abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220616877
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 14:59 schreef Apotheose het volgende:
ik snap het probleem niet zo. Je MAG toch gewoon vinden dat de holocoast niet is gebeurd? Dat je dat dom vindt om feiten te ontkennen - prima. Maar waarom zo paniekerig doen over dat er mensen zijn die niet alles maar dom geloven wat er wordt verteld? Laat iemand gewoon eens zijn zegje doen WAAROM ie denkt dat de moord op x aantal joden (en de rest - maar die vergeten we vaak te noemen omdat het om de joden gaat) niet gebeurd is. Toch ook wel eens verfrissend? Gewoon gezonde discussie. Andere mening.
:') |:(

De postmoderne ziekte: feiten en meningen gelijkstellen.
  maandag 20 april 2026 @ 08:31:03 #52
503746 Hogwarts
School of swag
pi_220617070
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 07:20 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Gewoon een kkwappie, stormfront taferelen, zoals je wel vaker ziet op fok en dat wordt ook gewoon goedgekeurd sinds de leiding compleet gedraaid is.
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
pi_220617222
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 02:21 schreef spapaars het volgende:

[..]
Je kunt de Joodse mensen die hier wonen niet verantwoordelijk houden voor wat daar gebeurt.
1. Zeg dat tegen de zwarte mensen in dit land die al jaren hun handje ophouden voor herstelbetalingen

2. Zeg dat de Joden die exclusief vooraan de rij mogen staan bij de jaarlijkse stille tocht van de dodenenherdenking

En ja je hebt gelijk dat je Joden hier niet verantwoordelijk voor kunt houden, maar anderzijds ken ik weinig tot geen primetime Joden in NL die ook maar een beetje kritisch zijn op het beleid van Netanyahu. Maar dst geldt teven ook voor niet-Joden
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220629642
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 07:20 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

een feit en een mening zijn niet gelijk nee. Maar doe eens even rustig allemaal met dat 'oh nee dat en dat mag je niet zeggen want dat vindt die en die groep niet lief' . Je mag in mijn ogen best iets vinden. Je mag vinden dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden. Jij mag dat onzin vinden. Jij mag vervolgens degene een dikke debiel vinden. Laten we dat in stand houden. Want zo niet - laten we dan 5 mei ook lekker afschaffen.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_220629663
Zojuist the Man in the High Castle gekeken, topic komt dichtbij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')