leeft niets meer.quote:Op maandag 6 april 2026 19:40 schreef Barbusse het volgende:
Gaan ze nu om de overwinning te vieren nog meer bommen gooien? Zoals ze al weken doen? Of is Iran nu toch écht helemaal 'obliberated'?
Iran is militair helemaal vernietigd maar de Amerikaanse marine vaart nog steeds niet door de Straat van hormuz heen. Rararara, wat is er aan de hand.quote:Op maandag 6 april 2026 19:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als je al die uitspraken van Trump voor waarheid aan zou nemen is Iran nu een grote krater. Daar staat niets meer en leeft niets meer.
Er is regime change, het huidige regime is veel slimmer en meer gematigd, hoor ik volgens mij net.quote:Op maandag 6 april 2026 19:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Iran is militair helemaal vernietigd maar de Amerikaanse marine vaart nog steeds niet door de Straat van hormuz heen. Rararara, wat is er aan de hand.
En een plan ga je niet vertellen.quote:Op maandag 6 april 2026 19:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is regime change, het huidige regime is veel slimmer en meer gematigd, hoor ik volgens mij net.
Is het niet waar dan?quote:Op maandag 6 april 2026 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit voor een lelijke en kinderlijke propaganda?
Great plan vanaf dag 1.quote:Op maandag 6 april 2026 19:57 schreef Toefjes het volgende:
HIj heeft het beste plan van de hele wereld
Een net iets gematigder dictatuur?quote:Op maandag 6 april 2026 19:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is regime change, het huidige regime is veel slimmer en meer gematigd, hoor ik volgens mij net.
Het plan: "Gooi die straat nou open stelletje idioten"quote:Op maandag 6 april 2026 19:58 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Great plan vanaf dag 1.
Inmiddels 4 weken verder en 5+ triljard van de beurs af.
"when they were still bombing our marines in Beirut, they were a great country"quote:Op maandag 6 april 2026 19:58 schreef Toby56 het volgende:
Trump: "Iran was a great country 25 years ago."
ROFLMAO.
Ken je het voorval van Trump en de hurricane?quote:Op maandag 6 april 2026 17:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ja hoor, hij is er debiel genoeg voor. Het zal me niet eens verbazen als hij gewoon kernwapens in gaat zetten.
Een grove belediging richting het regime in Teheran.quote:Op maandag 6 april 2026 19:59 schreef heywoodu het volgende:
Trump haalt Iran en ISIS weer door elkaar.
Ook zo mooi. Trump is eerst NATO landen aan het affakkelen dat ze niks kunnen en verschrikkelijk slecht materieel hebben. Om daarna, als de Amerikanen de straat zelf niet vrij kunnen maken, naar dezelfde NATO te wijzen dat zij de straat van Hormuz maar moeten vrijmaken.quote:Op maandag 6 april 2026 19:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Iran is militair helemaal vernietigd maar de Amerikaanse marine vaart nog steeds niet door de Straat van hormuz heen. Rararara, wat is er aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |