mensen ontknennen dat alles gewoon mega kut is en zoquote:Op zondag 5 april 2026 23:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Beter dan de inflatie ontkenners van tegenwoordig.
De omvolking-ontkenners.quote:Op zondag 5 april 2026 23:39 schreef Hetekip het volgende:
[..]
mensen ontknennen dat alles gewoon mega kut is en zo
opeens mag niks meerquote:
Goh! Polen wilde eigenlijk Duitsland binnenvallen dus begon Hitler een preventieve oorlog? Weer wat geleerd op mijn luie zondag.quote:Op zondag 5 april 2026 23:38 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Hitler's War is een standaard werk.
Ik wist niet dat dit boek bestondquote:Op zondag 5 april 2026 23:38 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Hitler's War is een standaard werk.
wajong heb ik nietquote:
Sorry man. Eet een broodje hete kip. Dat heelt alles.quote:Op zondag 5 april 2026 23:49 schreef Hetekip het volgende:
[..]
wajong heb ik niet
ik heb enkel ellende
jezus is voor ons gestorven en jij denkt aan etenquote:Op zondag 5 april 2026 23:50 schreef Drxx het volgende:
[..]
Sorry man. Eet een broodje hete kip. Dat heelt alles.
quote:Op zondag 5 april 2026 23:51 schreef Hetekip het volgende:
[..]
jezus is voor ons gestorven en jij denkt aan eten
jij bent een slecht mens
kom we gaan knuppels pakken en aan onze pik trekkenquote:
Je hangt dus rond op fora als maroc.nl?quote:Op zondag 5 april 2026 23:30 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ik zit dus al enige tijd op een forum. Waar bepaalde users graag types als David Irving verdedigen. David Irving is een veroordeelde Holocaust ontkenner die ons land niet binnen mag vanwege zijn uitlatingen over de Holocaust.
Klacht: Neonazi's zijn tegenwoordig hip
quote:In the Islamic world, Holocaust denial has been used to delegitimize Israel; deniers portray the Holocaust as a fabrication to justify the creation of a Jewish state.[10] Iran is the leading state sponsor, embedding Holocaust denial into its official ideology through state-backed conferences and cartoon contests.[10] In former Eastern Bloc countries, deniers do not deny the mass murder of Jews but deny the participation of their own nationals.
https://en.wikipedia.org/wiki/Holocaust_denial
Wat heeft David Irving daarmee te maken?quote:Op maandag 6 april 2026 14:00 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Je hangt dus rond op fora als maroc.nl?
[..]
Jij vindt holocaustontkenning 'wel eens verfrissend? Gewoon gezonde discussie'?quote:Op maandag 6 april 2026 14:59 schreef Apotheose het volgende:
ik snap het probleem niet zo. Je MAG toch gewoon vinden dat de holocoast niet is gebeurd? Dat je dat dom vindt om feiten te ontkennen - prima. Maar waarom zo paniekerig doen over dat er mensen zijn die niet alles maar dom geloven wat er wordt verteld? Laat iemand gewoon eens zijn zegje doen WAAROM ie denkt dat de moord op x aantal joden (en de rest - maar die vergeten we vaak te noemen omdat het om de joden gaat) niet gebeurd is. Toch ook wel eens verfrissend? Gewoon gezonde discussie. Andere mening.
Wait, whut??quote:Op maandag 6 april 2026 14:59 schreef Apotheose het volgende:
ik snap het probleem niet zo. Je MAG toch gewoon vinden dat de holocoast niet is gebeurd? Dat je dat dom vindt om feiten te ontkennen - prima. Maar waarom zo paniekerig doen over dat er mensen zijn die niet alles maar dom geloven wat er wordt verteld? Laat iemand gewoon eens zijn zegje doen WAAROM ie denkt dat de moord op x aantal joden (en de rest - maar die vergeten we vaak te noemen omdat het om de joden gaat) niet gebeurd is. Toch ook wel eens verfrissend? Gewoon gezonde discussie. Andere mening.
Ja gewoon een verfrissende andere mening. Wat kan daar nou mis mee zijn.quote:Op maandag 6 april 2026 15:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wait, whut??
Dat iemand goed zelf nadenkt over zaken is sowieso aan te raden. Absoluut.
Maar kom op zeg..... Dat gaat niet op ovoor zaken die gewoon al heel lang bekend zijn feitelijk.
Om daarna te komen met: "Was de Holocaust moreel fout?"quote:Op maandag 6 april 2026 16:00 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Ja gewoon een verfrissende andere mening. Wat kan daar nou mis mee zijn.![]()
Ik denk dat je Rusland bedoelt ipv Polen, dat is zeker waar.quote:Op zondag 5 april 2026 23:46 schreef Drxx het volgende:
[..]
Goh! Polen wilde eigenlijk Duitsland binnenvallen dus begon Hitler een preventieve oorlog? Weer wat geleerd op mijn luie zondag.
Een beetje zoals Trump Iran onderschat heeft dat zich 30 jaar lang voorbereid heeft op een invalquote:Op maandag 6 april 2026 22:12 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik denk dat je Rusland bedoelt ipv Polen, dat is zeker waar.
Hitler legt hier in zijn eigen woorden uit waarom hij Frankrijk en Rusland binnenviel. Wat je er ook van vindt, hij was zeker niet dom. In dit fragment worden ook misvattingen genuanceerd, zoaals het idee dat hij niet naar zijn generaals luisterde, hier geeft hij juist aan dat wel te doen. Daarnaast benadrukt hij dat hij geen tweefrontenoorlog wilde beginnen en dat hij Rusland heeft onderschat in de verwachting het land voor het begin van de winter te verslaan.
Bekijk deze YouTube-video
Ik had het over dat boek dat gelinkt werd in mijn citaat. Daarin wordt schijnbaar beweerd dat Hitler Polen aanviel omdat Polen Duitsland zou binnenvallen.quote:Op maandag 6 april 2026 22:12 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik denk dat je Rusland bedoelt ipv Polen, dat is zeker waar.
Hitler legt hier in zijn eigen woorden uit waarom hij Frankrijk en Rusland binnenviel. Wat je er ook van vindt, hij was zeker niet dom. In dit fragment worden ook misvattingen genuanceerd, zoaals het idee dat hij niet naar zijn generaals luisterde, hier geeft hij juist aan dat wel te doen. Daarnaast benadrukt hij dat hij geen tweefrontenoorlog wilde beginnen en dat hij Rusland heeft onderschat in de verwachting het land voor het begin van de winter te verslaan.
Bekijk deze YouTube-video
hoe vaak zijn andere feiten wel niet ontkent. Dat is prima. Maar ow wee....quote:Op maandag 6 april 2026 15:11 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Jij vindt holocaustontkenning 'wel eens verfrissend? Gewoon gezonde discussie'?
"Vaststaande feiten" is steeds meer een relatief en lucratief begrip in een wereld zo leugenachtig als het huidige.quote:Op maandag 6 april 2026 13:26 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
Het valt mij ook op dat vaststaande feiten als het bestaan van de holocaust online steeds vaker worden ontkend.
Ik vermoed dat het ooit is begonnen met ragebait. Iemand trok aandacht met holocaust ontkennen, mensen gingen erop reageren, zagen inspiratie om zo zelf ook veel aandacht te krijgen, en nu geloven mensen het echt.
Aan de holocaust twijfel ik niet. Die is te goed gedocumenteerd. Inclusief transportlijsten voor de trein heen, en leeg terug.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik twijfel al aan de gebeurtenissen tijdens mijn leven, laat staan aan de gebeurtenissen voor mijn "geboorte".
