Nou nee, dat het nu met 50% korting weggaat is waarschijnlijk juist omdat het al weer uit het assortiment gaat.quote:Op zondag 5 april 2026 19:11 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
De McDonalds heeft weer een enorm origineel concept bedacht...
Bij dit soort nieuwe producten krijg je bijna altijd korting in de app. Max 1 aankoopquote:Op zondag 5 april 2026 19:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nou nee, dat het nu met 50% korting weggaat is waarschijnlijk juist omdat het al weer uit het assortiment gaat.
Elders hebben ze geen McFlurry's helaas, dus momenteel gewoon een eerste levensbehoefte.quote:
Ja maar dit is ergens in januari al uitgebracht, dus zal wel voor 3 maanden zijn en daarna weer foetsiequote:Op zondag 5 april 2026 19:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij dit soort nieuwe producten krijg je bijna altijd korting in de app. Max 1 aankoop
Ging die hele JewDonald's maar foetsie.quote:Op zondag 5 april 2026 19:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja maar dit is ergens in januari al uitgebracht, dus zal wel voor 3 maanden zijn en daarna weer foetsie
En dan krijg ik weer een sneer als ik je mietje noem.... McFlurry komop nou. Dat is voor kinderen en homo's.quote:Op zondag 5 april 2026 19:36 schreef Mikeytt het volgende:
McFlurry's helaas, dus momenteel gewoon een eerste levensbehoefte.
Is ook niet ongevaarlijk voor de hydratering van het hoofdhaar. Dat moet je allemaal niet willen.quote:Op zondag 5 april 2026 19:43 schreef Poepz0r het volgende:
Niet eten @:mikeytt straks krijg je kanker
"Met een steenkolen accentje"quote:Op zondag 5 april 2026 20:55 schreef Cockwhale het volgende:
Can't stand the heat, then get out the kitchen!
@Viesdikquote:Op zondag 5 april 2026 19:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In de zomer nog weleens 2 keer in de week.
Grote kans dat hij je ziet als een grote broer waar hij zich graag tegen af wilt zetten door zich rebels te gedragen. Dat zie je wel vaker bij jongens in de puberteit of vlak daarna.quote:Op zondag 5 april 2026 20:58 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Deze kil is geobsedeerd met mij, omdat ie gekwetst is
En zich maar groot voordoen
Is goed opa met je vegiekroketquote:Op zondag 5 april 2026 21:07 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Grote kans dat hij je ziet als een grote broer waar hij zich graag tegen af wilt zetten door zich rebels te gedragen. Dat zie je wel vaker bij jongens in de puberteit of vlak daarna.
McFlurry M&msquote:Op zondag 5 april 2026 20:55 schreef Näsenbar het volgende:
Wat goed dat je dit heb geprobeerd @:mikeytt! Wat had je naast de saus en mozzarellasticks nog meer besteld?!
Een sundae kan ik ook elders kopen.quote:Op zondag 5 april 2026 22:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Softijs met treets
Neem dan een caramel sundae of zo
Softijs met m&m kan je ook bij Bram halenquote:Op zondag 5 april 2026 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een sundae kan ik ook elders kopen.
Ik ga meestal naar de Mac alleen maar voor een McFlurry
Wwl eens 11 keee in 1 week geweestquote:
hoyu je bekquote:
Echt.. Was toen 21quote:
Gelijk helemaal ziedendquote:
Nee johquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|