SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven. [/warning]
quote:
quote:
Ja, dat denk ik ook welquote:Op maandag 6 april 2026 08:12 schreef qltel het volgende:
Ik denk dat het een prima idee was om deze lastige dagen door te brengen op een "neutrale plaats". In een heel andere omgeving denk je waarschijnlijk minder aan hoe je het de afgelopen jaren hebt doorgebracht. En zo te lezen doe je dat goed.
Prettige dag vandaag en ook van mij een knuffel!
Knuffelquote:Op zondag 5 april 2026 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Net even hoog emo, dus ben lekker onder de douch gestapt en heb er lang onder gestaan
Nu rustiger en eventjes nog een uurtje serie kijken, beetje lezen ondertussen
Eerste Paasdag, op een vreemde plek, zonder mijn moeder... het valt me erg zwaar
Hier wordt er ook niks aan gedaan. Ben er voor mezelf nog niet uit of dat fijn of vreemd of vervelend is
Ben wel blij dat ik nu niet alleen thuis zit met de emoties... dat ik even uit mijn bubbel ben en dat ik regelmatig mijn neus wil laten zien.
Even samen eten, even thee halen met een praatje, beetje helpen in de keuken etc
Al is het straks ook fijn om weer thuis te zijn, wat een goed teken is. Alleen eerst nog hier zitten, eerst nog even tot rust komen
Ja logisch, het is allemaal nog erg vers inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2026 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, dat denk ik ook wel
Volgend jaar vier ik het wel gewoon weer, alleen dan zijn we +/- een jaar verder. Nu is het gewoon te vers
Is toch heerlijk dat de tijd traag gaat? Je hoeft niet veel te doen, lekker in het zonnetje zitten, heerlijk hoor.quote:Vandaag is het heerlijk zonnig weer, dus lekker in mijn tuintje zitten met een haakwerkje
De tijd gaat wel traag hier, maar zelfs dat ik wel fijn. Beetje lummelen, beetje ontspannen
quote:
Ja ben blij met de trage tijd. Vermaak me prima en kom tot rust, stapje voor stapjequote:Op maandag 6 april 2026 09:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja logisch, het is allemaal nog erg vers inderdaad.
[..]
Is toch heerlijk dat de tijd traag gaat? Je hoeft niet veel te doen, lekker in het zonnetje zitten, heerlijk hoor.
Als de temperatuur goed is om te scootmobielen ga ik vandaag een wandeling maken met Rewimo.
Het klinkt als vakantie!quote:Op maandag 6 april 2026 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ja ben blij met de trage tijd. Vermaak me prima en kom tot rust, stapje voor stapje
Morgen en woensdag even bellen met de hulpverlening. Donderdag niks en vrijdag naar huis![]()
Dank je!quote:Geniet van je ritje buiten! Het is echt prachtig weer, alhoewel, als je stilzit is het misschien minder...
Duim voor je dat je even van buiten kan genieten ja
Het is ook een soort vakantie voor me. Niet echt een normale vakantie. Alleen er wordt voor me gezorgd, met aanspraak en zoquote:Op maandag 6 april 2026 10:56 schreef qltel het volgende:
[..]
Het klinkt als vakantie!
[..]
Dank je!
En voor mij wordt het een echte wandeling. Voor Rewimo een ritje inderdaad. Maar we spreken altijd over een wandeling. Intussen is het bijna 10 graden, het gaat de goede kant op.
Bijkleuren!quote:Op maandag 6 april 2026 11:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is ook een soort vakantie voor me. Niet echt een normale vakantie. Alleen er wordt voor me gezorgd, met aanspraak en zo
Het is wel al lekker buiten. Zit in het zonnetje, heerlijk
Hier op het werk gaat de tijd ook traagquote:Op maandag 6 april 2026 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, dat denk ik ook wel
Volgend jaar vier ik het wel gewoon weer, alleen dan zijn we +/- een jaar verder. Nu is het gewoon te vers
Vandaag is het heerlijk zonnig weer, dus lekker in mijn tuintje zitten met een haakwerkje
De tijd gaat wel traag hier, maar zelfs dat ik wel fijn. Beetje lummelen, beetje ontspannen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |