SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
Mei is eigenlijk al een zomermaand (wat temperatuur betreft), dus ja de mooiste lentemaandquote:Op zondag 5 april 2026 23:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Deze maanden zijn toch juist mooi met de eerste echt warmere dagen en de natuur die met de dag groener aan het worden is.
Mei is overigens wel mijn favoriete maand.
En die kwam er ook nietquote:Op zondag 5 april 2026 18:26 schreef Nattekat het volgende: [..] Dat is een illusie, we krijgen geen storm volgens @:SpeedyGJ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Bocaj op 06-04-2026 08:39:23 ]NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
quote:Op maandag 6 april 2026 08:32 schreef Bocaj het volgende:
Nou, het weer gaat LOS!![]()
Eigenlijk niet zo mooi voor de handel want in de zomer is het "Vrouwen bloot, handel dood!"
Je had wel even een NSFW-vermelding mogen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Fok! is ook veel te gevaarlijk op het werk!quote:Op maandag 6 april 2026 08:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je had wel even een NSFW-vermelding mogen doen.
De 4e storm met een naam (Dave) en idd geen stormquote:Op maandag 6 april 2026 00:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En die kwam er ook niettuurlijk wel stevige wind maar voor de rest bleven de extremen wel uit hoor, als het tot storm zou komen zou alleen de wadden iets van meekrijgen maar zelfs daar kwam het net tot 8bft.
Voor storm had die depressie duidelijk nog wat lager moeten zakken
Oke en nu verder met mijn huiswerkben aan de late kant
Vanmiddag mooi fietsen en soft ijs halen in Vordenquote:Op maandag 6 april 2026 09:39 schreef GarlandBriggs het volgende:
Vandaag lijkt het me een mooie dag om respectievelijk:
1. Zo ff een stukje te gaan wandelen in Bad Bentheim
2. Het gras te verticuteren
3. Een bankje buiten te zetten en een flesje Grauburgunder te drinken.
4. Beetje bijkleuren, ik ga over een paar weken naar Corsica
Ik hoor dit meteen met een Twents(?) accent.quote:Op maandag 6 april 2026 09:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vanmiddag mooi fietsen en soft ijs halen in Vorden
Haha! Nou, dat accent heb ik niet. Eerder Achterhoeks want het is toch echt Achterhoek. Zoek Vorden maar eens opquote:Op maandag 6 april 2026 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor dit meteen met een Twents(?) accent.
Hebben ze in Vorden goed ijs dan?quote:Op maandag 6 april 2026 09:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vanmiddag mooi fietsen en soft ijs halen in Vorden
Sowieso wel! Die is best populair. ijssalon lekker/kerkepadquote:Op maandag 6 april 2026 11:11 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Hebben ze in Vorden goed ijs dan?
Ik heb familie in Neede en dan rij ik ff een keer een stukje door
Allemaal relatief dichtbij...mooie omgeving bovendien.
Ga ik bekieken! Dank voor de tip en veel plezier!quote:Op maandag 6 april 2026 11:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Sowieso wel! Die is best populair. ijssalon lekker/kerkepad
Zelfs daar geen last van gehad, maar dat zal wel door het nieuwe dakpannen komen die veel beter gestroomlijnd zijn en daardoor niet zo snel meer klapperen. Met de oude had ik het al bij 60+, nu moet ik in de gaten houden bij welke windsnelheden ze nu gaan klapperenquote:Op maandag 6 april 2026 09:17 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
De 4e storm met een naam (Dave) en idd geen storm
voor hier. Al klepperde de dakpannen wel
Hier nog altijd kleine 4bftquote:
Ik zal binnenkort eens inspecteren met een drone. Ik denk dat er een paar niet goed liggen, maar kan het moeilijk zien vanaf de straatkant.quote:Op maandag 6 april 2026 12:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zelfs daar geen last van gehad, maar dat zal wel door het nieuwe dakpannen komen die veel beter gestroomlijnd zijn en daardoor niet zo snel meer klapperen. Met de oude had ik het al bij 60+, nu moet ik in de gaten houden bij welke windsnelheden ze nu gaan klapperen
[..]
Hier nog altijd kleine 4bfthet kan minder!!
![]()
Maar wel zon inderdaad
Geen zolder dan? Meestal kun je het daar ook wel een beetje zien en anders even dak opklimmenquote:Op maandag 6 april 2026 12:10 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens inspecteren met een drone. Ik denk dat er een paar niet goed liggen, maar kan het moeilijk zien vanaf de straatkant.
Nee. Het is heerlijk weer, maar dit is echt niet zomers. Zelfs voor jou niet, voor niemand niet.quote:
12/13 graden zomers noemenquote:Op maandag 6 april 2026 12:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee. Het is heerlijk weer, maar dit is echt niet zomers. Zelfs voor jou niet, voor niemand niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |