Geniet ervan!quote:Op maandag 13 april 2026 17:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Nu eerst even haken... straks eten en dan verder zien. Standje luieren voelt niet goed nu
Edit: toch me aan afspraken houden en ik ga lekker lezen met MAFS Australië
En om half acht misschien de bondgenoten aan en lezen. Heb geluid nodig bij het lezen
Een ontspannen muziekje?quote:Op maandag 13 april 2026 17:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Nu eerst even haken... straks eten en dan verder zien. Standje luieren voelt niet goed nu
Edit: toch me aan afspraken houden en ik ga lekker lezen met MAFS Australië
En om half acht misschien de bondgenoten aan en lezen. Heb geluid nodig bij het lezen
Dat komt door mijn schizofreniequote:Op dinsdag 14 april 2026 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een ontspannen muziekje?
Dat je kan lezen met een andere die op de achtergrond praten. Ik vind het knap ik kan dat niet
Wauw. Heftig Childquote:Op dinsdag 14 april 2026 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat komt door mijn schizofrenie
Ik moet het taalcentrum overbelasten om geen last te hebben van stemmen. Mijn hoofd ontspant zo juist
Nooit geweten dat het zo werkte.quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat komt door mijn schizofrenie
Ik moet het taalcentrum overbelasten om geen last te hebben van stemmen. Mijn hoofd ontspant zo juist
Wil je voor ons ook iets meenemen?quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen
Dadelijk clubje en dan boodschappen
quote:
Jep! Je taalcentrum gaat los (naja, er zijn twee gebieden: Broca en Werknicke) en die vieren feest. Dus je moet zorgen dat ze wat anders gaan doen. Er bestond een tijd een app (nu niet meer of mijn telefoon is te oud) dat TemStem heette. Daarin zaten allerlei taalspelletjes om het tegen te gaan. Voor mij is een serie/podcast + lezen primaquote:Op dinsdag 14 april 2026 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het zo werkte.
Goedemiddagquote:
Je woont ook zo dichtbijquote:Op dinsdag 14 april 2026 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wil je voor ons ook iets meenemen?
Ik probeerde hetquote:Op dinsdag 14 april 2026 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Jep! Je taalcentrum gaat los (naja, er zijn twee gebieden: Broca en Werknicke) en die vieren feest. Dus je moet zorgen dat ze wat anders gaan doen. Er bestond een tijd een app (nu niet meer of mijn telefoon is te oud) dat TemStem heette. Daarin zaten allerlei taalspelletjes om het tegen te gaan. Voor mij is een serie/podcast + lezen primaof serie/podcast en knutselen.
[..]
Goedemiddag
[..]
Je woont ook zo dichtbij
Zeggen die stemmen alleen maar nare dingen?quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Jep! Je taalcentrum gaat los (naja, er zijn twee gebieden: Broca en Werknicke) en die vieren feest. Dus je moet zorgen dat ze wat anders gaan doen. Er bestond een tijd een app (nu niet meer of mijn telefoon is te oud) dat TemStem heette. Daarin zaten allerlei taalspelletjes om het tegen te gaan. Voor mij is een serie/podcast + lezen primaof serie/podcast en knutselen.
Bestaat nog steeds trouwens. https://play.google.com/s(...)com.pg.temstem&hl=nlquote:Op dinsdag 14 april 2026 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Jep! Je taalcentrum gaat los (naja, er zijn twee gebieden: Broca en Werknicke) en die vieren feest. Dus je moet zorgen dat ze wat anders gaan doen. Er bestond een tijd een app (nu niet meer of mijn telefoon is te oud) dat TemStem heette.
Ja of ze schreeuwen mijn naam als ik bijna slaap (dat is het engste)quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeggen die stemmen alleen maar nare dingen?
Mijn telefoon pakt die app niet helaas...quote:Op dinsdag 14 april 2026 14:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Bestaat nog steeds trouwens. https://play.google.com/s(...)com.pg.temstem&hl=nl
Zou moeten werken op je telefoon zou ik zeggen, want deze is sowieso al 2,5 jaar oud.
Deels. Het is deels doordat ik elke wakkere seconde negatieve feedback krijg van vijf demonen. Die schreeuwen de hele dag door over alles wat ik fout doe en wat er niet deugt een mij etcquote:Op dinsdag 14 april 2026 17:30 schreef Lienekien het volgende:
Zijn die stemmen ook een reden dat je vaak sorry zegt en je schuldig voelt om dingen?
Hahaha, tja, meer Senseo voor mij danquote:Op dinsdag 14 april 2026 17:46 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb ook zo’n pretstudie gedaan en ik kan ook erg genieten van een opgeruimd huis, schone was in de kast en gezellig op de bank een serie kijken.
Dus ik doe lekker mee met suf en saai zijn (mijn woorden).
Maar bij Senseokoffie trek ik een grens.![]()
![]()
En die demonen zijn zeg maar een echo uit het verleden? Je ouders schreeuwden tegen je, zeiden dat je veel fout deed en werden snel boos (door omstandigheden buiten hen wellicht) en nu nemen de demonen die taak over? Kan zijn dat ik er helemaal naast zit, hoor, maar ik probeer het te begrijpen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deels. Het is deels doordat ik elke wakkere seconde negatieve feedback krijg van vijf demonen. Die schreeuwen de hele dag door over alles wat ik fout doe en wat er niet deugt een mij etc
Oh ja, ik heb ook van die stomme hobby's..quote:Maar ook dat ik echt het gevoel heb dat alles wat ik leuk en fijn vind stom is. Mijn hobby's stom en truttig, mijn interesses zijn van laag intellectueel niveau, dat ik op de uni zat was een pret studie, wat ik gezellig en fijn vind is kinderachtig. Mijn dyslexie is verkapte domheid.
Vind je dit topic ook met je omgaan? We gaan natuurlijk niet IRL met je om, maar online wel, naar mijn mening. En ik ga niet met je om omdat ik je als sociaal experiment zie, maar omdat je een leuk mens bent die leuke dingen doet en die veel hobbels in haar leven op haar manier overwint. En als ik je daarbij af en toe een klein zetje in de goede richting kan geven of je misschien eens een keer wat moed in kan praten of je kan ondersteunen als je het eens lastig hebt is dat een leuke bijkomstigheid.quote:Mensen gaan met me om omdat ze me als sociaal project zien.
19 topics zelfs al..quote:En zo kan ik een topic volschrijven
Ik denk het niet. Stel je voor dat de hele dag vijf mensen achter je staan die de hele dag schreeuwen tegen je. Anders weet ik het niet uit te leggen...quote:Op dinsdag 14 april 2026 17:53 schreef qltel het volgende:
[..]
En die demonen zijn zeg maar een echo uit het verleden? Je ouders schreeuwden tegen je, zeiden dat je veel fout deed en werden snel boos (door omstandigheden buiten hen wellicht) en nu nemen de demonen die taak over? Kan zijn dat ik er helemaal naast zit, hoor, maar ik probeer het te begrijpen.
[..]
Oh ik ken ook iemand die dat doet! Lijkt me juist wel leuk jaquote:Oh ja, ik heb ook van die stomme hobby's..Ik ga stomme doosjes in een bos zoeken met een GPS en voor mijn lol 20+ km wandelen.. En had ik maar een pretstudie gedaan. Maar ja, ik heb nooit een studie gedaan..
Dat is de beste instelling. Probeer hem ook te hebben en doe zeker betreft hobby's en interesses wat ik leuk vind. Alleen ik schaam me er wel voorquote:Ik weet het, ik heb makkelijk praten, maar ik trek me weinig aan van wat mensen van me denken. Ik doe in mijn leven wat ik fijn/prettig vind om te doen en wat anderen daarvan vinden zal me eigenlijk worst wezen..
[..]
Ik geloof echt wel dat mensen oprecht zijn en het botst in mijn hoofd en hangt ook van de dag af. Soms kan ik moeiteloos mensen appen bijvoorbeeld, maar soms is het ook enor wikken en wegen. Alleen zoals mijn bestie zegt; als ze zin heeft krijg ik antwoord en anders laterquote:Vind je dit topic ook met je omgaan? We gaan natuurlijk niet IRL met je om, maar online wel, naar mijn mening. En ik ga niet met je om omdat ik je als sociaal experiment zie, maar omdat je een leuk mens bent die leuke dingen doet en die veel hobbels in haar leven op haar manier overwint. En als ik je daarbij af en toe een klein zetje in de goede richting kan geven of je misschien eens een keer wat moed in kan praten of je kan ondersteunen als je het eens lastig hebt is dat een leuke bijkomstigheid.
[..]
Dat sowiesoquote:19 topics zelfs al..
En ga vooral zo door.
Jeetje, dat lijkt mij echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 14 april 2026 15:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja of ze schreeuwen mijn naam als ik bijna slaap (dat is het engste)
.
Verschrikkelijk is een groot woord, maar prettig is anders. Dan zit ik zo wat tegen het plafond van schrikquote:Op dinsdag 14 april 2026 18:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jeetje, dat lijkt mij echt verschrikkelijk.
Breinen die niet uigaan zijn ook verschrikkelijk irritantquote:Op dinsdag 14 april 2026 18:58 schreef greysbones het volgende:
lijkt me niet alleen eng,
maar ook enorm vermoeiend,
Ik vind mijn brein wat nooit uit gaat al vermoeiend laat staan als er dan nog stemmen je bepaalde zaken zeggen/opdragen.
Helpt je medicatie wel iets?quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Verschrikkelijk is een groot woord, maar prettig is anders. Dan zit ik zo wat tegen het plafond van schrik
[..]
Breinen die niet uigaan zijn ook verschrikkelijk irritant
En ja, zulke dingen als een clubje of boodschappen is daarom een enorm ding, een reden waardoor ik na een dag als vandaag uitgeschakeld ben
EDIT: En ja... ik gebruik het woord verschrikkelijk ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |