abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220532532
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,

Best een relatief oké nacht gehad.
Ben toch wel blij dat het nog maar twee nachten is. Op dit moment ben ik wel blij als ik gewoon op mijn eigen plekje ben
Geen flauw idee waarom hoor, het is fijn hier. Alleen dat zo stil moeten zijn als je net wakker bent, dat je continu rekening met anderen moet houden, gebrek aan mijn knutsels etc. Oh en in de avonden comfortabel in mijn luie stoel op de bank
Het zijn kleine dingen, maar ik mis ze... en dat is heel gezond
Als ga ik in het begin wel weer moeten wennen thuis

maar ben ook een beetje verkouden wakker geworden. Sinussen vol en koppijn. Als de psych gebeld heeft ga ik denk ik lekker weer even liggen :Y
Misschien lekker buiten in de zon soezen
2 vliegen in 1 klap
Rust en vitamine D
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220532598
Fijn dat je goed kon slapen. En verstandig om even van tafel te gaan.

Thuis slaapt altijd wel het beste. Beterschap en sterkte vandaag en gelukkig snel weer in je eigen bed.
  woensdag 8 april 2026 @ 12:42:27 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220533167
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]
[..]
_O-
Ik kan overal slapen :) Soort super luilak ben ik O-) geef me een bed en ik ben zo weg
Nooit moeite mee gehad
Heerlijk is dat he! Ik heb dat ook. Ik moet wel horizontaal kunnen liggen, in een vliegtuig oid lukt het me niet, maar liggend... Ik ben zo weg. :Y
Ontaarde moeder ook, mijn lieftallige ligt wakker als de kinderen nog niet thuis zijn, ik niet dus... :@ :D :z

Fijn ook dat je aanvoelt dat het straks ook wel weer genoeg geweest is om daar te zijn. Even eruit dus op het juiste moment en dan daarna weer lekker naar huis, naar je eigen spulletjes! O+
pi_220533942
quote:
99s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:02 schreef greysbones het volgende:

[..]
Misschien lekker buiten in de zon soezen
2 vliegen in 1 klap
Rust en vitamine D
Echt soezen lukt niet, grote weg voor mijn kamer. Dus dan kan ik wel lezen, maar echt chillen niet

quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:13 schreef DoubleDip het volgende:
Fijn dat je goed kon slapen. En verstandig om even van tafel te gaan.

Thuis slaapt altijd wel het beste. Beterschap en sterkte vandaag en gelukkig snel weer in je eigen bed.
Ja... zoveel drukte is echt niet fijn.
En mijn eigen bedje mis ik wel. Sowieso het slapen met een open raam oid mis ik. Hier is er een deur aan de begane grond, dat voelt 's nachts niet veilig aan, dus dicht

En dank je, de verkoudheid duurde gelukkig maar een paar uurtjes :)

quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:42 schreef BE het volgende:

[..]
Heerlijk is dat he! Ik heb dat ook. Ik moet wel horizontaal kunnen liggen, in een vliegtuig oid lukt het me niet, maar liggend... Ik ben zo weg. :Y
Ontaarde moeder ook, mijn lieftallige ligt wakker als de kinderen nog niet thuis zijn, ik niet dus... :@ :D :z

Fijn ook dat je aanvoelt dat het straks ook wel weer genoeg geweest is om daar te zijn. Even eruit dus op het juiste moment en dan daarna weer lekker naar huis, naar je eigen spulletjes! O+
Oh in het OV slaap ik net zo gemakkelijk _O-
Nou... groot gelijk dat je slaapt als de kinderen niet thuis zijn... ze gaan zich er echt niet beter door gedragen ;) het enige wat je bereikt is dat iedereen brak aan de ontbijttafel zit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Hond heeft trouwens iedereen vannacht wakker gehouden. Ik slaap het meest dichtbij, mijn kamer grenst eraan en ik heb als een blok er doorheen geslapen _O- echt... ik ben dan een soort beer in winterslaap oid

En ja! mijn eigen spulletjes, die mis ik wel. En ik merk dat ik ook weer meer behoefte heb aan op mezelf zijn. Leuk al dat contact, maar ik ben geen sociaal dier :@
Met mijn clubjes, vrijwilligerswerk en twee keer per week videobellen zit ik echt wel op mijn tax. Nu zit ik erover. Zeker omdat er twee hele drukke/dominante mensen bij zijn gekomen :@

Ergens vind ik het wel eng om straks weer helemaal alleen te zijn, maar ik denk dat als ik op mezelf eenmaal zit dat ik het fijn vind :) Ik red me al acht jaar alleen, zonder relaties en zo, dus dat lukt nu ook. Plus dat ik mezelf thuis veel beter bezig houd dan hier.

Dus zoals ik eerder zei; een week is precies genoeg en dit heel me echt enorm geholpen :) de psych belde me en die hoorde het al helemaal aan mijn stem en toon. Super fijn
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 8 april 2026 @ 14:29:55 #55
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220533961
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dus zoals ik eerder zei; een week is precies genoeg en dit heel me echt enorm geholpen :) de psych belde me en die hoorde het al helemaal aan mijn stem en toon. Super fijn
Wat fijn dat het je zo goed geholpen heeft! Na deze week kun je alles vast weer beter aan. Het was dus een erg goed idee om hier naartoe te gaan.
  woensdag 8 april 2026 @ 15:08:46 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220534404
Ik ben heel blij voor je, met hoe het gaat (niet vlekkeloos, maar da’s logisch; wel met afleiding en goede gesprekken) en dat je ook wel naar je (t)huis verlangt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220534974
Wat goed dat je hier wat kunt opladen. En mooi dat je psych dat ook bevestigt.
  woensdag 8 april 2026 @ 18:27:33 #58
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220535532
Een beetje vakantie :)
pi_220536256
Ja het is een heel goede plek
Al heb ik nu wel een beetje heimwee... De dynamiek in de groep is veranderd door twee hele drukke mensen (mevrouw Hond en nog één) waardoor ik me wat emotioneel onveilig voel. Ze zijn niet vervelend of zo. Alleen erg luid en zijn erg eisend in aandacht. Prima :) alleen ik ga op standje dissociatief, mijn probleem, maar wel echt toe aan thuis

Plus mijn sociale batterij moet even opgeladen worden ;) even twee dagen alleen dit weekend. Vind het fact een minder goed idee, maar er zijn even geen opties.

Nu ben ik wel erg negatief bezig, zo bedoel ik het niet. Het is een super fijne plek om bij te komen, om uit een negatieve en eenzame bubbel te komen. Alleen net zoals bij de kliniek, op den duur is het klaar. Dat maakt de plek niet slecht, maar dat maakt mij gezond

Dit weekend overwoog ik een langer verblijf, maar dat hoeft niet. Gelukkig maar, want maandag vrijwilligerswerk. Dinsdag clubje en donderdag clubje

Nu even Netflix en haken :) vanavond even televisie kijken. Douchen en lezen, naar bed en morgen de laatste dag
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 april 2026 @ 20:10:58 #60
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220536275
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja het is een heel goede plek
Al heb ik nu wel een beetje heimwee... De dynamiek in de groep is veranderd door twee hele drukke mensen (mevrouw Hond en nog één) waardoor ik me wat emotioneel onveilig voel. Ze zijn niet vervelend of zo. Alleen erg luid en zijn erg eisend in aandacht. Prima :) alleen ik ga op standje dissociatief, mijn probleem, maar wel echt toe aan thuis

Plus mijn sociale batterij moet even opgeladen worden ;) even twee dagen alleen dit weekend. Vind het fact een minder goed idee, maar er zijn even geen opties.

Nu ben ik wel erg negatief bezig, zo bedoel ik het niet. Het is een super fijne plek om bij te komen, om uit een negatieve en eenzame bubbel te komen. Alleen net zoals bij de kliniek, op den duur is het klaar. Dat maakt de plek niet slecht, maar dat maakt mij gezond

Dit weekend overwoog ik een langer verblijf, maar dat hoeft niet. Gelukkig maar, want maandag vrijwilligerswerk. Dinsdag clubje en donderdag clubje

Nu even Netflix en haken :) vanavond even televisie kijken. Douchen en lezen, naar bed en morgen de laatste dag
Geniet van je avond!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 8 april 2026 @ 20:26:23 #61
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220536431
Tja, er komen natuurlijk allerlei mensen. Rustige en drukke mensen, dat hoort er nu eenmaal bij. Maar dan geniet je weer extra van de rust als je weer thuis bent. Geniet van je avond!
pi_220536556
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:26 schreef qltel het volgende:
Tja, er komen natuurlijk allerlei mensen. Rustige en drukke mensen, dat hoort er nu eenmaal bij. Maar dan geniet je weer extra van de rust als je weer thuis bent. Geniet van je avond!
Ik vind het ook helemaal goed en terecht :) tegen de groep zal je mij er niet over horen. En ik denk dat ik sowieso toe ben aan thuis en dan wordt zoiets gewoon even irritant. Als het al zo zou zijn toen ik kwam had ik er ook geen moeite mee gehad. Ik ben ook gewoon moe van constant onder de mensen te zijn.
Het ligt niet aan de plek, het ligt niet aan de mensen, het ligt aan mijzelf en daar ben ik me zeker bewust van
pi_220537134
Even gedoucht, kloptelefoon op en een pammetje gehad. Nu ben ik wel weer rustig en niet meer humeurig
Mokken was niet eerlijk van me. Was gewoon even overprikkeld en dat is mijn verantwoordelijkheid.
pi_220537153
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even gedoucht, kloptelefoon op en een pammetje gehad. Nu ben ik wel weer rustig en niet meer humeurig
Mokken was niet eerlijk van me. Was gewoon even overprikkeld en dat is mijn verantwoordelijkheid.
je mag best wel eens mokken he
is best goed
even een beetje ventileren
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220537741
quote:
99s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:46 schreef greysbones het volgende:

[..]
je mag best wel eens mokken he
is best goed
even een beetje ventileren
het lucht wel op idd
Ben nu ontspannen

Zit alleen met een probleem ; voorlopig geen slaap en wil even een kan thee zetten
Alleen dan gaat de hond naast me blaffen en ik weet dat er mensen slapen en die wakker worden... ergens is dat niet mijn probleem, alleen tja... het is dan wel mijn schuld. Het is echt een dilemma ...
pi_220537749
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
het lucht wel op idd
Ben nu ontspannen

Zit alleen met een probleem ; voorlopig geen slaap en wil even een kan thee zetten
Alleen dan gaat de hond naast me blaffen en ik weet dat er mensen slapen en die wakker worden... ergens is dat niet mijn probleem, alleen tja... het is dan wel mijn schuld. Het is echt een dilemma ...
23.00 uur, teatime..
Tenzij ze roomservice hebben ;), zou ik dat lekker halen.
Hell To The Liars
pi_220537956
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:53 schreef Droopie het volgende:

[..]
23.00 uur, teatime..
Tenzij ze roomservice hebben ;), zou ik dat lekker halen.
Ik dacht kan beter om elf uur thee zetten dan wachten en rond één uur de kan te vullen ;)
Dus ik heb voorlopig zat vocht :) Denk dat slapen een ding wordt... Onrustig in mijn hoofd en te laat een dutje gedaan vanmiddag en dat was domdomdom

Edit: en ja hoor, het is weer eens zo'n nacht... klaar wakker... opgesloten in mijn kamer, want hond... best stiekem een beetje frustrerend...
Volgende nacht (donderdag op vrijdag) een klein slaappilletje nemen maar en vrijdag thuis ook (volgens afspraak).

Thuis niet slapen is vervelend, maar dan kan ik tenminste door het huis. Nu zit ik in een kamer en kan er niet uit...maar goed... maakt niet uit, komt goud

[ Bericht 17% gewijzigd door ChildoftheStars op 09-04-2026 00:54:05 ]
pi_220538240
Twee uur geweest
Klaar wakker
Onrustig want ik kan mijn kamer niet uit
Donderdag gaat een heel lange dag worden

Edit:
Drie uur geweest
Toch even snel naar de wc geweest...
Dit is echt een eindeloze nacht, super frustrerend, misschien moet ik de wekker later zetten en toch proberen wat te slapen. Alleen ben zo niet moe

Edit 2: niet moe
Toch proberen te slapen

[ Bericht 28% gewijzigd door ChildoftheStars op 09-04-2026 03:34:18 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 april 2026 @ 07:08:41 #69
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220538435
Goedemorgen CotS.

Ik hoop maar dat dat slapen gelukt is.. Maak er vandaag een mooie dag van. Het is je laatste daar voorlopig.
pi_220538650
Goedermogen Cots wat een vervelende nacht zo -O-
Hoop dat je nu nog wat uren hebt kunnen slapen en wellicht nu nog slaapt :*

Kun je kamer niet uit omdat dat het beleid is of omdat de persoon van de hond daar een opmerking over maakte? Vroeg ik me af.
Smile, it's free therapy.
pi_220538808
Moppie
Hopelijk heb je toch nog een paar uur kunnen pakken
En nee als die hond blaft omdat jij een mens bent en leeft .. is dat niet jouw schuld
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220539325
Goedemorgen

Heb het zes uur zien worden en werd om half tien wakker gebeld door de woningbouw, met een paar domme vragen van hen... over de renovatie (woon ik nog alleen, ben ik aan de wijk gebonden etc). Net even aan tafel gezeten, zitten kletsen.

Ben deze dag nu al zat. Leg zo even slaappillen klaar voor de komende nacht

En van de begeleider (geen flauw idee hoe dat hier heet) te horen gekregen dat het niet de bedoeling is dat ik mezelf opsluit in mijn kamer omwille een slecht afgerichte hond van een ander. Dat is niet mijn verantwoordelijkheid.

Vandaag weinig op de planning. Vanavond even mijn tassen inpakken, nog één nacht in een vreemd bed en dan thuis. Eerste nacht thuis neem ik ook een slaappil en dan komt alles wel weer goed
pi_220539547
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Heb het zes uur zien worden en werd om half tien wakker gebeld door de woningbouw, met een paar domme vragen van hen... over de renovatie (woon ik nog alleen, ben ik aan de wijk gebonden etc). Net even aan tafel gezeten, zitten kletsen.

Ben deze dag nu al zat. Leg zo even slaappillen klaar voor de komende nacht

En van de begeleider (geen flauw idee hoe dat hier heet) te horen gekregen dat het niet de bedoeling is dat ik mezelf opsluit in mijn kamer omwille een slecht afgerichte hond van een ander. Dat is niet mijn verantwoordelijkheid.

Vandaag weinig op de planning. Vanavond even mijn tassen inpakken, nog één nacht in een vreemd bed en dan thuis. Eerste nacht thuis neem ik ook een slaappil en dan komt alles wel weer goed
Wel rot dat je daar last van hebt, je zit daar juist om tot rust te komen.
Goed dat ze zeggen dat jij je niet hoeft aan te passen. Hoop eigenlijk dat zij er iets aan gaan doen. Ook al zit jij er nog maar 1 nacht.
Smile, it's free therapy.
pi_220539697
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:15 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Wel rot dat je daar last van hebt, je zit daar juist om tot rust te komen.
Goed dat ze zeggen dat jij je niet hoeft aan te passen. Hoop eigenlijk dat zij er iets aan gaan doen. Ook al zit jij er nog maar 1 nacht.
Ach... slaap wel vaker slecht. Alleen ik vond het naar dat ik beperkt was in mijn gaan en staan.

Ochtendhumeur is nu weer weg en het is een prima dagje
Dadelijk misschien een dutje en anders lekker een dagje lezen en series kijken. Het is wat het is :)
Straks even lekker stomen onder de douche, thuis weer zuuuuunig

Tas grotendeels ingepakt. Morgen de evaluatieformulieren invullen
Dan taxi bellen en richting huis :) Deze week heeft me enorm geholpen en ik ben zo ontzettend dankbaar dat ik hier een week mocht zijn :)

Vanochtend kwam er iemand naar me toe om me te vertellen dat ze me zo'n cool en grappig mens vindt, ondanks mijn schizo wel humor etc hebben. Dat was echt een klein cadeautje voor mijn ego O+
pi_220540301
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach... slaap wel vaker slecht. Alleen ik vond het naar dat ik beperkt was in mijn gaan en staan.

Ochtendhumeur is nu weer weg en het is een prima dagje
Dadelijk misschien een dutje en anders lekker een dagje lezen en series kijken. Het is wat het is :)
Straks even lekker stomen onder de douche, thuis weer zuuuuunig

Tas grotendeels ingepakt. Morgen de evaluatieformulieren invullen
Dan taxi bellen en richting huis :) Deze week heeft me enorm geholpen en ik ben zo ontzettend dankbaar dat ik hier een week mocht zijn :)

Vanochtend kwam er iemand naar me toe om me te vertellen dat ze me zo'n cool en grappig mens vindt, ondanks mijn schizo wel humor etc hebben. Dat was echt een klein cadeautje voor mijn ego O+
O+ O+ O+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 april 2026 @ 13:55:46 #76
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220540310
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weet je? Ik ken je IRL niet, maar online ben je in elk geval een leuk mens. Het is niet voor niets dat we al 19 topics vol schrijven. Als je een saaie trut of een vervelend mens was geweest was dit topic blijven steken op 10 tot 15 berichtjes.

Je bent een leuk mens!
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 april 2026 @ 13:59:14 #77
22592 crew  Ole
pi_220540333
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 13:55 schreef qltel het volgende:

[..]
Weet je? Ik ken je IRL niet, maar online ben je in elk geval een leuk mens. Het is niet voor niets dat we al 19 topics vol schrijven. Als je een saaie trut of een vervelend mens was geweest was dit topic blijven steken op 10 tot 15 berichtjes.

Je bent een leuk mens!
Hier ben ik het 1000000 procent mee eens O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 april 2026 @ 14:04:24 #78
Brabo Bastard
pi_220540364
quote:

[..]

Je bent een leuk mens!
Dit ja :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 9 april 2026 @ 14:27:02 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220540500
Het is hartstikke leuk als iemand je waardeert!

Dat gezegd hebbende, je kunt nooit bij iedereen in de smaak vallen. En dat is niet erg.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220540538
quote:

[..]

Je bent een leuk mens!
Ow... maar ik viste niet naar complimenten :o , maar dank je wel
Was gewoon een leuke opmerking om te horen met een chagrijnig ochtendhumeurhoofd

Had hem niet aan zien komen :)

quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 13:59 schreef Ole het volgende:

[..]
Hier ben ik het 1000000 procent mee eens O+
:* !

quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dit ja :Y
O+

quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2026 14:27 schreef Lienekien het volgende:
Het is hartstikke leuk als iemand je waardeert!

Dat gezegd hebbende, je kunt nooit bij iedereen in de smaak vallen. En dat is niet erg.
Oh nee, dat vind ik ook niet erg hoor :) ik mag ook niet iedereen (verrassing ;) ). Zolang mensen respectvol blijven, geen probleem :)

Zeg ik nu heel stoer, terwijl ik iedereen please :+
pi_220540588
Op dit moment neig ik in de herhaling te vallen over hoe goed het met me gaat nu. En ja, ik huil mezelf wel in slaap, alleen ik ben niet meer helemaal afgevlakt

Heb voor mezelf ook enkele doelen gesteld voor thuis. Niet teveel hoor!:
• elke dag douchen
• elke dag even naar buiten
• vanaf dinsdag naar een "echte" winkel
• huishoudrooster volgen

Proberen om die basis goed te krijgen. Benoem dat ook volgende week bij het fact. Ik heb wel meer doelen, op psychiatrisch vlak, maar deze doelen wil ik sowieso starten. Doelen die ik sowieso al pittig vind en die me niet lukken. Alleen toch wil ik me er weer bewust en actief voor inzetten
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 april 2026 @ 15:28:47 #82
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220540784
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ow... maar ik viste niet naar complimenten :o , maar dank je wel
Was gewoon een leuke opmerking om te horen met een chagrijnig ochtendhumeurhoofd

Had hem niet aan zien komen :)
Snap ik hoor. En ik zei het ook niet omdat ik vond dat je viste naar een compliment, maar omdat ik het meen! En dan mag dat gerust eens gezegd worden.. :)
pi_220541881
Mooi dat je morgen weer naar huis kan. Je doet je best voor alles en meer kan je niet doen.
pi_220541978
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:28 schreef qltel het volgende:

[..]
Snap ik hoor. En ik zei het ook niet omdat ik vond dat je viste naar een compliment, maar omdat ik het meen! En dan mag dat gerust eens gezegd worden.. :)
O+ O+ O+
Dank je wel :* Lief
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:24 schreef DoubleDip het volgende:
Mooi dat je morgen weer naar huis kan. Je doet je best voor alles en meer kan je niet doen.
Ja :)
Vandaag een heel goed gesprek gehad, over van alles en nog wat. Dat was ook wel een mooie afsluiter

Straks mag ik gelukkig op mijn kamer eten. Ben echt uitgeput als ik eerlijk mag zijn ...
Komt door het slechte slapen denk ik.
Mijn ontbijtmaatje is naar huis gegaan, de rest slaapt altijd nog als ik aan ontbijt begin ;) Rustig de tijd nemen om alles op te ruimen en schoon te maken en taxi bellen

Ze vroegen me om feedback... Alleen ik kwam niet verder dan dat alles zo goed geregeld is. Het enige "punt" is dat sommige dingen het niet goed doen (technische mankementen). Alleen de organisatie, de mensen, de rust... alles is hier super goed.
  donderdag 9 april 2026 @ 18:48:50 #85
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220542457
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Vandaag een heel goed gesprek gehad, over van alles en nog wat. Dat was ook wel een mooie afsluiter

Straks mag ik gelukkig op mijn kamer eten. Ben echt uitgeput als ik eerlijk mag zijn ...
Mijn ontbijtmaatje is naar huis gegaan, de rest slaapt altijd nog als ik aan ontbijt begin ;) Rustig de tijd nemen om alles op te ruimen en schoon te maken en taxi bellen

Ze vroegen me om feedback... Alleen ik kwam niet verder dan dat alles zo goed geregeld is. Het enige "punt" is dat sommige dingen het niet goed doen (technische mankementen). Alleen de organisatie, de mensen, de rust... alles is hier super goed.
Beter van. :) Fijn om te lezen dat het zo goed is gegaan. ^O^
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220543522
quote:

[..]
O+ O+ O+
[..]

Mooie afsluiting van je tijd daar dan toch? Kun je morgen met een goed gevoel huiswaarts.
pi_220543815
quote:

[..]
O+ O+ O+
[..]

Idee om een briefje achter te laten ?
Met uitleg dat je heel dankbaar bent en het daarom heel moeilijk vindt om dan negatieve dingen te benoemen :*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220545430
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Beter van. :) Fijn om te lezen dat het zo goed is gegaan. ^O^
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:28 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Mooie afsluiting van je tijd daar dan toch? Kun je morgen met een goed gevoel huiswaarts.
Inderdaad! Het was echt precies lang genoeg
Nu wachten tot half negen-ish en dan ontbijten
Dan afscheid nemen en een taxi bellen, richting huis *O*
pi_220545441
quote:
99s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:03 schreef greysbones het volgende:

[..]
Idee om een briefje achter te laten ?
Met uitleg dat je heel dankbaar bent en het daarom heel moeilijk vindt om dan negatieve dingen te benoemen :*
Oh nee! Doe ik mondeling. Complimenten geven is leuk! Weet gewoon niks te miepen, helemaal goed dus
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 april 2026 @ 08:23:17 #90
Brabo Bastard
pi_220545544
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]
Thuis O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220545862
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh nee! Doe ik mondeling. Complimenten geven is leuk! Weet gewoon niks te miepen, helemaal goed dus
Goed van jou _O_

Lekker naar huis *O* O+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  vrijdag 10 april 2026 @ 09:45:29 #92
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220546066
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

En dan? Lekker genieten met een bakje thee? :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 april 2026 @ 09:46:13 #93
Brabo Bastard
pi_220546069
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
En dan? Lekker genieten met een bakje thee? :)
Theemeet *O*
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 10 april 2026 @ 09:49:08 #94
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220546080
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Theemeet *O*
Kopje mango thee lust ik wel. :9
pi_220546530
Thuis O+

Eerst een bakje koffie. Heb een week geen koffie gedronken, want ze een hip apparaat hebben met bonen die gemaald worden en kwaliteit. Bah, ik wil mijn barbaarse Senseo

En even landen. Ben ineens zo moe nu!
Straks even bij Flink eten bestellen voor de komende dagen. Dinsdag uit clubje ga ik weer naar de supermarkt (weet nog even niet welke).

Ben dankbaar dat ik daar kon zijn en ik ben dankbaar dat ik thuis ben
pi_220546655
Mooi dat het gelukt is

Home sweet home! *O*
pi_220546907
Het voelt zo ondankbaar dat ik blij ben thuis te zijn :@
Daar voel ik me wel schuldig over

Anderzijds, thuis willen zijn is heel gezond :) Een paar dagen terug leek het me een ramp, maar nu O+

Straks lekker schilderen, wasjes draaien, hangen en genieten
Al ben ik misschien wat moe van de slaappillen nog, dat maakt me sloom, plus ontprikkelen... Misschien voer ik niks uit... kijk even wat goed voelt (en probeer compassie te hebben met mezelf)

Ik voel me > *O*
  vrijdag 10 april 2026 @ 15:22:05 #98
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220548512
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

Anderzijds, thuis willen zijn is heel gezond :) Een paar dagen terug leek het me een ramp, maar nu O+

Al ben ik misschien wat moe van de slaappillen nog, dat maakt me sloom, plus ontprikkelen... Misschien voer ik niks uit... kijk even wat goed voelt (en probeer compassie te hebben met mezelf)

Ik voel me > *O*
^O^ ^O^
pi_220549053
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

Ik voel me > *O*
Het zou niet best zijn als je na deze week echt niet naar huis wilde, dus dat is een goed teken *O*
pi_220549337
Dat het thuis fijn voelt betekent juist dat het daar klaar was en dat je er klaar voor was om weer naar huis te gaan. Alleen maar mooi toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')