Ik gok dat wat ik nu voel, jij zomers noemt.quote:Op maandag 6 april 2026 12:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee. Het is heerlijk weer, maar dit is echt niet zomers. Zelfs voor jou niet, voor niemand niet.
Ga dan in de zon zitten, is het direct 10 graden warmer.quote:Op maandag 6 april 2026 13:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
12/13 graden zomers noemen. Verre van zomer. Gewoon aangenaam voorjaars weer. Eindelijk is die wind gaan liggen
Wel een zolder, maar geen dakkapel. En geen ladder.quote:Op maandag 6 april 2026 12:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen zolder dan? Meestal kun je het daar ook wel een beetje zien en anders even dak opklimmen
Zomers is voor mij 20 graden of meer.quote:Op maandag 6 april 2026 12:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee. Het is heerlijk weer, maar dit is echt niet zomers. Zelfs voor jou niet, voor niemand niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
`Zal ik het maar even doen danquote:Op maandag 6 april 2026 14:24 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Wel een zolder, maar geen dakkapel. En geen ladder.
En ben niet meer zo'n jonge god die ff een ladder opklimt
Ik heb een huurhuis dus dan bel ik de woningbouwquote:
Dat heb ik ook altijd.quote:
Wat dan? Een aardappel?quote:
quote:Op maandag 6 april 2026 15:24 schreef RamboDirk het volgende:
4e seizoen op rij de verjaardag van Bertus buiten kunnen vieren tussen de bloesem van de boomgaard.
En Juffrouw Jetten maar klagen dat dit niet moet kunnen begin april.Bertus is je vriend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maar denken dat ik was omdat ik dacht dat het een koude winter is geweest! (wekenlang oostenwind)quote:Het Hellmann-koudegetal voor de winterperiode (1 november t/m 31 maart) komt daarmee in De Bilt uit op 15,6 (normaal: 70,4). Daarmee was het een zeer zachte winter, vergelijkbaar met 2024. In Groningen was het Hellmann-koudegetal met 40-50 hoger.
Zelfs daar was de winter - op papier - zacht te noemen dusquote:Op dinsdag 7 april 2026 09:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ik was omdat ik dacht dat het een koude winter is geweest! (wekenlang oostenwind)
maar dat was ook zo.. lokaal bij mij.![]()
Gelukkig lijkt het hier nu ook steeds meer lente!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |