eens hoor. Op die lijst had hij wel gekund. Als er nu wat gebeurd met meerdere spelers kan hij er nu niet meer bij vanwege hoe koeman dit allemaal aanpakt.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:02 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tja, definieer goed genoeg.
Ik zeg niet dat hij in de basis moet, maar ik vind wel dat je op zijn minst moet overwegen om hem mee te nemen. Heeft unieke kwaliteiten die zeker van pas kunnen komen op een WK. Hem niet op die lijst van 55 spelers zetten vind ik tamelijk bijzonder. Het is gissen, maar ik denk toch dat het feit dat ie niet met de assistenten door een deur kan hier de hoofd-oorzaak is. Zo ruim is die keuze op het middenveld ook weer niet met al die blessuregevallen en matige vorm van Valente.
Het is best logisch. Je hebt op defensief vlak gewoon veel kwaliteit. Wil je kans maken zet je drie achterop met twee wingbacks. Dan neem je meer verdedigers mee ten kosten van middenvelders. Dan heb je genoeg aan Gravenberch, De Jong, Reijnders, Timber, Koopmeiners en Smit.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:02 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tja, definieer goed genoeg.
Ik zeg niet dat hij in de basis moet, maar ik vind wel dat je op zijn minst moet overwegen om hem mee te nemen. Heeft unieke kwaliteiten die zeker van pas kunnen komen op een WK. Hem niet op die lijst van 55 spelers zetten vind ik tamelijk bijzonder. Het is gissen, maar ik denk toch dat het feit dat ie niet met de assistenten door een deur kan hier de hoofd-oorzaak is. Zo ruim is die keuze op het middenveld ook weer niet met al die blessuregevallen en matige vorm van Valente.
Alleen speelt Koeman helemaal niet zo. Smit meenemen is in mijn ogen ook je reinste onzin overigens.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is best logisch. Je hebt op defensief vlak gewoon veel kwaliteit. Wil je kans maken zet je drie achterop met twee wingbacks. Dan neem je meer verdedigers mee ten kosten van middenvelders. Dan heb je genoeg aan Gravenberch, De Jong, Reijnders, Timber, Koopmeiners en Smit.
Het zal met twee controleurs worden als De Jong fit is dan zet je er sowieso geen type Veerman naast. Sowieso heeft vriend Koeman wel een probleem op de tien positie. Kluivert is volgens mij krap aan op tijd fit en Simons gaat niet mee. Puntje naar achteren met de Jong is ook niet alles gezien zijn beperkte defensieve kwaliteiten.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Alleen speelt Koeman helemaal niet zo. Smit meenemen is in mijn ogen ook je reinste onzin overigens.
Denk ik ook. Ik zou ook niet met Veerman starten maar er zijn wel bepaalde scenario's voor te stellen waarin ie van toegevoegde waarde kan zijn. Hem nu al uitsluiten vind ik erg vreemd.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zal met twee controleurs worden als De Jong fit is dan zet je er sowieso geen type Veerman naast. Sowieso heeft vriend Koeman wel een probleem op de tien positie. Kluivert is volgens mij krap aan op tijd fit en Simons gaat niet mee. Puntje naar achteren met de Jong is ook niet alles gezien zijn beperkte defensieve kwaliteiten.
Ben wel benieuwd.
Veerman zegt het zelf toch het beste? Als je mij niet wil dan selecteer je mij niet maar stop over mijn karakter lullen.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Veerman is uiteindelijk niet goed genoeg natuurlijk. Maar Koeman kan dit wel beter aanpakken. Maargoed dat is geen goede bondscoach
De pers blijft steeds naar hem vragen. Waarom weet niemand want die Veerman is een heel vervelend figuur en kan er echt geen reet vanquote:Op zondag 17 mei 2026 22:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Veerman zegt het zelf toch het beste? Als je mij niet wil dan selecteer je mij niet maar stop over mijn karakter lullen.
Hoef je evengoed geen waardeoordeel te geven behalve dat je niet voor hem hebt gekozen, punt, klaar en uit.quote:Op zondag 17 mei 2026 22:19 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
De pers blijft steeds naar hem vragen. Waarom weet niemand want die Veerman is een heel vervelend figuur en kan er echt geen reet van
Vooral Feyenoord supporters zouden veel meer respect moeten tonen voor Veerman, die man heeft bij PSV net zoveel titels gewonnen als hun clubje in 30 plus jaar. Ze kennen geen schaamte daaroquote:Op zondag 17 mei 2026 23:02 schreef VEM2012 het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn er een aantal figuren nogal gefrustreerd over het falen van hun eigen team en dan nu maar als een klein kind schoppen naar Veerman?
Het gaat er natuurlijk niet om of Veerman goed genoeg is; want wat is goed genoeg? Zo goed als de Jong, Gravenberch en Reijnders? Nee, natuurlijk niet. Maar als jij 34 potten naar de Eredivisie hebt gekeken en je roept Kees Smit op ipv Veerman dan ben je toch niet goed wijs? Letterlijk elke statistiek die je maar kunt vinden op welke website dan ook wijst in het voordeel van Veerman.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Veerman is uiteindelijk niet goed genoeg natuurlijk. Maar Koeman kan dit wel beter aanpakken. Maargoed dat is geen goede bondscoach
Je zou denken dat de boosheid over ons kampioenschap na 2 maanden wel een beetje is gaan liggenquote:Op zondag 17 mei 2026 23:02 schreef VEM2012 het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn er een aantal figuren nogal gefrustreerd over het falen van hun eigen team en dan nu maar als een klein kind schoppen naar Veerman?
Want ja jij hebt er een betere kijk op dan Ronald Koeman, de bondscoach.quote:Op maandag 18 mei 2026 07:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk niet om of Veerman goed genoeg is; want wat is goed genoeg? Zo goed als de Jong, Gravenberch en Reijnders? Nee, natuurlijk niet. Maar als jij 34 potten naar de Eredivisie hebt gekeken en je roept Kees Smit op ipv Veerman dan ben je toch niet goed wijs? Letterlijk elke statistiek die je maar kunt vinden op welke website dan ook wijst in het voordeel van Veerman.
En leuk dat Kees Smit 'misschien' over 5 jaar een betere voetballer is, maar daar hebben we toch oranje u-19 en jong oranje voor?
Ik denk dat het veel meer de frustratie is over de zooi die het bij hun eigen clubje is.quote:Op maandag 18 mei 2026 08:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je zou denken dat de boosheid over ons kampioenschap na 2 maanden wel een beetje is gaan liggen
Hé, zever7 is onder zijn steen vandaan gekropen!quote:Op maandag 18 mei 2026 09:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Want ja jij hebt er een betere kijk op dan Ronald Koeman, de bondscoach.
Eigenlijk moest Koeman een top-100 maken. En dan nog steeds Veerman eruit laten.
ronald koeman maakt er wel een potje van natuurlijk, het is wel een twijfelachtige beslissing dat hij de deur zo enorm dicht houdt voor veerman.quote:Op maandag 18 mei 2026 09:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Want ja jij hebt er een betere kijk op dan Ronald Koeman, de bondscoach.
Eigenlijk moest Koeman een top-100 maken. En dan nog steeds Veerman eruit laten.
Hij is gewoon niet goed genoeg. Legt af en toe wel eens een bal lekker weg. Maar alleen zonder druk en thuis.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ronald koeman maakt er wel een potje van natuurlijk, het is wel een twijfelachtige beslissing dat hij de deur zo enorm dicht houdt voor veerman.
Klopt. @CR7 gedraagt zich als een klein kind. Veerman is niet goed genoeg voor de basis, maar echt niet minder dan enkele andere spelers die opgeroepen zijn. Dus dit is wel een hetze van Koeman en heel vaag verhaal. Zeg dan de waarheid.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ronald koeman maakt er wel een potje van natuurlijk, het is wel een twijfelachtige beslissing dat hij de deur zo enorm dicht houdt voor veerman.
Prima dat je hem niet goed genoeg vindt, maar zijn vervangers zijn natuurlijk niet aantoonbaar beter. Sterker nog: die zijn aantoonbaar minder.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij is gewoon niet goed genoeg. Legt af en toe wel eens een bal lekker weg. Maar alleen zonder druk en thuis.
Het is ook algemeen bekend dat die enorme last heeft van heimwee. Die ga je dan toch niet 3+ weken 10.000 kilometer van Volendam sturen?
Ook wel raar dat je je als bondscoach dan zo gaat uitspreken over het karakter van een speler op een persconferentie toch? Niet echt netjes.. waarom iemand beschadigen terwijl je het ook gewoon binnenskamers kan houden?quote:Op maandag 18 mei 2026 10:49 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Klopt. @:CR7 gedraagt zich als een klein kind. Veerman is niet goed genoeg voor de basis, maar echt niet minder dan enkele andere spelers die opgeroepen zijn. Dus dit is wel een hetze van Koeman en heel vaag verhaal. Zeg dan de waarheid.
Wel een lolleractie dat Koeman eerst met Bosz belt en hem laat hopen. Om hem vervolgens weer de grond in te trappen.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Prima dat je hem niet goed genoeg vindt, maar zijn vervangers zijn natuurlijk niet aantoonbaar beter. Sterker nog: die zijn aantoonbaar minder.
[..]
Ook wel raar dat je je als bondscoach dan zo gaat uitspreken over het karakter van een speler op een persconferentie toch? Niet echt netjes.. waarom iemand beschadigen terwijl je het ook gewoon binnenskamers kan houden?
Matige opvolger van Paixao.quote:Op maandag 18 mei 2026 16:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Ach, en dan is die speler die er volgens de ekte ekte kenners hier helemaal niets van kan ook nog eens speler van het jaar geworden bij VI.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |