abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220516457
twitter

"They’ve given Trump the perfect opportunity to end US support of Ukraine."

Als dat gebeurt hebben we dus een groot probleem. Hopelijk kan Rutte de boel nog bij elkaar houden.
  zondag 5 april 2026 @ 22:14:55 #227
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_220516459
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:07 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Oké. Dan volg ik jouw gedachtetreintje. Dus dan heeft Trump nu geen idee behoudens janken op X?

Zo word je toch geen miljardair en president?
Je schijnt nog te denken dat je met een enigszins fatsoenlijk functioneerde overheid te maken hebt maar dat is niet het geval. Ze hebben daar allemaal overduidelijk een eigen agenda, dat is hier wel bij te merken. Op dezelfde dag dat een Trump trots aankondigt dat ze aan het onderhandelen zijn en er verder geen aanvallen komen heb je een minister van oorlog die publiekelijk oproept tot meer en zwaardere bombardementen op Iran.

Er zit geen enkele overeenstemming in beleid tussen wat de verschillende armen van de overheid uitvoeren op het moment. Dus nee, ik krijg niet echt het idee dat ze daar zuiver op intel en goeie analyses beleid aan het voeren zijn.
pi_220516465
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:13 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dus er komt een uitgebreide analyse met dozijnen red flags voor de defensieve vaardigheden van Iran, sluiting Hormuz, maar Trump/Hegseth ontslaan de generaal omdat het objectieve verhaal niet uitkomt?

Geloof je dat echt?
Ja, want nogmaals: Dat is hoe Trump al decennia lang werkt.
  zondag 5 april 2026 @ 22:16:52 #229
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220516468
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:14 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Je schijnt nog te denken dat je met een enigszins fatsoenlijk functioneerde overheid te maken hebt maar dat is niet het geval. Ze hebben daar allemaal overduidelijk een eigen agenda, dat is hier wel bij te merken. Op dezelfde dag dat een Trump trots aankondigt dat ze aan het onderhandelen zijn en er verder geen aanvallen komen heb je een minister van oorlog die publiekelijk oproept tot meer en zwaardere bombardementen op Iran.

Er zit geen enkele overeenstemming in beleid tussen wat de verschillende armen van de overheid uitvoeren op het moment. Dus nee, ik krijg niet echt het idee dat ze daar zuiver op intel en goeie analyses beleid aan het voeren zijn.
Oké. Maar deze reactie conflicteert ook weer met het beeld dat Trump zich omringt met kontlikkende loyalisten die alles doen wat hij zegt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220516472
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 22:14 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Als dat gebeurt hebben we dus een groot probleem. Hopelijk kan Rutte de boel nog bij elkaar houden.
Volgens mij zo duidelijk als wat, Trump adoreert Putin en vindt Zelenski een parasiet. Het hele conflict boeit hem geen bal.
  zondag 5 april 2026 @ 22:17:57 #231
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220516475
quote:
10s.gif Op zondag 5 april 2026 22:15 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ja, want nogmaals: Dat is hoe Trump al decennia lang werkt.
Oké. Dat gaat er bij mij echt niet in. Zo achterlijk is niemand met een IQ boven de 60.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220516476
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:14 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Je hebt te maken met een president die zijn schoonzoon en zijn speciaal gezant voor het midden-oosten stuurt. Beiden met geen enkele kennis van kernenergie, die even een deal moeten maken over het inleveren van uranium, tot hoever het verrijkt mag worden en ga zo maar door.

Die lijkt geen enkele intentie te hebben serieus te willen onderhandelen.
pi_220516481
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Oké. Dat gaat er bij mij echt niet in. Zo achterlijk is niemand met een IQ boven de 60.
Zijn eigen woorden:

quote:
"They're making a mistake because I have a gut and my gut tells me more sometimes than anybody else's brain can ever tell me."
https://edition.cnn.com/2(...)ngton-post-trump-gut
pi_220516483
quote:
[ x ]

Ironisch dat het nu juist Bolton is die vindt dat 'we' naar Trumpie moeten luisteren.

Hij heeft zelf de afgelopen weken de handelwijze van Amerika/Israël ook al vaak genoeg afgezeken, trouwens.

Maar die oorlog is al 25 jaar een natte droom voor John. Dus is het nu tijd om anderen (Europa) de schuld te geven.
John Bolton is een oorlogsgeile zakkenwasser. Altijd al geweest. Was één van de grote haviken na 9/11. Al die projecten hebben op de lange termijn nauwelijks iets opgeleverd. Vooral veel dooien, dat wel.

Het enige positieve aan hem was/is dat hij zijn smoel durfde en durft open te trekken tegen Trump. Maar zijn rol is al 8 jaar uitgespeeld.
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 5 april 2026 @ 22:21:26 #235
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220516490
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Trump neemt de besluiten. Grote kans dat hij nu en vóór dit conflict allerlei rationele adviezen in de prullenbak heeft gegooid. Kijk gewoon eens naar zijn twitterdiarree vol met wartaal. Dat komt toch niet over als iemand die logisch na denkt.
Die x-meuk is een façade voor de laaggeletterde Amerikaan.
  zondag 5 april 2026 @ 22:23:00 #236
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_220516498
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Oké. Maar deze reactie conflicteert ook weer met het beeld dat Trump zich omringt met kontlikkende loyalisten die alles doen wat hij zegt.
De enige die dat beeld gelooft is Trump. De rest ziet, mag ik hopen, mensen die in zijn bijzijn vrolijk likken om een gewillig oor te krijgen en voeren achter hun rug om hun eigen agenda uit. Zie project 2025, dat komt niet uit Trump zijn hersenkoker maar er wordt wel verdacht veel van uitgevoerd.
pi_220516504
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
[..]
Tijd voor een IQ-check onder de Fok-users.. _O-
pi_220516511
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

pi_220516512
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
[..]
Trump is zelf een façade.
En een farçe.

Als miljardairszoon geboren, menig bankroet veroorzaakt, anderen van alle fouten de schuld gegeven en ze ontslagen en/of bedreigd. Alleen als co-commentator bij boks- en worstelwedstrijden was hij op z'n plaats.

Deze man is erg gevaarlijk in zijn huidige positie.
  zondag 5 april 2026 @ 22:26:33 #240
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220516517
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:13 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dus er komt een uitgebreide analyse met dozijnen red flags voor de defensieve vaardigheden van Iran, sluiting Hormuz, maar Trump/Hegseth ontslaan de generaal omdat het objectieve verhaal niet uitkomt?

Geloof je dat echt?
Ja
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 5 april 2026 @ 22:29:19 #241
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220516524
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:23 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
De enige die dat beeld gelooft is Trump. De rest ziet, mag ik hopen, mensen die in zijn bijzijn vrolijk likken om een gewillig oor te krijgen en voeren achter hun rug om hun eigen agenda uit. Zie project 2025, dat komt niet uit Trump zijn hersenkoker maar er wordt wel verdacht veel van uitgevoerd.
Lees het hier elke dag hoor. Maar goed, als het waar is wat je zegt dan schetst dat zo mogelijk een nog negatiever beeld. Kiezen tussen Trump of meneer Deus Vult op het departement van oorlog is vrij lastig.

quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Tijd voor een IQ-check onder de Fok-users.. _O-
Laten we dat maar niet doen :P

quote:
Missiles and bombs, so much bombs. The best bombs, amazing.

quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:24 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Trump is zelf een façade.
En een farçe.

Als miljardairszoon geboren, menig bankroet veroorzaakt, anderen van alle fouten de schuld gegeven en ze ontslagen en/of bedreigd. Alleen als co-commentator bij boks- en worstelwedstrijden was hij op z'n plaats.

Deze man is erg gevaarlijk in zijn huidige positie.
Wat doen wij fout :'(
  zondag 5 april 2026 @ 22:30:28 #242
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220516529
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ja
Maar hebben we ook een opt-out? :D
pi_220516530
Mooi hoe iedereen hardop lacht en giert om Trump maar niemand maalt om de zwakbegaafde Mojtaba, die morgenvroeg gewoon kan zeggen "Is prima zo, geef me 20 jongetjes en een miljard of 5 en ik vermaak me verder wel in Moskou"
  VIVA zondag 5 april 2026 @ 22:31:07 #244
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220516532
Benieuwd hoelang Trump het van binnenuit vol kan houden..

twitter
What lies behind makes no sense in my mind
  VIVA zondag 5 april 2026 @ 22:33:52 #245
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220516545
Nou zeg, goed geregeld weer door TACO, benieuwd wat hij "durft" te besluiten binnen 24 uur, goh wat zou dat nou zijn....

twitter
What lies behind makes no sense in my mind
pi_220516547
twitter

Hamas tactieken.
pi_220516549
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Wat doen wij fout :'(
De Amerikanen hebben hem 2x gekozen.
Tot dat moment was, ondanks de onenigheden en de reuring bij tijd en wijle, de band tussen de NAVO-bondgenoten best goed.

Trump haat Europa nu eenmaal.
Dat heeft Bolton destijds meegekregen.
En dat hebben wij menigmaal meegekregen.
Natuurlijk houdt hij van de paleizen van King Charles.
En van de grote parades in Frankrijk.
Maar we zijn geen knip voor de neus waard, een stel losers, en hij is ons liever kwijt dan rijk, hij vindt Poetin pas een echte bink, maar hij draait plotseling zogenaamd bij als hij ons, vanwege zijn geblunder, toch weer nodig heeft.

Wij (zijn) blijven hopen dat er betere tijden (zouden) komen.
Misschien moeten we daarmee ophouden.
En ons eigen plan trekken.
Zoals Macron en Meloni al af en toe doen.

En ons dus niets meer aantrekken van Trumps gebazel, en ons ook geen zak aantrekken van ene John Bolton, die, als stank voor dank, ook nog eens Europa van van alles en nog wat de schuld gaat geven.
  zondag 5 april 2026 @ 22:38:45 #248
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220516561
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:35 schreef Toby56 het volgende:

[..]
De Amerikanen hebben hem 2x gekozen.
Tot dat moment was, ondanks de onenigheden en de reuring bij tijd en wijle, de band tussen de NAVO-bondgenoten best goed.

Trump haat Europa nu eenmaal.
Dat heeft Bolton destijds meegekregen.
En dat hebben wij menigmaal meegekregen.
Natuurlijk houdt hij van de paleizen van King Charles.
En van de grote parades in Frankrijk.
Maar we zijn geen knip voor de neus waard, een stel losers, en hij is ons liever kwijt dan rijk, hij vindt Poetin pas een echte bink, maar hij draait plotseling zogenaamd bij als hij ons, vanwege zijn geblunder, toch weer nodig heeft.

Wij (zijn) blijven hopen dat er betere tijden (zouden) komen.
Misschien moeten we daarmee ophouden.
En ons eigen plan trekken.
Zoals Macron en Meloni al af en toe doen.

En ons dus niets meer aantrekken van Trumps gebazel, en ons ook geen zak aantrekken van ene John Bolton, die, als stank voor dank, ook nog eens Europa van van alles en nog wat de schuld gaat geven.
Genoteerd. Maar hoe gaan we de huidige status quo dan doorbreken? Wachten op het indammen van de VS lijkt geen oplossing.
  zondag 5 april 2026 @ 22:42:41 #249
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220516574
quote:
[ x ]

Liever een poging doen om op eigen benen te staan dan als een voetveeg behandeld te worden door die mafketel.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220516576
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 22:38 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Genoteerd. Maar hoe gaan we de huidige status quo dan doorbreken? Wachten op het indammen van de VS lijkt geen oplossing.
Net wat Toby56 zegt, zowel Macron als Meloni zijn daar al mee begonnen en ook Sanchez.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')