Ik twijfel of de wereld wel echt is. Wat als ik een vis in een aquarium ben maar dat gewoon niet weet.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik twijfel al aan de gebeurtenissen tijdens mijn leven, laat staan aan de gebeurtenissen voor mijn "geboorte".
Als ze de sterren kunnen bewegen kunnen ze ook wel wat vervalste documenten opstellen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:30 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik twijfel of de wereld wel echt is. Wat als ik een vis in een aquarium ben maar dat gewoon niet weet.
Of nog erger, ze kunnen de documenten niet vervalsen, maar wel alles daaromheen, zodat we massaal voor de gek gehouden worden en er op elk moment uit kunnen komen, maar dat niet zien omdat ze alles om de waarheid zo goed hebben vervalst.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als ze de sterren kunnen bewegen kunnen ze ook wel wat vervalste documenten opstellen.
Het probleem met holocaustontkenning is niet zo zeer dat mensen zeggen ‘de holocaust is nooit gebeurd’ maar het voornaamste probleem is dat ze zeggen ‘de holocaust is niet gebeurd, maar ik zou willen dat het wel gebeurd was.’quote:Op maandag 6 april 2026 14:59 schreef Apotheose het volgende:
De ene geschiedenis wordt onderdrukt en de andere gehyped voor eigen gewin 🤔quote:Op maandag 6 april 2026 00:02 schreef Viesdik het volgende:
Ik ga de massamoord op Joden niet bagetaliseren, maar ik begin de wijze waarop de morele kaart wordt getrokken voor politiek gewin steeds meer getuigen van een compleet gebrek aan fatsoen. letterlijk alles wat die oorlog zo intens maakte mag niet vergeten worden en Joden waren zeker niet de enige slachtoffers.
Dat Joden door deze oorlog niet meer bekritiseerd mogen worden, terwijl de feiten zijn dat er veel meer niet-joden om het leven zijn gekoken dan Joden, begint mij steeds meer te storen. Puur en alleen al als je ziet wat veel van dit tuig aanrichten in het midden Oosten.
En ook ga ik het leed t.o.v. ander leed niet op een weegschaal leggen.
Ik vind dat we af moeten van het in ons DNA geimprigneerde joodse voorrecht op ww2 slachtofferschap.
Ik ben het met je eens. Ik twijfel ook over de precieze aantallen, maar ik geloof wel dat er aan beide kanten vreselijke dingen zijn gebeurd. Zowel de Duitsers als de geallieerden hebben gruweldaden gepleegd. Ik geloof niet dat de ene kant puur de "good guys" waren en de andere kant de "bad guys". De geschiedenis is bijna nooit zo zwart wit, al wil heel links Nederland ons dat wanhopig doen geloven met hun simplistische goed/kwaad sprookje.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:28 schreef Apotheose het volgende:
hoe vaak zijn andere feiten wel niet ontkent. Dat is prima. Maar ow wee....
quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:53 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Ik twijfel ook over de precieze aantallen, maar ik geloof wel dat er aan beide kanten vreselijke dingen zijn gebeurd. Zowel de Duitsers als de geallieerden hebben gruweldaden gepleegd. Ik geloof niet dat de ene kant puur de "good guys" waren en de andere kant de "bad guys". De geschiedenis is bijna nooit zo zwart wit, al wil heel links Nederland ons dat wanhopig doen geloven met hun simplistische goed/kwaad sprookje.
dat is en blijft gewoon een mening - dat je zou willen dat het wel gebeurd was. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, je mag het afschuwelijk vinden en eng en alles. Maar we doen zo panisch met zn allen over 'oh nee niks zeggen want dat vindt die en die groep niet leuk. Of je zet die en die groep aan tot haat'. Ik vind vrijheid van dingen kunnen zeggen persoonlijk heel belangrijk. En dat jij of een ander dat niet vindt is ook prima want dat is vrijheid van meningsuiting. Cirkeltje weer rondquote:Op vrijdag 10 april 2026 12:14 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Het probleem met holocaustontkenning is niet zo zeer dat mensen zeggen ‘de holocaust is nooit gebeurd’ maar het voornaamste probleem is dat ze zeggen ‘de holocaust is niet gebeurd, maar ik zou willen dat het wel gebeurd was.’
