Zijn er kampioenschappen fitness?quote:Op maandag 6 april 2026 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je het geen sport vindt, dan doe je het verkeerd.![]()
Maar ik zat voor hobby ook meer te denken aan bijvoorbeeld zelf je schema's maken enzo en daar lol uithalen.
Ik had zalm.quote:Op maandag 6 april 2026 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
EVenm kijken of mijn broodbeleg inmiddels ontdooid is.
Garbage in is garbage out.quote:Op maandag 6 april 2026 12:41 schreef Haags het volgende:
Kinder kots is wel echt het meest ranzige he?
Een vriend van me ging zzp'en en toen had ie een grote opdracht en ging ie van dat geld op een verre vakantie en bij thuiskomst lag er een brief van de belastingdienst en toen had ie geen geld meer.quote:
Nou ja, hij heeft wel een mooie vakantie gehad.quote:Op maandag 6 april 2026 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een vriend van me ging zzp'en en toen had ie een grote opdracht en ging ie van dat geld op een verre vakantie en bij thuiskomst lag er een brief van de belastingdienst en toen had ie geen geld meer.
Dus zo moet het niet.
Ze reed zelf in een afgedankte Eendquote:Op maandag 6 april 2026 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Motorrijders slecht voor het milieu? Die persoon doet alles op de fiets?
Haar gemis moet je maar denkenquote:Op maandag 6 april 2026 12:01 schreef STING het volgende:
[..]
En dan ben ik nog best wel open minded en respectvol (live and let live), maar het feit dat ik niet christelijk was toch eigenlijk een brug te ver voor haar
Oh ja, die zijn een stuk milieuvriendelijker.quote:Op maandag 6 april 2026 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze reed zelf in een afgedankte Eend
Ik zat nog in oodie.quote:Op maandag 6 april 2026 12:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb nep-kleding aanpyjamabroek en tshirt. Want ik ga straks door m'n kledingkast heen om te zien wat ik nog leuk vind en wat ik op Vinted kan zetten.
Ja?quote:Op maandag 6 april 2026 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn er kampioenschappen fitness?
quote:Op maandag 6 april 2026 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.rivm.nl/zonkracht/zonkrachtwijzer
Ah kijk, overal geel![]()
MORE MORE MORE
Lekker man. De op één na lekkerste zomergeurquote:
Lolnee.quote:Op maandag 6 april 2026 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker man. De op één na lekkerste zomergeur
Ik word altijd helemaal lijp van dat geplak. En ik heb goede zonnebrandcrčme, maar die ruikt niet heel lekker. P20quote:Op maandag 6 april 2026 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker man. De op één na lekkerste zomergeur
Andere zonnebrand kopen.quote:Op maandag 6 april 2026 12:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik word altijd helemaal lijp van dat geplak. En ik heb goede zonnebrandcrčme, maar die ruikt niet heel lekker. P20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |