Goed voor de moestuin. Zaterdagavond regen erover heen en groeien maarquote:
Dat welquote:Op woensdag 8 april 2026 12:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Goed voor de moestuin. Zaterdagavond regen erover heen en groeien maar
Kans is wel groot ja.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo heerlijk nou in het bos rijden met het paard. Nog helemaal geen dazen of andere insekten ook.
Op kantoor al wel gisteren een hoornaar vermoord en net een grote wesp. Zijn dat dan koninginnen?
Rest van deze maand dit weer en temperatuurquote:Op woensdag 8 april 2026 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
20 graden. Niks meer aan doen. Perfect zo.
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Rest van deze maand dit weer en temperatuur
Graadje of 10 nog er bovenop en ik ben enigszins tevreden.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Rest van deze maand dit weer en temperatuur
Rustig opbouwen, hè. Pas begin april.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:52 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Graadje of 10 nog er bovenop en ik ben enigszins tevreden.
Alles boven de 25 is perfect.
Gelukkig maar. Absurd heet vandaagquote:Op woensdag 8 april 2026 17:01 schreef Elan het volgende:
Morgen de warmste dag van het jaar en vrijdag gaat de temperatuur door midden
Wat bazel jij nou weer?quote:Op woensdag 8 april 2026 16:52 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Graadje of 10 nog er bovenop en ik ben enigszins tevreden.
Alles boven de 25 is perfect.
Je schrijft "aangenaam" verkeerd:)quote:Op woensdag 8 april 2026 17:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Absurd heet vandaag
Ja daaaag. Het is nu 20 graden. Klagen doe je weer vanaf oktober.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:03 schreef INViCTuS het volgende:
Nu kan je tenminste weer chill in t shirt en korte box lopen. Wat is de temperatuur in de herfst en winter eigenlijk toch k*t. Maarja, hoort er ook bij.
Ja, lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2026 09:59 schreef ondeugend het volgende:
Gelukkig lijkt het hier nu ook steeds meer lente!
quote:High Temperature
24.0°C at 16:49
Precies. Van april tot en met september is het mijn beurtquote:Op woensdag 8 april 2026 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daaaag. Het is nu 20 graden. Klagen doe je weer vanaf oktober.
Meer een constateringquote:Op woensdag 8 april 2026 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daaaag. Het is nu 20 graden. Klagen doe je weer vanaf oktober.
Afsluiten met zoietsquote:Op woensdag 8 april 2026 18:53 schreef DemonRage het volgende:
Morgen:
[ afbeelding ]
Dit ziet er lekker klassiek uit... een warme dag, afgesloten met onweer. Hopelijk hebben die buien een serieuzer zomers karakter.
Significant weather kaartje:
[ afbeelding ]
Smeren, smeren, smeren.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:12 schreef dick_laurent het volgende:
Is het nationaal hitteplan al van kracht gegaan inmiddels?
Blijf in de schaduw mensen! En VEEL blijven drinken!
[ afbeelding ]
Het weerquote:Op donderdag 9 april 2026 10:35 schreef Scrummie het volgende:
Vandaag max 18 graden hier, en alleen maar bewolking, morgen max van 12. Waar gaat het hier over in dit topic?
Noorderling gespot.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:35 schreef Scrummie het volgende:
Vandaag max 18 graden hier, en alleen maar bewolking, morgen max van 12. Waar gaat het hier over in dit topic?
quote:Op donderdag 9 april 2026 11:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Weeronline zegt dat er vanavond kans op onweer is hier.
Moet toch pijnlijk zijn als je in het noorden woont en keer op keer in de bewolking en 13 graden zit terwijl je ziet dat zuid NL bakt en braadt in volle zon en 25 graden.quote:
18/19 graden bij @Geschiedkundige momenteel, dus verre van bakken en braden nogquote:Op donderdag 9 april 2026 11:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Moet toch pijnlijk zijn als je in het noorden woont en keer op keer in de bewolking en 13 graden zit terwijl je ziet dat zuid NL bakt en braadt in volle zon en 25 graden.
Of als je juist desperately die 13 graden wilt zoals jij, maar dan in de verkeerde helft van het land woont en moet lijden onder de never ending hitte. Ook pijnlijk.
Jeetje. Zoveel leed in dit topic...boh...
Net even buiten gestaan (rookpauze voor collega) en met een beetje briesje erbij en verder niks doen was het wel te pruimen.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:58 schreef mitt het volgende:
Is user @:heywoodu nog gespot of is hij al gesmolten?
Waarom zou het niet te pruimen zijn? Al was het gister wel mooierquote:Op donderdag 9 april 2026 12:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net even buiten gestaan (rookpauze voor collega) en met een beetje briesje erbij en verder niks doen was het wel te pruimen.
Het leed is niet te overzien. Ik eis dat Giro 555 open gaat om alle weerslachoffers in Nederland te ondersteunen.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Moet toch pijnlijk zijn als je in het noorden woont en keer op keer in de bewolking en 13 graden zit terwijl je ziet dat zuid NL bakt en braadt in volle zon en 25 graden.
Of als je juist desperately die 13 graden wilt zoals jij, maar dan in de verkeerde helft van het land woont en moet lijden onder de never ending hitte. Ook pijnlijk.
Jeetje. Zoveel leed in dit topic...boh...
Als ik naar mijn vrouw kijk oogt die toch aardig aangebakken inmiddelsquote:Op donderdag 9 april 2026 12:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
18/19 graden bij @:geschiedkundige momenteel, dus verre van bakken en braden nog
Hahaquote:Op donderdag 9 april 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Wat is die bewolking op eens? Kamervragen!
Noe, fniej. Het is wel 20/21 graden in Limburg. Echt mokerheetquote:Op donderdag 9 april 2026 15:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mokerheet, verdomme zeg. Gelukkig morgen tien graden koeler.
In de zon is het er tien warmerquote:Op donderdag 9 april 2026 16:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Noe, fniej. Het is wel 20/21 graden in Limburg. Echt mokerheet![]()
. Niet zo overdrijven, knul.
Morgen graad of 14. Ook wel ok
quote:Op donderdag 9 april 2026 15:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mokerheet, verdomme zeg. Gelukkig morgen tien graden koeler.
Zonder dat briesje was het in de zon wat warm, maar het briesje maakte het prima aangenaamquote:Op donderdag 9 april 2026 12:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waarom zou het niet te pruimen zijn? Al was het gister wel mooier
Kom van de boerderie af en pak een kantoorbaan.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
In de zon is het er tien warmer
Als ik ging werken, zou dat echt nooit voor een ander zijn. Zou ik echt niet trekken denk ikquote:Op donderdag 9 april 2026 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom van de boerderie af en pak een kantoorbaan.
quote:Op donderdag 9 april 2026 19:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Geflaneerd aan Rijnhaven
Rdamgoden @:rambodirk
1+1 gratisquote:Op donderdag 9 april 2026 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
@:3rr0r heb je de passaatwind uit Cura meegenomen? Zwoelheid goden.
Die bui heeft karakteristieken van een supercelquote:
ja tis al weer over ook, maarja zowaar he aan de kustquote:Op donderdag 9 april 2026 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die bui heeft karakteristieken van een supercel
Alleen te weinig brandstof.
Hier nietsquote:Op donderdag 9 april 2026 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja tis al weer over ook, maarja zowaar he aan de kust. weet jij en ik:)
Ze komen hier vandaan (ten westen van Arnhem).quote:Op donderdag 9 april 2026 22:51 schreef Max23 het volgende:
Heel veel bliksem ineens regio Arnhem. Ze onstaan ook ineens bij onweerradar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |