mensen ontknennen dat alles gewoon mega kut is en zoquote:Op zondag 5 april 2026 23:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Beter dan de inflatie ontkenners van tegenwoordig.
De omvolking-ontkenners.quote:Op zondag 5 april 2026 23:39 schreef Hetekip het volgende:
[..]
mensen ontknennen dat alles gewoon mega kut is en zo
opeens mag niks meerquote:
Goh! Polen wilde eigenlijk Duitsland binnenvallen dus begon Hitler een preventieve oorlog? Weer wat geleerd op mijn luie zondag.quote:Op zondag 5 april 2026 23:38 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Hitler's War is een standaard werk.
Ik wist niet dat dit boek bestondquote:Op zondag 5 april 2026 23:38 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Hitler's War is een standaard werk.
wajong heb ik nietquote:
Sorry man. Eet een broodje hete kip. Dat heelt alles.quote:Op zondag 5 april 2026 23:49 schreef Hetekip het volgende:
[..]
wajong heb ik niet
ik heb enkel ellende
jezus is voor ons gestorven en jij denkt aan etenquote:Op zondag 5 april 2026 23:50 schreef Drxx het volgende:
[..]
Sorry man. Eet een broodje hete kip. Dat heelt alles.
quote:Op zondag 5 april 2026 23:51 schreef Hetekip het volgende:
[..]
jezus is voor ons gestorven en jij denkt aan eten
jij bent een slecht mens
kom we gaan knuppels pakken en aan onze pik trekkenquote:
Je hangt dus rond op fora als maroc.nl?quote:Op zondag 5 april 2026 23:30 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ik zit dus al enige tijd op een forum. Waar bepaalde users graag types als David Irving verdedigen. David Irving is een veroordeelde Holocaust ontkenner die ons land niet binnen mag vanwege zijn uitlatingen over de Holocaust.
Klacht: Neonazi's zijn tegenwoordig hip
quote:In the Islamic world, Holocaust denial has been used to delegitimize Israel; deniers portray the Holocaust as a fabrication to justify the creation of a Jewish state.[10] Iran is the leading state sponsor, embedding Holocaust denial into its official ideology through state-backed conferences and cartoon contests.[10] In former Eastern Bloc countries, deniers do not deny the mass murder of Jews but deny the participation of their own nationals.
https://en.wikipedia.org/wiki/Holocaust_denial
Wat heeft David Irving daarmee te maken?quote:Op maandag 6 april 2026 14:00 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Je hangt dus rond op fora als maroc.nl?
[..]
Jij vindt holocaustontkenning 'wel eens verfrissend? Gewoon gezonde discussie'?quote:Op maandag 6 april 2026 14:59 schreef Apotheose het volgende:
ik snap het probleem niet zo. Je MAG toch gewoon vinden dat de holocoast niet is gebeurd? Dat je dat dom vindt om feiten te ontkennen - prima. Maar waarom zo paniekerig doen over dat er mensen zijn die niet alles maar dom geloven wat er wordt verteld? Laat iemand gewoon eens zijn zegje doen WAAROM ie denkt dat de moord op x aantal joden (en de rest - maar die vergeten we vaak te noemen omdat het om de joden gaat) niet gebeurd is. Toch ook wel eens verfrissend? Gewoon gezonde discussie. Andere mening.
Wait, whut??quote:Op maandag 6 april 2026 14:59 schreef Apotheose het volgende:
ik snap het probleem niet zo. Je MAG toch gewoon vinden dat de holocoast niet is gebeurd? Dat je dat dom vindt om feiten te ontkennen - prima. Maar waarom zo paniekerig doen over dat er mensen zijn die niet alles maar dom geloven wat er wordt verteld? Laat iemand gewoon eens zijn zegje doen WAAROM ie denkt dat de moord op x aantal joden (en de rest - maar die vergeten we vaak te noemen omdat het om de joden gaat) niet gebeurd is. Toch ook wel eens verfrissend? Gewoon gezonde discussie. Andere mening.
Ja gewoon een verfrissende andere mening. Wat kan daar nou mis mee zijn.quote:Op maandag 6 april 2026 15:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wait, whut??
Dat iemand goed zelf nadenkt over zaken is sowieso aan te raden. Absoluut.
Maar kom op zeg..... Dat gaat niet op ovoor zaken die gewoon al heel lang bekend zijn feitelijk.
Om daarna te komen met: "Was de Holocaust moreel fout?"quote:Op maandag 6 april 2026 16:00 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Ja gewoon een verfrissende andere mening. Wat kan daar nou mis mee zijn.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |