Zand kan ook nat én zanderig zijn.quote:Op maandag 6 april 2026 19:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben nu wel veel bekender met de verschillende soorten zand; zanderig zand, aarde-achtig zand, nat zand, kruimelzand. Ongelofelijk!
Dat noemt zich dan "gezond" rechts.quote:
Er zijn nauwelijks nog Republikeinen voorradig.quote:Op maandag 6 april 2026 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zijn verkiezingen een beter idee?
Of ben je bang dat de Republikeinen dan weer winnen?
Maar dit is een diehard, born and raised, militaire man!quote:Op maandag 6 april 2026 19:38 schreef UitStraling het volgende:
Hegseth weet precies wat er nodig is om de volgende grote leider te worden, die kruipt zowat een kilometer diep naar binnen bij Trump.
Wat is dit voor een lelijke en kinderlijke propaganda?quote:Op maandag 6 april 2026 19:41 schreef Memeowitz het volgende:
Donald Drumpf is gewoon bought and paid for by Israel. Helemaal klaar mee die koleregast.
[ x ]
Iran heeft nog 48 uur, dan gaan we het zien.quote:Op maandag 6 april 2026 19:44 schreef Toefjes het volgende:
Leuk voor die piloot en zijn familie enzo maar ik wil weten wanneer die straat weer opengaat.
Go get your own oil.quote:Op maandag 6 april 2026 19:44 schreef Toefjes het volgende:
Leuk voor die piloot en zijn familie enzo maar ik wil weten wanneer die straat weer opengaat.
Dat moet je even aan Mojtaba vragen.quote:Op maandag 6 april 2026 19:44 schreef Toefjes het volgende:
Ik ook. Maar ik dwaal af, merk ik.quote:Op maandag 6 april 2026 19:42 schreef alternatif het volgende:
wat is dit voor rare kontlikkerij
ik wil missie en visie horen over hoe verder met de oorlog in iran
Daar is toch al de helft of zo vanaf?quote:Op maandag 6 april 2026 19:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iran heeft nog 48 uur, dan gaan we het zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |