Nou ja, ajax voelt ook al enkele jaren niet meer als concurrent.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarnaast is PSV veel te aardig.
Andersom zouden de Amsterdammers alles geven om PSV maar dwars te zitten. PSV heeft dat totaal niet.
Dat leeft bij supporters en bij een enkele jeugdspeler die het eerste heeft gehaald. Maar 90% van beide selecties zijn brood voetballers die gewoon andere belangen hebben.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarnaast is PSV veel te aardig.
Andersom zouden de Amsterdammers alles geven om PSV maar dwars te zitten. PSV heeft dat totaal niet.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:59 schreef Faraday01 het volgende:
Dit is toch wel genieten de erehaag in de Arena
Kan het kloppen, en corrigeer me maar als ik ernaast zit, dat jij je eigenwaarde ontleent aan de prestaties van PSV Eindhoven? Besef echter goed dat, wanneer Joey Veenman een balletje in de kruising schiet, jij daar part noch deel aan hebt. Als men met een schaal in de handen op een plein staat te hossen dan is dat niet jouw verdienste.quote:
Boos.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kan het kloppen, en corrigeer me maar als ik ernaast zit, dat jij je eigenwaarde ontleent aan de prestaties van PSV Eindhoven? Besef echter goed dat, wanneer Joey Veenman een balletje in de kruising schiet, jij daar part noch deel aan hebt. Als men met een schaal in de handen op een plein staat te hossen dan is dat niet jouw verdienste.
Het enige wat jij gedaan hebt, 'gepresteerd' hebt, is dat je op een dag uit je raceauto bed geklauterd bent en jezelf aan de keukentafel tot 'PSV supporter' gebombardeerd hebt, omdat ze zo vaak bovenaan staan op teletekst. Vervolgens heeft mama een mooie PSV pyjama voor je bestelt in de Wehkamp.
Je bent geen knip voor de neus waard. Als PSV volgend jaar de CL wint dan dien jij je de volgende ochtend gewoon weer om 8:30 lokale tijd te melden bij de werkgever. Besef je dat wel?
Soooooooooooooooooooooooooooo.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kan het kloppen, en corrigeer me maar als ik ernaast zit, dat jij je eigenwaarde ontleent aan de prestaties van PSV Eindhoven? Besef echter goed dat, wanneer Joey Veenman een balletje in de kruising schiet, jij daar part noch deel aan hebt. Als men met een schaal in de handen op een plein staat te hossen dan is dat niet jouw verdienste.
Het enige wat jij gedaan hebt, 'gepresteerd' hebt, is dat je op een dag uit je raceauto bed geklauterd bent en jezelf aan de keukentafel tot 'PSV supporter' gebombardeerd hebt, omdat ze zo vaak bovenaan staan op teletekst. Vervolgens heeft mama een mooie PSV pyjama voor je bestelt in de Wehkamp.
Je bent geen knip voor de neus waard. Als PSV volgend jaar de CL wint dan dien jij je de volgende ochtend gewoon weer om 8:30 lokale tijd te melden bij de werkgever. Besef je dat wel?
blijven ademen kerel.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Besteltquote:Op maandag 4 mei 2026 10:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Reken er maar op dat deze meltdown nog wel vaker in andere vormen terug gaat komen, ouwe reus.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er gaat helaas weleens iets mis wanneer je met een rode waas voor de ogen aan het typen bent.
heeft zijn zinnen gezet op italie kennelijk. Geef hem eens ongelijkquote:Op maandag 4 mei 2026 18:11 schreef Makamba_ het volgende:
Ik geloof er vooralsnog echt helemaal niks van ondanks voetbalzone (lol) bronnen, maar zou wel weer een stunt zijn.
Goed voor zijn carrière ook niks ten nadele van PSV, maar wat had hij in de eredivisie kunnen bewijzen.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
heeft zijn zinnen gezet op italie kennelijk. Geef hem eens ongelijk
Leek me qua salaris ook wel lastigquote:Op maandag 4 mei 2026 21:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
heeft zijn zinnen gezet op italie kennelijk. Geef hem eens ongelijk
Na een WK kan je dit soort spelers sowieso wel vergeten, een seizoen voor een WK heb je nog wel spelers die zoiets doen en daar ook voor in willen leveren.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leek me qua salaris ook wel lastig
Nouja Ake is nog niet eens oud. Dat leek mij eigenlijk wel onmogelijk. Die kan nog wel een paar jaar mee in Italië/Duitsland.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Na een WK kan je dit soort spelers sowieso wel vergeten, een seizoen voor een WK heb je nog wel spelers die zoiets doen en daar ook voor in willen leveren.
Wel gelachen om 'uit je raceauto geklauterd'.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Omdat je het ook echt voor je ziet. Zo'n iets te dik verwend Marokkaans ventje met een Ninjago pyjama die tussen zijn knuffels door half uit bed flikkert.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 16:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel gelachen om 'uit je raceauto geklauterd'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |