abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2026 @ 19:16:01 #151
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_220745943
Vanavond kan PSV in het damesvoetbal ook landskampioen worden. :)
pi_220746929
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:16 schreef DemonRage het volgende:
Vanavond kan PSV in het damesvoetbal ook landskampioen worden. :)
Dit interesseert echt helemaal niemand
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:02:10 #153
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_220747082
De PSV vrouwen zijn nu ook landskampioen. *O*

Maar wel een heel verschil in aandacht dat er is tussen het mannen en vrouwen voetbal.

[ Bericht 17% gewijzigd door DemonRage op 08-05-2026 22:07:22 ]
pi_220747147
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 22:02 schreef DemonRage het volgende:
De PSV vrouwen zijn nu ook landskampioen. *O*

Maar wel een heel verschil in aandacht dat er is tussen het mannen en vrouwen voetbal.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_220747155
Het is hier vbl.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 08:02:08 #156
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220748101
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 22:02 schreef DemonRage het volgende:

Hoe zou dat komen denk je?

Er is ook veel meer aandacht voor de Eredivisie dan voor de zaterdagamateurs.
pi_220750368
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 08:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Hoe zou dat komen denk je?

Er is ook veel meer aandacht voor de Eredivisie dan voor de zaterdagamateurs.
Gek genoeg krijgen de dames veel meer aandacht dan de zaterdag amateurs… Hoe vaak ik wel niet een push bericht krijgt over damesvoetbal, bizar.

Terwijl ze tegen de top zaterdag amateurs geen schijn van kans hebben. Ook het Nederlands elftal niet.

Met alle respect, maar ik beschouw het dameselftal van PSV als een team van de federatie PSV, niet van PSV voetbal. Staat volkomen los van elkaar, ook al spelen ze op De Herdgang. Daar stond vroeger ook PSV handbal te spelen (voordat de jeugd van Tegenbosch naar De Herdgang vertrok).
pi_220758621
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 10:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Kan het kloppen, en corrigeer me maar als ik ernaast zit, dat jij je eigenwaarde ontleent aan de prestaties van PSV Eindhoven?
Dat klopt niet , ik neem brood en circus niet serieus. Zie het meer als vermaak/amusement
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 16 mei 2026 @ 22:52:33 #159
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220816262
Appelvlaai stopt:

https://nos.nl/artikel/26(...)vormen-willen-leiden

quote:
"Ik had bijvoorbeeld graag vaker onderdelen van trainingsvormen willen leiden en meer mijn stempel willen drukken. Daarin verschillen we van mening en dat is helemaal prima. Ik wil benadrukken dat we in goede harmonie uit elkaar gaan en dat ik ook veel heb mogen opsteken van Peters werkwijze. Voor nu wil ik iedereen bedanken voor de afgelopen maanden. PSV is en blijft mijn club."
pi_220816508
Zal wel niet mee hebben mogen douchen.
U MAD?
pi_220817537
Wel opmerkelijk. Uit de verklaring blijkt dus dat Afellay verwacht had dat ie meer verantwoordelijkheid zou hebben. Dat bespreek je vooraf lijkt me. Maar goed, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.

Zou me niet verbazen als ie nu met zijn maatje Van Persie samen gaat werken.
pi_220821261
En ik denk dat Kruzen van Heracles nu aanhaakt bij Peet. In Almelo is het chaos, mooi moment om daar t schip te verlaten.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 15:54:59 #163
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220825005
Ik had wat meer tegenstand van Twente verwacht.

Maar weer niet de 0 @Mexicanobakker
What can change the nature of a man?
pi_220825347
Nou, wederom een vrij gemakkelijke overwinning.. en dan kan je toch moeilijk stellen dat wij een topteam hebben. De Eredivisie is terminaal, dat is me inmiddels wel duidelijk. Als NEC hier gewoon 3de kan worden.
pi_220825572
Overigens Mats Rots gewoon ophalen, maar die Nijstad lekker laten lopen hoor. Leuk dat hij jong en linksbenig is, maar die jongen zit echt nog 5 niveaus af van PSV.
pi_220825650
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:23 schreef Solispolar het volgende:
Nou, wederom een vrij gemakkelijke overwinning.. en dan kan je toch moeilijk stellen dat wij een topteam hebben.
_O-
pi_220826147
Nou, dit wordt een interessante transferzomer. Ben benieuwd wie er uiteindelijk zullen vertrekken. Stewart heeft aangegeven dat ze de uitstroom redelijk willen beperken en het na een bepaalde datum ook lastig wordt om sommige spelers nog een transfer te laten maken.

Dest, Veerman, Pepi, Perisic en Saibari weg is al je halve basis (plus het feit dat we Schouten ook het hele seizoen moeten missen). Ik ben ook erg benieuwd wat er gebeurt als een Brighton o.i.d. voor Til komt. Laatstgenoemde heeft nooit onder stoelen of banken gestoken nog een keer in het buiten te willen spelen.

Wel leuk om weer te volgen in ieder geval.

[ Bericht 1% gewijzigd door ISVV op 17-05-2026 17:11:13 ]
pi_220827394
Veerman haakt af voor Oranje zolang Koeman coach is. Hoe nu verder met het Nederlands voetbal -O-
  zondag 17 mei 2026 @ 19:07:55 #169
378023 Wotte
wotte!?
pi_220827431
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:03 schreef GertKuyt het volgende:
Veerman haakt af voor Oranje zolang Koeman coach is. Hoe nu verder met het Nederlands voetbal -O-
“Ja, ik denk dat ik de enige was in Nederland die het al had verwacht”, begint Veerman zuchtend.

Iedereen ziet dat je een draaicirkel van een containerschip hebt en overlopen wordt als het tempo omhoog gaat.
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 19:42:43 #170
842 Zorro
Z
pi_220827686
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:07 schreef Wotte het volgende:

[..]
“Ja, ik denk dat ik de enige was in Nederland die het al had verwacht”, begint Veerman zuchtend.

Iedereen ziet dat je een draaicirkel van een containerschip hebt en overlopen wordt als het tempo omhoog gaat.
Ja schandalig dat ie niet zei "Ik denk dat Wotte en ik de enige waren in Nederland die het al had verwacht hadden"
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220827701
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:07 schreef Wotte het volgende:

[..]

User @Wotte hield erg lang tevergeefs hoop op een tweede plek voor Ajax en reageert zich nu af op Veerman
pi_220827714
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:45 schreef ISVV het volgende:

[..]
User @:Wotte hield erg lang tevergeefs hoop op een tweede plek voor Ajax en reageert zich nu af op Veerman
Veerman is uiteindelijk niet goed genoeg natuurlijk. Maar Koeman kan dit wel beter aanpakken. Maargoed dat is geen goede bondscoach
pi_220827752
Veerman is ook niet goed genoeg voor oranje en kan je best missen.

Maar koeman’s omgang met spelers en selectiebeleid kunnen we ook missen.

(Maar een reiziger etc. Als bondscoach is nog graadje erger). Sowieso zware jaren voor oranje-fans met wat er nu speelt in de aanval.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 17 mei 2026 @ 20:02:19 #174
378023 Wotte
wotte!?
pi_220827790
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:45 schreef ISVV het volgende:

[..]
User @:Wotte hield erg lang tevergeefs hoop op een tweede plek voor Ajax en reageert zich nu af op Veerman
Had ook wel gekund als de KNVB het begrip conditietraining had geïntroduceerd bij de opleiding van ex internationals. Maar dat geheel terzijde.

Veerman is gewoon niet van het niveau voor het Nederlands elftal. Zeker niet met de concurrentie op zijn plek.
pi_220827792
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:47 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Veerman is uiteindelijk niet goed genoeg natuurlijk. Maar Koeman kan dit wel beter aanpakken. Maargoed dat is geen goede bondscoach
Tja, definieer goed genoeg.

Ik zeg niet dat hij in de basis moet, maar ik vind wel dat je op zijn minst moet overwegen om hem mee te nemen. Heeft unieke kwaliteiten die zeker van pas kunnen komen op een WK. Hem niet op die lijst van 55 spelers zetten vind ik tamelijk bijzonder. Het is gissen, maar ik denk toch dat het feit dat ie niet met de assistenten door een deur kan hier de hoofd-oorzaak is. Zo ruim is die keuze op het middenveld ook weer niet met al die blessuregevallen en matige vorm van Valente.
pi_220827805
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:02 schreef ISVV het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij in de basis moet, maar ik vind wel dat je op zijn minst moet overwegen om hem mee te nemen. Heeft unieke kwaliteiten die zeker van pas kunnen komen op een WK. Hem niet op die lijst van 55 spelers zetten vind ik tamelijk bijzonder. Het is gissen, maar ik denk toch dat het feit dat ie niet met de assistenten door een deur kan hier de hoofd-oorzaak is. Zo ruim is die keuze op het middenveld ook weer niet met al die blessuregevallen en matige vorm van Valente.
eens hoor. Op die lijst had hij wel gekund. Als er nu wat gebeurd met meerdere spelers kan hij er nu niet meer bij vanwege hoe koeman dit allemaal aanpakt.
  zondag 17 mei 2026 @ 20:46:47 #177
378023 Wotte
wotte!?
pi_220828101
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:02 schreef ISVV het volgende:

[..]

Het is best logisch. Je hebt op defensief vlak gewoon veel kwaliteit. Wil je kans maken zet je drie achterop met twee wingbacks. Dan neem je meer verdedigers mee ten kosten van middenvelders. Dan heb je genoeg aan Gravenberch, De Jong, Reijnders, Timber, Koopmeiners en Smit.
pi_220828153
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:46 schreef Wotte het volgende:

[..]
Het is best logisch. Je hebt op defensief vlak gewoon veel kwaliteit. Wil je kans maken zet je drie achterop met twee wingbacks. Dan neem je meer verdedigers mee ten kosten van middenvelders. Dan heb je genoeg aan Gravenberch, De Jong, Reijnders, Timber, Koopmeiners en Smit.
Alleen speelt Koeman helemaal niet zo. Smit meenemen is in mijn ogen ook je reinste onzin overigens.
  zondag 17 mei 2026 @ 21:25:25 #179
378023 Wotte
wotte!?
pi_220828381
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:52 schreef ISVV het volgende:

[..]
Alleen speelt Koeman helemaal niet zo. Smit meenemen is in mijn ogen ook je reinste onzin overigens.
Het zal met twee controleurs worden als De Jong fit is dan zet je er sowieso geen type Veerman naast. Sowieso heeft vriend Koeman wel een probleem op de tien positie. Kluivert is volgens mij krap aan op tijd fit en Simons gaat niet mee. Puntje naar achteren met de Jong is ook niet alles gezien zijn beperkte defensieve kwaliteiten.

Ben wel benieuwd.
pi_220828415
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:25 schreef Wotte het volgende:

[..]
Het zal met twee controleurs worden als De Jong fit is dan zet je er sowieso geen type Veerman naast.
Sowieso heeft vriend Koeman wel een probleem op de tien positie. Kluivert is volgens mij krap aan op tijd fit en Simons gaat niet mee. Puntje naar achteren met de Jong is ook niet alles gezien zijn beperkte defensieve kwaliteiten.

Ben wel benieuwd.
Denk ik ook. Ik zou ook niet met Veerman starten maar er zijn wel bepaalde scenario's voor te stellen waarin ie van toegevoegde waarde kan zijn. Hem nu al uitsluiten vind ik erg vreemd.

Misschien maakt onze Guus nog kans, maar dat zie ik ook niet gebeuren om heel eerlijk te zijn.
pi_220828703
quote:

[..]
Veerman zegt het zelf toch het beste? Als je mij niet wil dan selecteer je mij niet maar stop over mijn karakter lullen.
pi_220828734
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:14 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Veerman zegt het zelf toch het beste? Als je mij niet wil dan selecteer je mij niet maar stop over mijn karakter lullen.
De pers blijft steeds naar hem vragen. Waarom weet niemand want die Veerman is een heel vervelend figuur en kan er echt geen reet van
pi_220828787
twitter
pi_220828805
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:19 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
De pers blijft steeds naar hem vragen. Waarom weet niemand want die Veerman is een heel vervelend figuur en kan er echt geen reet van
Hoef je evengoed geen waardeoordeel te geven behalve dat je niet voor hem hebt gekozen, punt, klaar en uit.

Je tweet met een boos kijkende Veerman zegt dan weer helemaal niks.
pi_220829005
Ligt het aan mij, of zijn er een aantal figuren nogal gefrustreerd over het falen van hun eigen team en dan nu maar als een klein kind schoppen naar Veerman?
pi_220829077
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 23:02 schreef VEM2012 het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn er een aantal figuren nogal gefrustreerd over het falen van hun eigen team en dan nu maar als een klein kind schoppen naar Veerman?
Vooral Feyenoord supporters zouden veel meer respect moeten tonen voor Veerman, die man heeft bij PSV net zoveel titels gewonnen als hun clubje in 30 plus jaar. Ze kennen geen schaamte daaro
pi_220829601
quote:

[..]
Het gaat er natuurlijk niet om of Veerman goed genoeg is; want wat is goed genoeg? Zo goed als de Jong, Gravenberch en Reijnders? Nee, natuurlijk niet. Maar als jij 34 potten naar de Eredivisie hebt gekeken en je roept Kees Smit op ipv Veerman dan ben je toch niet goed wijs? Letterlijk elke statistiek die je maar kunt vinden op welke website dan ook wijst in het voordeel van Veerman.

En leuk dat Kees Smit 'misschien' over 5 jaar een betere voetballer is, maar daar hebben we toch oranje u-19 en jong oranje voor?
pi_220829607
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 23:02 schreef VEM2012 het volgende:
Je zou denken dat de boosheid over ons kampioenschap na 2 maanden wel een beetje is gaan liggen :?
pi_220829977
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 07:58 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het gaat er natuurlijk niet om of Veerman goed genoeg is; want wat is goed genoeg? Zo goed als de Jong, Gravenberch en Reijnders? Nee, natuurlijk niet. Maar als jij 34 potten naar de Eredivisie hebt gekeken en je roept Kees Smit op ipv Veerman dan ben je toch niet goed wijs? Letterlijk elke statistiek die je maar kunt vinden op welke website dan ook wijst in het voordeel van Veerman.

En leuk dat Kees Smit 'misschien' over 5 jaar een betere voetballer is, maar daar hebben we toch oranje u-19 en jong oranje voor?
Want ja jij hebt er een betere kijk op dan Ronald Koeman, de bondscoach. :')

Eigenlijk moest Koeman een top-100 maken. En dan nog steeds Veerman eruit laten.
pi_220830175
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 08:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je zou denken dat de boosheid over ons kampioenschap na 2 maanden wel een beetje is gaan liggen :?
Ik denk dat het veel meer de frustratie is over de zooi die het bij hun eigen clubje is.
pi_220830178
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:16 schreef CR7 het volgende:

[..]

Eigenlijk moest Koeman een top-100 maken. En dan nog steeds Veerman eruit laten.
Hé, zever7 is onder zijn steen vandaan gekropen!
pi_220830226
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:16 schreef CR7 het volgende:

[..]

ronald koeman maakt er wel een potje van natuurlijk, het is wel een twijfelachtige beslissing dat hij de deur zo enorm dicht houdt voor veerman.
pi_220830351
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 10:12 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
ronald koeman maakt er wel een potje van natuurlijk, het is wel een twijfelachtige beslissing dat hij de deur zo enorm dicht houdt voor veerman.
Hij is gewoon niet goed genoeg. Legt af en toe wel eens een bal lekker weg. Maar alleen zonder druk en thuis.

Het is ook algemeen bekend dat die enorme last heeft van heimwee. Die ga je dan toch niet 3+ weken 10.000 kilometer van Volendam sturen?

[ Bericht 0% gewijzigd door CR7 op 18-05-2026 10:41:29 ]
pi_220830429
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 10:12 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Klopt. @CR7 gedraagt zich als een klein kind. Veerman is niet goed genoeg voor de basis, maar echt niet minder dan enkele andere spelers die opgeroepen zijn. Dus dit is wel een hetze van Koeman en heel vaag verhaal. Zeg dan de waarheid.
pi_220830517
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 10:35 schreef CR7 het volgende:

[..]
Hij is gewoon niet goed genoeg. Legt af en toe wel eens een bal lekker weg. Maar alleen zonder druk en thuis.

Het is ook algemeen bekend dat die enorme last heeft van heimwee. Die ga je dan toch niet 3+ weken 10.000 kilometer van Volendam sturen?
Prima dat je hem niet goed genoeg vindt, maar zijn vervangers zijn natuurlijk niet aantoonbaar beter. Sterker nog: die zijn aantoonbaar minder.

quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 10:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Klopt. @:CR7 gedraagt zich als een klein kind. Veerman is niet goed genoeg voor de basis, maar echt niet minder dan enkele andere spelers die opgeroepen zijn. Dus dit is wel een hetze van Koeman en heel vaag verhaal. Zeg dan de waarheid.
Ook wel raar dat je je als bondscoach dan zo gaat uitspreken over het karakter van een speler op een persconferentie toch? Niet echt netjes.. waarom iemand beschadigen terwijl je het ook gewoon binnenskamers kan houden?
pi_220830706
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 11:04 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Prima dat je hem niet goed genoeg vindt, maar zijn vervangers zijn natuurlijk niet aantoonbaar beter. Sterker nog: die zijn aantoonbaar minder.
[..]
Ook wel raar dat je je als bondscoach dan zo gaat uitspreken over het karakter van een speler op een persconferentie toch? Niet echt netjes.. waarom iemand beschadigen terwijl je het ook gewoon binnenskamers kan houden?
Wel een lolleractie dat Koeman eerst met Bosz belt en hem laat hopen. Om hem vervolgens weer de grond in te trappen. :')
  FOK!Fotograaf maandag 18 mei 2026 @ 12:23:46 #197
842 Zorro
Z
pi_220831000
Het punt is toch helemaal niet of hij goed genoeg is?
Het gaat erom dat als Koeman hem niet goed genoeg vindt, dat hij dat dan gewoon moet zeggen. Maar nu lult hij steeds over karakter en meer van die vage bewoordingen, en dat is waar Veerman terecht over valt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 18 mei 2026 @ 16:25:55 #198
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220833463
Ach, en dan is die speler die er volgens de ekte ekte kenners hier helemaal niets van kan ook nog eens speler van het jaar geworden bij VI.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220833598
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 16:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Ach, en dan is die speler die er volgens de ekte ekte kenners hier helemaal niets van kan ook nog eens speler van het jaar geworden bij VI.
Matige opvolger van Paixao.
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 17:16:52 #200
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220833728
De nieuwe CR7 is uit *O*
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')