absoluut! Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:53 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Ik twijfel ook over de precieze aantallen, maar ik geloof wel dat er aan beide kanten vreselijke dingen zijn gebeurd. Zowel de Duitsers als de geallieerden hebben gruweldaden gepleegd. Ik geloof niet dat de ene kant puur de "good guys" waren en de andere kant de "bad guys". De geschiedenis is bijna nooit zo zwart wit, al wil heel links Nederland ons dat wanhopig doen geloven met hun simplistische goed/kwaad sprookje.
Je kunt de Joodse mensen die hier wonen niet verantwoordelijk houden voor wat daar gebeurt.quote:Op maandag 6 april 2026 00:02 schreef Viesdik het volgende:
Ik ga de massamoord op Joden niet bagetaliseren, maar ik begin de wijze waarop de morele kaart wordt getrokken voor politiek gewin steeds meer getuigen van een compleet gebrek aan fatsoen. letterlijk alles wat die oorlog zo intens maakte mag niet vergeten worden en Joden waren zeker niet de enige slachtoffers.
Dat Joden door deze oorlog niet meer bekritiseerd mogen worden, terwijl de feiten zijn dat er veel meer niet-joden om het leven zijn gekoken dan Joden, begint mij steeds meer te storen. Puur en alleen al als je ziet wat veel van dit tuig aanrichten in het midden Oosten.
En ook ga ik het leed t.o.v. ander leed niet op een weegschaal leggen.
Ik vind dat we af moeten van het in ons DNA geimprigneerde joodse voorrecht op ww2 slachtofferschap.
Ze noemen het Hasbara. En het narratief proberen zij op een zeer angstvallige manier vast te houden en op te leggen aan eenieder. Het is zelfs een hele industrie geworden.quote:Op dinsdag 14 april 2026 00:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat is en blijft gewoon een mening - dat je zou willen dat het wel gebeurd was. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, je mag het afschuwelijk vinden en eng en alles. Maar we doen zo panisch met zn allen over 'oh nee niks zeggen want dat vindt die en die groep niet leuk. Of je zet die en die groep aan tot haat'. Ik vind vrijheid van dingen kunnen zeggen persoonlijk heel belangrijk. En dat jij of een ander dat niet vindt is ook prima want dat is vrijheid van meningsuiting. Cirkeltje weer rond
[..]
absoluut! Helemaal mee eens.
quote:Op maandag 6 april 2026 14:59 schreef Apotheose het volgende:
Gewoon een kkwappie, stormfront taferelen, zoals je wel vaker ziet op fok en dat wordt ook gewoon goedgekeurd sinds de leiding compleet gedraaid is.quote:Op maandag 20 april 2026 07:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]![]()
![]()
De postmoderne ziekte: feiten en meningen gelijkstellen.
1. Zeg dat tegen de zwarte mensen in dit land die al jaren hun handje ophouden voor herstelbetalingenquote:Op dinsdag 14 april 2026 02:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je kunt de Joodse mensen die hier wonen niet verantwoordelijk houden voor wat daar gebeurt.
een feit en een mening zijn niet gelijk nee. Maar doe eens even rustig allemaal met dat 'oh nee dat en dat mag je niet zeggen want dat vindt die en die groep niet lief' . Je mag in mijn ogen best iets vinden. Je mag vinden dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden. Jij mag dat onzin vinden. Jij mag vervolgens degene een dikke debiel vinden. Laten we dat in stand houden. Want zo niet - laten we dan 5 mei ook lekker afschaffen.quote:Op maandag 20 april 2026 07:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]![]()
![]()
De postmoderne ziekte: feiten en meningen gelijkstellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |