abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 april 2026 @ 13:55:46 #76
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220540310
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanochtend kwam er iemand naar me toe om me te vertellen dat ze me zo'n cool en grappig mens vindt, ondanks mijn schizo wel humor etc hebben. Dat was echt een klein cadeautje voor mijn ego O+
Weet je? Ik ken je IRL niet, maar online ben je in elk geval een leuk mens. Het is niet voor niets dat we al 19 topics vol schrijven. Als je een saaie trut of een vervelend mens was geweest was dit topic blijven steken op 10 tot 15 berichtjes.

Je bent een leuk mens!
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 april 2026 @ 13:59:14 #77
22592 crew  Ole
pi_220540333
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 13:55 schreef qltel het volgende:

[..]
Weet je? Ik ken je IRL niet, maar online ben je in elk geval een leuk mens. Het is niet voor niets dat we al 19 topics vol schrijven. Als je een saaie trut of een vervelend mens was geweest was dit topic blijven steken op 10 tot 15 berichtjes.

Je bent een leuk mens!
Hier ben ik het 1000000 procent mee eens O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 april 2026 @ 14:04:24 #78
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220540364
quote:

[..]

Je bent een leuk mens!
Dit ja :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 9 april 2026 @ 14:27:02 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220540500
Het is hartstikke leuk als iemand je waardeert!

Dat gezegd hebbende, je kunt nooit bij iedereen in de smaak vallen. En dat is niet erg.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220540538
quote:

[..]

Je bent een leuk mens!
Ow... maar ik viste niet naar complimenten :o , maar dank je wel
Was gewoon een leuke opmerking om te horen met een chagrijnig ochtendhumeurhoofd

Had hem niet aan zien komen :)

quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 13:59 schreef Ole het volgende:

[..]
Hier ben ik het 1000000 procent mee eens O+
:* !

quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dit ja :Y
O+

quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2026 14:27 schreef Lienekien het volgende:
Het is hartstikke leuk als iemand je waardeert!

Dat gezegd hebbende, je kunt nooit bij iedereen in de smaak vallen. En dat is niet erg.
Oh nee, dat vind ik ook niet erg hoor :) ik mag ook niet iedereen (verrassing ;) ). Zolang mensen respectvol blijven, geen probleem :)

Zeg ik nu heel stoer, terwijl ik iedereen please :+
pi_220540588
Op dit moment neig ik in de herhaling te vallen over hoe goed het met me gaat nu. En ja, ik huil mezelf wel in slaap, alleen ik ben niet meer helemaal afgevlakt

Heb voor mezelf ook enkele doelen gesteld voor thuis. Niet teveel hoor!:
• elke dag douchen
• elke dag even naar buiten
• vanaf dinsdag naar een "echte" winkel
• huishoudrooster volgen

Proberen om die basis goed te krijgen. Benoem dat ook volgende week bij het fact. Ik heb wel meer doelen, op psychiatrisch vlak, maar deze doelen wil ik sowieso starten. Doelen die ik sowieso al pittig vind en die me niet lukken. Alleen toch wil ik me er weer bewust en actief voor inzetten
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 april 2026 @ 15:28:47 #82
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220540784
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ow... maar ik viste niet naar complimenten :o , maar dank je wel
Was gewoon een leuke opmerking om te horen met een chagrijnig ochtendhumeurhoofd

Had hem niet aan zien komen :)
Snap ik hoor. En ik zei het ook niet omdat ik vond dat je viste naar een compliment, maar omdat ik het meen! En dan mag dat gerust eens gezegd worden.. :)
pi_220541881
Mooi dat je morgen weer naar huis kan. Je doet je best voor alles en meer kan je niet doen.
pi_220541978
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:28 schreef qltel het volgende:

[..]
Snap ik hoor. En ik zei het ook niet omdat ik vond dat je viste naar een compliment, maar omdat ik het meen! En dan mag dat gerust eens gezegd worden.. :)
O+ O+ O+
Dank je wel :* Lief
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:24 schreef DoubleDip het volgende:
Mooi dat je morgen weer naar huis kan. Je doet je best voor alles en meer kan je niet doen.
Ja :)
Vandaag een heel goed gesprek gehad, over van alles en nog wat. Dat was ook wel een mooie afsluiter

Straks mag ik gelukkig op mijn kamer eten. Ben echt uitgeput als ik eerlijk mag zijn ...
Komt door het slechte slapen denk ik.
Mijn ontbijtmaatje is naar huis gegaan, de rest slaapt altijd nog als ik aan ontbijt begin ;) Rustig de tijd nemen om alles op te ruimen en schoon te maken en taxi bellen

Ze vroegen me om feedback... Alleen ik kwam niet verder dan dat alles zo goed geregeld is. Het enige "punt" is dat sommige dingen het niet goed doen (technische mankementen). Alleen de organisatie, de mensen, de rust... alles is hier super goed.
  donderdag 9 april 2026 @ 18:48:50 #85
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220542457
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Vandaag een heel goed gesprek gehad, over van alles en nog wat. Dat was ook wel een mooie afsluiter

Straks mag ik gelukkig op mijn kamer eten. Ben echt uitgeput als ik eerlijk mag zijn ...
Mijn ontbijtmaatje is naar huis gegaan, de rest slaapt altijd nog als ik aan ontbijt begin ;) Rustig de tijd nemen om alles op te ruimen en schoon te maken en taxi bellen

Ze vroegen me om feedback... Alleen ik kwam niet verder dan dat alles zo goed geregeld is. Het enige "punt" is dat sommige dingen het niet goed doen (technische mankementen). Alleen de organisatie, de mensen, de rust... alles is hier super goed.
Beter van. :) Fijn om te lezen dat het zo goed is gegaan. ^O^
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220543522
quote:

[..]
O+ O+ O+
[..]

Mooie afsluiting van je tijd daar dan toch? Kun je morgen met een goed gevoel huiswaarts.
pi_220543815
quote:

[..]
O+ O+ O+
[..]

Idee om een briefje achter te laten ?
Met uitleg dat je heel dankbaar bent en het daarom heel moeilijk vindt om dan negatieve dingen te benoemen :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220545430
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Beter van. :) Fijn om te lezen dat het zo goed is gegaan. ^O^
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:28 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Mooie afsluiting van je tijd daar dan toch? Kun je morgen met een goed gevoel huiswaarts.
Inderdaad! Het was echt precies lang genoeg
Nu wachten tot half negen-ish en dan ontbijten
Dan afscheid nemen en een taxi bellen, richting huis *O*
pi_220545441
quote:
99s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:03 schreef greysbones het volgende:

[..]
Idee om een briefje achter te laten ?
Met uitleg dat je heel dankbaar bent en het daarom heel moeilijk vindt om dan negatieve dingen te benoemen :*
Oh nee! Doe ik mondeling. Complimenten geven is leuk! Weet gewoon niks te miepen, helemaal goed dus
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 april 2026 @ 08:23:17 #90
Brabo Bastard
pi_220545544
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]
Thuis O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220545862
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh nee! Doe ik mondeling. Complimenten geven is leuk! Weet gewoon niks te miepen, helemaal goed dus
Goed van jou _O_

Lekker naar huis *O* O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 10 april 2026 @ 09:45:29 #92
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220546066
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

En dan? Lekker genieten met een bakje thee? :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 april 2026 @ 09:46:13 #93
Brabo Bastard
pi_220546069
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
En dan? Lekker genieten met een bakje thee? :)
Theemeet *O*
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 10 april 2026 @ 09:49:08 #94
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220546080
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Theemeet *O*
Kopje mango thee lust ik wel. :9
pi_220546530
Thuis O+

Eerst een bakje koffie. Heb een week geen koffie gedronken, want ze een hip apparaat hebben met bonen die gemaald worden en kwaliteit. Bah, ik wil mijn barbaarse Senseo

En even landen. Ben ineens zo moe nu!
Straks even bij Flink eten bestellen voor de komende dagen. Dinsdag uit clubje ga ik weer naar de supermarkt (weet nog even niet welke).

Ben dankbaar dat ik daar kon zijn en ik ben dankbaar dat ik thuis ben
pi_220546655
Mooi dat het gelukt is

Home sweet home! *O*
pi_220546907
Het voelt zo ondankbaar dat ik blij ben thuis te zijn :@
Daar voel ik me wel schuldig over

Anderzijds, thuis willen zijn is heel gezond :) Een paar dagen terug leek het me een ramp, maar nu O+

Straks lekker schilderen, wasjes draaien, hangen en genieten
Al ben ik misschien wat moe van de slaappillen nog, dat maakt me sloom, plus ontprikkelen... Misschien voer ik niks uit... kijk even wat goed voelt (en probeer compassie te hebben met mezelf)

Ik voel me > *O*
  vrijdag 10 april 2026 @ 15:22:05 #98
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220548512
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

Anderzijds, thuis willen zijn is heel gezond :) Een paar dagen terug leek het me een ramp, maar nu O+

Al ben ik misschien wat moe van de slaappillen nog, dat maakt me sloom, plus ontprikkelen... Misschien voer ik niks uit... kijk even wat goed voelt (en probeer compassie te hebben met mezelf)

Ik voel me > *O*
^O^ ^O^
pi_220549053
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

Ik voel me > *O*
Het zou niet best zijn als je na deze week echt niet naar huis wilde, dus dat is een goed teken *O*
pi_220549337
Dat het thuis fijn voelt betekent juist dat het daar klaar was en dat je er klaar voor was om weer naar huis te gaan. Alleen maar mooi toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')