Dit interesseert echt helemaal niemandquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:16 schreef DemonRage het volgende:
Vanavond kan PSV in het damesvoetbal ook landskampioen worden.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 8 mei 2026 22:02 schreef DemonRage het volgende:
De PSV vrouwen zijn nu ook landskampioen.
Maar wel een heel verschil in aandacht dat er is tussen het mannen en vrouwen voetbal.
Hoe zou dat komen denk je?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 22:02 schreef DemonRage het volgende:
Maar wel een heel verschil in aandacht dat er is tussen het mannen en vrouwen voetbal.
Gek genoeg krijgen de dames veel meer aandacht dan de zaterdag amateurs… Hoe vaak ik wel niet een push bericht krijgt over damesvoetbal, bizar.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 08:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe zou dat komen denk je?
Er is ook veel meer aandacht voor de Eredivisie dan voor de zaterdagamateurs.
Dat klopt niet , ik neem brood en circus niet serieus. Zie het meer als vermaak/amusementquote:Op maandag 4 mei 2026 10:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kan het kloppen, en corrigeer me maar als ik ernaast zit, dat jij je eigenwaarde ontleent aan de prestaties van PSV Eindhoven?
quote:"Ik had bijvoorbeeld graag vaker onderdelen van trainingsvormen willen leiden en meer mijn stempel willen drukken. Daarin verschillen we van mening en dat is helemaal prima. Ik wil benadrukken dat we in goede harmonie uit elkaar gaan en dat ik ook veel heb mogen opsteken van Peters werkwijze. Voor nu wil ik iedereen bedanken voor de afgelopen maanden. PSV is en blijft mijn club."
quote:Op zondag 17 mei 2026 16:23 schreef Solispolar het volgende:
Nou, wederom een vrij gemakkelijke overwinning.. en dan kan je toch moeilijk stellen dat wij een topteam hebben.
“Ja, ik denk dat ik de enige was in Nederland die het al had verwacht”, begint Veerman zuchtend.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:03 schreef GertKuyt het volgende:
Veerman haakt af voor Oranje zolang Koeman coach is. Hoe nu verder met het Nederlands voetbal
Ja schandalig dat ie niet zei "Ik denk dat Wotte en ik de enige waren in Nederland die het al had verwacht hadden"quote:Op zondag 17 mei 2026 19:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
“Ja, ik denk dat ik de enige was in Nederland die het al had verwacht”, begint Veerman zuchtend.
Iedereen ziet dat je een draaicirkel van een containerschip hebt en overlopen wordt als het tempo omhoog gaat.
User @Wotte hield erg lang tevergeefs hoop op een tweede plek voor Ajax en reageert zich nu af op Veermanquote:Op zondag 17 mei 2026 19:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
“Ja, ik denk dat ik de enige was in Nederland die het al had verwacht”, begint Veerman zuchtend.
Iedereen ziet dat je een draaicirkel van een containerschip hebt en overlopen wordt als het tempo omhoog gaat.
Veerman is uiteindelijk niet goed genoeg natuurlijk. Maar Koeman kan dit wel beter aanpakken. Maargoed dat is geen goede bondscoachquote:Op zondag 17 mei 2026 19:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
User @:Wotte hield erg lang tevergeefs hoop op een tweede plek voor Ajax en reageert zich nu af op Veerman
Had ook wel gekund als de KNVB het begrip conditietraining had geīntroduceerd bij de opleiding van ex internationals. Maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
User @:Wotte hield erg lang tevergeefs hoop op een tweede plek voor Ajax en reageert zich nu af op Veerman
Tja, definieer goed genoeg.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Veerman is uiteindelijk niet goed genoeg natuurlijk. Maar Koeman kan dit wel beter aanpakken. Maargoed dat is geen goede bondscoach
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |