Zijn er kampioenschappen fitness?quote:Op maandag 6 april 2026 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je het geen sport vindt, dan doe je het verkeerd.![]()
Maar ik zat voor hobby ook meer te denken aan bijvoorbeeld zelf je schema's maken enzo en daar lol uithalen.
Ik had zalm.quote:Op maandag 6 april 2026 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
EVenm kijken of mijn broodbeleg inmiddels ontdooid is.
Garbage in is garbage out.quote:Op maandag 6 april 2026 12:41 schreef Haags het volgende:
Kinder kots is wel echt het meest ranzige he?
Een vriend van me ging zzp'en en toen had ie een grote opdracht en ging ie van dat geld op een verre vakantie en bij thuiskomst lag er een brief van de belastingdienst en toen had ie geen geld meer.quote:
Nou ja, hij heeft wel een mooie vakantie gehad.quote:Op maandag 6 april 2026 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een vriend van me ging zzp'en en toen had ie een grote opdracht en ging ie van dat geld op een verre vakantie en bij thuiskomst lag er een brief van de belastingdienst en toen had ie geen geld meer.
Dus zo moet het niet.
Ze reed zelf in een afgedankte Eendquote:Op maandag 6 april 2026 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Motorrijders slecht voor het milieu? Die persoon doet alles op de fiets?
Haar gemis moet je maar denkenquote:Op maandag 6 april 2026 12:01 schreef STING het volgende:
[..]
En dan ben ik nog best wel open minded en respectvol (live and let live), maar het feit dat ik niet christelijk was toch eigenlijk een brug te ver voor haar
Oh ja, die zijn een stuk milieuvriendelijker.quote:Op maandag 6 april 2026 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze reed zelf in een afgedankte Eend
Ik zat nog in oodie.quote:Op maandag 6 april 2026 12:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb nep-kleding aanpyjamabroek en tshirt. Want ik ga straks door m'n kledingkast heen om te zien wat ik nog leuk vind en wat ik op Vinted kan zetten.
Ja?quote:Op maandag 6 april 2026 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn er kampioenschappen fitness?
quote:Op maandag 6 april 2026 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.rivm.nl/zonkracht/zonkrachtwijzer
Ah kijk, overal geel![]()
MORE MORE MORE
Lekker man. De op één na lekkerste zomergeurquote:
Lolnee.quote:Op maandag 6 april 2026 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker man. De op één na lekkerste zomergeur
Ik word altijd helemaal lijp van dat geplak. En ik heb goede zonnebrandcrčme, maar die ruikt niet heel lekker. P20quote:Op maandag 6 april 2026 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker man. De op één na lekkerste zomergeur
Andere zonnebrand kopen.quote:Op maandag 6 april 2026 12:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik word altijd helemaal lijp van dat geplak. En ik heb goede zonnebrandcrčme, maar die ruikt niet heel lekker. P20
LEEGLOPEN ZEG IK.quote:
quote:Op maandag 6 april 2026 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had er eens een van de Nivea maar die plakte verschrikkelijk. Nam het halve strand mee naar huis.
Daarvan word ik alsnog knalrood.quote:Op maandag 6 april 2026 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik gewoon van de etos of kruidvat
Nivea. Heb nog 2 flessen F50 staan. Ik ben wel klaar voor dit jaar denk ik.quote:Op maandag 6 april 2026 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik gewoon van de etos of kruidvat
Hmm, goeie, dan ga ik wel het bos in. Ik moet nog even bedenken of ik een jas mee moet nemen.quote:Op maandag 6 april 2026 13:02 schreef LTVDK het volgende:
Je hebt vandaag wel meer kans om wielrenners dan paaseieren te vinden
Allemaal mountainbikers en loslopende honden daar waarschijnlijkquote:Op maandag 6 april 2026 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, goeie, dan ga ik wel het bos in. Ik moet nog even bedenken of ik een jas mee moet nemen.
Het zat vooral op m'n benen. Bleef vervolgens aan de autostoel plakken.quote:Op maandag 6 april 2026 13:01 schreef Recce het volgende:
[..]Was je een soort zandmonster geworden?
Hopelijk storten die zich op elkaar en kan ik lekker wandelen.quote:Op maandag 6 april 2026 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal mountainbikers en loslopende honden daar waarschijnlijk
Ik vond die Vichy ook fijn, zo'n spray was dat.quote:Op maandag 6 april 2026 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarvan word ik alsnog knalrood.
Ik heb nu Biodermal, dat gaat ok.
quote:Op maandag 6 april 2026 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zat vooral op m'n benen. Bleef vervolgens aan de autostoel plakken.
Ik maak dat echt nooit op. Ik kan dat na een jaar allemaal weggooien. Ik kom gewoon niet buiten.quote:Op maandag 6 april 2026 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nivea. Heb nog 2 flessen F50 staan. Ik ben wel klaar voor dit jaar denk ik.
Ook altijd wel een nuttige manier om aan het minimum bestelbedrag bij de picnic te komen
Anders een goede stok zoeken waar je ze allemaal mee uit je buurt kunt houdenquote:Op maandag 6 april 2026 13:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk storten die zich op elkaar en kan ik lekker wandelen.
Mountainbikers niet. Loslopende honden des te meer inderdaad. Op eoa manier had ik er niet echt last van.quote:Op maandag 6 april 2026 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal mountainbikers en loslopende honden daar waarschijnlijk
quote:Op maandag 6 april 2026 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders een goede stok zoeken waar je ze allemaal mee uit je buurt kunt houden
Misschien kom ik nog wel een brullende Los tegen.quote:Op maandag 6 april 2026 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De belastingdienst is mijn grootste angst. Ik denk niet dat ik bijzonder veel geld ga uitgeven, alles sparen om even te kijken wat zij allemaal gaan vragen.quote:Op maandag 6 april 2026 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een vriend van me ging zzp'en en toen had ie een grote opdracht en ging ie van dat geld op een verre vakantie en bij thuiskomst lag er een brief van de belastingdienst en toen had ie geen geld meer.
Dus zo moet het niet.
quote:Op maandag 6 april 2026 13:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kom ik nog wel een brullende Los tegen.
quote:
Nee als het zo druk is zijn ze vooral met elkaar bezig, als je daar als enige loop ben je interessanterquote:Op maandag 6 april 2026 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mountainbikers niet. Loslopende honden des te meer inderdaad. Op eoa manier had ik er niet echt last van.
gewoon taseren jatogg. Opflikkeren met die schijtmolens.quote:Op maandag 6 april 2026 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stok tussen de spakenquote:Op maandag 6 april 2026 13:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kom ik nog wel een brullende Los tegen.
Dat zal het zijnquote:Op maandag 6 april 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee als het zo druk is zijn ze vooral met elkaar bezig, als je daar als enige loop ben je interessanter
Ze hield niet van kwakquote:Op maandag 6 april 2026 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, die zijn een stuk milieuvriendelijker.![]()
Het is een 🦆.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |