Misschien lekker buiten in de zon soezenquote:Op woensdag 8 april 2026 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Best een relatief oké nacht gehad.
Ben toch wel blij dat het nog maar twee nachten is. Op dit moment ben ik wel blij als ik gewoon op mijn eigen plekje ben
Geen flauw idee waarom hoor, het is fijn hier. Alleen dat zo stil moeten zijn als je net wakker bent, dat je continu rekening met anderen moet houden, gebrek aan mijn knutsels etc. Oh en in de avonden comfortabel in mijn luie stoel op de bank
Het zijn kleine dingen, maar ik mis ze... en dat is heel gezond
Als ga ik in het begin wel weer moeten wennen thuis
maar ben ook een beetje verkouden wakker geworden. Sinussen vol en koppijn. Als de psych gebeld heeft ga ik denk ik lekker weer even liggen
Heerlijk is dat he! Ik heb dat ook. Ik moet wel horizontaal kunnen liggen, in een vliegtuig oid lukt het me niet, maar liggend... Ik ben zo weg.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Ik kan overal slapenSoort super luilak ben ik
geef me een bed en ik ben zo weg
Nooit moeite mee gehad
Echt soezen lukt niet, grote weg voor mijn kamer. Dus dan kan ik wel lezen, maar echt chillen nietquote:Op woensdag 8 april 2026 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien lekker buiten in de zon soezen
2 vliegen in 1 klap
Rust en vitamine D
Ja... zoveel drukte is echt niet fijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:13 schreef DoubleDip het volgende:
Fijn dat je goed kon slapen. En verstandig om even van tafel te gaan.
Thuis slaapt altijd wel het beste. Beterschap en sterkte vandaag en gelukkig snel weer in je eigen bed.
Oh in het OV slaap ik net zo gemakkelijkquote:Op woensdag 8 april 2026 12:42 schreef BE het volgende:
[..]
Heerlijk is dat he! Ik heb dat ook. Ik moet wel horizontaal kunnen liggen, in een vliegtuig oid lukt het me niet, maar liggend... Ik ben zo weg.
Ontaarde moeder ook, mijn lieftallige ligt wakker als de kinderen nog niet thuis zijn, ik niet dus...![]()
![]()
Fijn ook dat je aanvoelt dat het straks ook wel weer genoeg geweest is om daar te zijn. Even eruit dus op het juiste moment en dan daarna weer lekker naar huis, naar je eigen spulletjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Hond heeft trouwens iedereen vannacht wakker gehouden. Ik slaap het meest dichtbij, mijn kamer grenst eraan en ik heb als een blok er doorheen geslapenecht... ik ben dan een soort beer in winterslaap oid
En ja! mijn eigen spulletjes, die mis ik wel. En ik merk dat ik ook weer meer behoefte heb aan op mezelf zijn. Leuk al dat contact, maar ik ben geen sociaal dier![]()
Met mijn clubjes, vrijwilligerswerk en twee keer per week videobellen zit ik echt wel op mijn tax. Nu zit ik erover. Zeker omdat er twee hele drukke/dominante mensen bij zijn gekomen![]()
Ergens vind ik het wel eng om straks weer helemaal alleen te zijn, maar ik denk dat als ik op mezelf eenmaal zit dat ik het fijn vindIk red me al acht jaar alleen, zonder relaties en zo, dus dat lukt nu ook. Plus dat ik mezelf thuis veel beter bezig houd dan hier.
Dus zoals ik eerder zei; een week is precies genoeg en dit heel me echt enorm geholpende psych belde me en die hoorde het al helemaal aan mijn stem en toon. Super fijn
Wat fijn dat het je zo goed geholpen heeft! Na deze week kun je alles vast weer beter aan. Het was dus een erg goed idee om hier naartoe te gaan.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dus zoals ik eerder zei; een week is precies genoeg en dit heel me echt enorm geholpende psych belde me en die hoorde het al helemaal aan mijn stem en toon. Super fijn
Geniet van je avond!quote:Op woensdag 8 april 2026 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja het is een heel goede plek
Al heb ik nu wel een beetje heimwee... De dynamiek in de groep is veranderd door twee hele drukke mensen (mevrouw Hond en nog één) waardoor ik me wat emotioneel onveilig voel. Ze zijn niet vervelend of zo. Alleen erg luid en zijn erg eisend in aandacht. Primaalleen ik ga op standje dissociatief, mijn probleem, maar wel echt toe aan thuis
Plus mijn sociale batterij moet even opgeladen wordeneven twee dagen alleen dit weekend. Vind het fact een minder goed idee, maar er zijn even geen opties.
Nu ben ik wel erg negatief bezig, zo bedoel ik het niet. Het is een super fijne plek om bij te komen, om uit een negatieve en eenzame bubbel te komen. Alleen net zoals bij de kliniek, op den duur is het klaar. Dat maakt de plek niet slecht, maar dat maakt mij gezond
Dit weekend overwoog ik een langer verblijf, maar dat hoeft niet. Gelukkig maar, want maandag vrijwilligerswerk. Dinsdag clubje en donderdag clubje
Nu even Netflix en hakenvanavond even televisie kijken. Douchen en lezen, naar bed en morgen de laatste dag
Ik vind het ook helemaal goed en terechtquote:Op woensdag 8 april 2026 20:26 schreef qltel het volgende:
Tja, er komen natuurlijk allerlei mensen. Rustige en drukke mensen, dat hoort er nu eenmaal bij. Maar dan geniet je weer extra van de rust als je weer thuis bent. Geniet van je avond!
je mag best wel eens mokken hequote:Op woensdag 8 april 2026 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even gedoucht, kloptelefoon op en een pammetje gehad. Nu ben ik wel weer rustig en niet meer humeurig
Mokken was niet eerlijk van me. Was gewoon even overprikkeld en dat is mijn verantwoordelijkheid.
het lucht wel op iddquote:Op woensdag 8 april 2026 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag best wel eens mokken he
is best goed
even een beetje ventileren
23.00 uur, teatime..quote:Op woensdag 8 april 2026 22:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
het lucht wel op idd
Ben nu ontspannen
Zit alleen met een probleem ; voorlopig geen slaap en wil even een kan thee zetten
Alleen dan gaat de hond naast me blaffen en ik weet dat er mensen slapen en die wakker worden... ergens is dat niet mijn probleem, alleen tja... het is dan wel mijn schuld. Het is echt een dilemma ...
Ik dacht kan beter om elf uur thee zetten dan wachten en rond één uur de kan te vullenquote:Op woensdag 8 april 2026 22:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
23.00 uur, teatime..
Tenzij ze roomservice hebben, zou ik dat lekker halen.
Wel rot dat je daar last van hebt, je zit daar juist om tot rust te komen.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Heb het zes uur zien worden en werd om half tien wakker gebeld door de woningbouw, met een paar domme vragen van hen... over de renovatie (woon ik nog alleen, ben ik aan de wijk gebonden etc). Net even aan tafel gezeten, zitten kletsen.
Ben deze dag nu al zat. Leg zo even slaappillen klaar voor de komende nacht
En van de begeleider (geen flauw idee hoe dat hier heet) te horen gekregen dat het niet de bedoeling is dat ik mezelf opsluit in mijn kamer omwille een slecht afgerichte hond van een ander. Dat is niet mijn verantwoordelijkheid.
Vandaag weinig op de planning. Vanavond even mijn tassen inpakken, nog één nacht in een vreemd bed en dan thuis. Eerste nacht thuis neem ik ook een slaappil en dan komt alles wel weer goed
Ach... slaap wel vaker slecht. Alleen ik vond het naar dat ik beperkt was in mijn gaan en staan.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wel rot dat je daar last van hebt, je zit daar juist om tot rust te komen.
Goed dat ze zeggen dat jij je niet hoeft aan te passen. Hoop eigenlijk dat zij er iets aan gaan doen. Ook al zit jij er nog maar 1 nacht.
quote:Op donderdag 9 april 2026 11:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... slaap wel vaker slecht. Alleen ik vond het naar dat ik beperkt was in mijn gaan en staan.
Ochtendhumeur is nu weer weg en het is een prima dagje
Dadelijk misschien een dutje en anders lekker een dagje lezen en series kijken. Het is wat het is![]()
Straks even lekker stomen onder de douche, thuis weer zuuuuunig
Tas grotendeels ingepakt. Morgen de evaluatieformulieren invullen
Dan taxi bellen en richting huisDeze week heeft me enorm geholpen en ik ben zo ontzettend dankbaar dat ik hier een week mocht zijn
Vanochtend kwam er iemand naar me toe om me te vertellen dat ze me zo'n cool en grappig mens vindt, ondanks mijn schizo wel humor etc hebben. Dat was echt een klein cadeautje voor mijn ego
Weet je? Ik ken je IRL niet, maar online ben je in elk geval een leuk mens. Het is niet voor niets dat we al 19 topics vol schrijven. Als je een saaie trut of een vervelend mens was geweest was dit topic blijven steken op 10 tot 15 berichtjes.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanochtend kwam er iemand naar me toe om me te vertellen dat ze me zo'n cool en grappig mens vindt, ondanks mijn schizo wel humor etc hebben. Dat was echt een klein cadeautje voor mijn ego
Hier ben ik het 1000000 procent mee eensquote:Op donderdag 9 april 2026 13:55 schreef qltel het volgende:
[..]
Weet je? Ik ken je IRL niet, maar online ben je in elk geval een leuk mens. Het is niet voor niets dat we al 19 topics vol schrijven. Als je een saaie trut of een vervelend mens was geweest was dit topic blijven steken op 10 tot 15 berichtjes.
Je bent een leuk mens!
Dit jaquote:Op donderdag 9 april 2026 13:55 schreef qltel het volgende:
[..]
Weet je? Ik ken je IRL niet, maar online ben je in elk geval een leuk mens. Het is niet voor niets dat we al 19 topics vol schrijven. Als je een saaie trut of een vervelend mens was geweest was dit topic blijven steken op 10 tot 15 berichtjes.
Je bent een leuk mens!
Ow... maar ik viste niet naar complimentenquote:Op donderdag 9 april 2026 13:55 schreef qltel het volgende:
[..]
Je bent een leuk mens!
quote:Op donderdag 9 april 2026 13:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Hier ben ik het 1000000 procent mee eens
quote:
Oh nee, dat vind ik ook niet erg hoorquote:Op donderdag 9 april 2026 14:27 schreef Lienekien het volgende:
Het is hartstikke leuk als iemand je waardeert!
Dat gezegd hebbende, je kunt nooit bij iedereen in de smaak vallen. En dat is niet erg.
Snap ik hoor. En ik zei het ook niet omdat ik vond dat je viste naar een compliment, maar omdat ik het meen! En dan mag dat gerust eens gezegd worden..quote:Op donderdag 9 april 2026 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow... maar ik viste niet naar complimenten, maar dank je wel
Was gewoon een leuke opmerking om te horen met een chagrijnig ochtendhumeurhoofd
Had hem niet aan zien komen
quote:Op donderdag 9 april 2026 15:28 schreef qltel het volgende:
[..]
Snap ik hoor. En ik zei het ook niet omdat ik vond dat je viste naar een compliment, maar omdat ik het meen! En dan mag dat gerust eens gezegd worden..
Jaquote:Op donderdag 9 april 2026 17:24 schreef DoubleDip het volgende:
Mooi dat je morgen weer naar huis kan. Je doet je best voor alles en meer kan je niet doen.
Beter van.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vandaag een heel goed gesprek gehad, over van alles en nog wat. Dat was ook wel een mooie afsluiter
Straks mag ik gelukkig op mijn kamer eten. Ben echt uitgeput als ik eerlijk mag zijn ...
Komt door het slechte slapen denk ik.
Mijn ontbijtmaatje is naar huis gegaan, de rest slaapt altijd nog als ik aan ontbijt beginRustig de tijd nemen om alles op te ruimen en schoon te maken en taxi bellen
Ze vroegen me om feedback... Alleen ik kwam niet verder dan dat alles zo goed geregeld is. Het enige "punt" is dat sommige dingen het niet goed doen (technische mankementen). Alleen de organisatie, de mensen, de rust... alles is hier super goed.
Mooie afsluiting van je tijd daar dan toch? Kun je morgen met een goed gevoel huiswaarts.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
![]()
Dank je welLief
[..]
Ja![]()
Vandaag een heel goed gesprek gehad, over van alles en nog wat. Dat was ook wel een mooie afsluiter
Straks mag ik gelukkig op mijn kamer eten. Ben echt uitgeput als ik eerlijk mag zijn ...
Mijn ontbijtmaatje is naar huis gegaan, de rest slaapt altijd nog als ik aan ontbijt beginRustig de tijd nemen om alles op te ruimen en schoon te maken en taxi bellen
Ze vroegen me om feedback... Alleen ik kwam niet verder dan dat alles zo goed geregeld is. Het enige "punt" is dat sommige dingen het niet goed doen (technische mankementen). Alleen de organisatie, de mensen, de rust... alles is hier super goed.
Idee om een briefje achter te laten ?quote:Op donderdag 9 april 2026 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
![]()
Dank je welLief
[..]
Ja![]()
quote:Op donderdag 9 april 2026 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beter van.Fijn om te lezen dat het zo goed is gegaan.
Inderdaad! Het was echt precies lang genoegquote:Op donderdag 9 april 2026 20:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Mooie afsluiting van je tijd daar dan toch? Kun je morgen met een goed gevoel huiswaarts.
Oh nee! Doe ik mondeling. Complimenten geven is leuk! Weet gewoon niks te miepen, helemaal goed dusquote:Op donderdag 9 april 2026 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Idee om een briefje achter te laten ?
Met uitleg dat je heel dankbaar bent en het daarom heel moeilijk vindt om dan negatieve dingen te benoemen
Thuisquote:Op vrijdag 10 april 2026 07:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad! Het was echt precies lang genoeg
Nu wachten tot half negen-ish en dan ontbijten
Dan afscheid nemen en een taxi bellen, richting huis
Goed van jouquote:Op vrijdag 10 april 2026 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh nee! Doe ik mondeling. Complimenten geven is leuk! Weet gewoon niks te miepen, helemaal goed dus
En dan? Lekker genieten met een bakje thee?quote:Op vrijdag 10 april 2026 07:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Inderdaad! Het was echt precies lang genoeg
Nu wachten tot half negen-ish en dan ontbijten
Dan afscheid nemen en een taxi bellen, richting huis
Theemeetquote:Op vrijdag 10 april 2026 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En dan? Lekker genieten met een bakje thee?
Kopje mango thee lust ik wel.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het voelt zo ondankbaar dat ik blij ben thuis te zijn
Daar voel ik me wel schuldig over
Anderzijds, thuis willen zijn is heel gezondEen paar dagen terug leek het me een ramp, maar nu
Straks lekker schilderen, wasjes draaien, hangen en genieten
Al ben ik misschien wat moe van de slaappillen nog, dat maakt me sloom, plus ontprikkelen... Misschien voer ik niks uit... kijk even wat goed voelt (en probeer compassie te hebben met mezelf)
Ik voel me >
Het zou niet best zijn als je na deze week echt niet naar huis wilde, dus dat is een goed tekenquote:Op vrijdag 10 april 2026 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het voelt zo ondankbaar dat ik blij ben thuis te zijn
Daar voel ik me wel schuldig over
Anderzijds, thuis willen zijn is heel gezondEen paar dagen terug leek het me een ramp, maar nu
Straks lekker schilderen, wasjes draaien, hangen en genieten
Al ben ik misschien wat moe van de slaappillen nog, dat maakt me sloom, plus ontprikkelen... Misschien voer ik niks uit... kijk even wat goed voelt (en probeer compassie te hebben met mezelf)
Ik voel me >
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |