Een terechte vraag in dit gevalquote:Op maandag 6 april 2026 19:19 schreef Eightyone het volgende:
Eva Jinek zou zeggen "Waar kijken we naar?"
Naar paaseieren zeker.quote:Op maandag 6 april 2026 19:23 schreef heywoodu het volgende:
Miljoenen Iraniėrs waren aan het zoeken!
Eerder in krap van pure cringequote:Op maandag 6 april 2026 19:23 schreef tesssssssss het volgende:
Ik dacht even dat Steve in slaap was gevallen.
Klinkt als iets wat je bij een spreekbeurt uit groep 7 zou verwachtenquote:Op maandag 6 april 2026 19:17 schreef heywoodu het volgende:
Ze hadden veel spullen en het zand was nat.
Komt waarschijnlijk van Hegseth af ook nog.quote:Op maandag 6 april 2026 19:24 schreef Estate2 het volgende:
Ja logisch het is een F15 daar zitten twee man in.. daar hoef je geen info over te lekken.
Bwohhh, kreeg ik nog mee.quote:Op maandag 6 april 2026 19:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Is de speech toch nog logisch voor iemand hier.
Na de speech krijgt die user een slabbetje en een triangel en mag ie weer naar de afdeling met zachte murenquote:Op maandag 6 april 2026 19:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Is de speech toch nog logisch voor iemand hier.
Hier ook overgeslagen.quote:Op maandag 6 april 2026 19:28 schreef Monolith het volgende:
Maar knap dat jullie er nog naar kunnen kijken hoor. Ik kan dat zwakzinnige gebrabbel echt niet aanhoren.
Ik ben nu wel veel bekender met de verschillende soorten zand; zanderig zand, aarde-achtig zand, nat zand, kruimelzand. Ongelofelijk!quote:Op maandag 6 april 2026 19:28 schreef Monolith het volgende:
Maar knap dat jullie er nog naar kunnen kijken hoor. Ik kan dat zwakzinnige gebrabbel echt niet aanhoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |