Oud winnaars mogen de rest van hun leven altijd meedoen, als ze dat althans willen.quote:
Na diverse mea-culpa’s (zowel schriftelijk als mondeling) weer toegelaten. Heb er inmiddels alweer een paar rondes op zitten. Zag zondag nog een patrijs vliegen die ik helaas net niet uit de lucht sloeg.quote:
Jij nog met de ijzers gespeeld maat?quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:31 schreef golfer het volgende:
Morgen dus weer beginnen met de traditionele par-3 contest.
Nee. Al een paar jaar gestopt. Mijn gezondheid laat het niet meer toe.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
Jij nog met de ijzers gespeeld maat?
Zie de OP.quote:
Die is, evenals nog een paar mannen, niet aanwezig geweest.quote:
Ah sorry, dat was behoorlijk duidelijk idd.quote:
Ik ben al jarenlang fan van Rory, dus dat is mijn favoriet.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:10 schreef pmponer het volgende:
Nog even bedenken voor wie ik ga juichenIk denk Bryson of Rory.
Voor mij ook, maar die heeft vorig jaar al gewonnen, maar goed ik hoop iig dat het op dag 4 in een zindere back 9 beslist wordt.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben al jarenlang fan van Rory, dus dat is mijn favoriet.
Het is droog, maar voor Augusta-begrippen vrij koud. Bij de vroege starters was het maar 8 graden en momenteel is het ongeveer 17 graden.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:44 schreef pmponer het volgende:
Ik kijk even mee.
Het weer ziet er iig goed uit.
Dat hoeft nog helemaal niks te zeggen. Hij kan makkelijk nog terug komen en heeft zeker ook nog morgen om zich te verbeteren.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:39 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk Bryson, met een triple bogey naar +3
De putts gaan ook lekker ver doorquote:Op donderdag 9 april 2026 17:24 schreef golfer het volgende:
De baan is wel heel hard en de greens zijn nog harder en sneller dan vorige jaren.
Ballen zijn haast niet te stoppen met spin.
Heel mooi.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:39 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk Bryson, met een triple bogey naar +3
Z'n YouTube content is wel vermakelijk, jammer genoeg wel flink MAGA jaquote:
Daar zijn er heel veel van op de PGA Tour, maar heb er geen problemen mee als Bryson zich verstapt in een bunker.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Z'n YouTube content is wel vermakelijk, jammer genoeg wel flink MAGA ja
Vanwaar die haat?quote:Op donderdag 9 april 2026 20:37 schreef mitt het volgende:
[..]
Daar zijn er heel veel van op de PGA Tour, maar heb er geen problemen mee als Bryson zich verstapt in een bunker.
Beetje de Wout Weghorst van golf, overdreven act vaakquote:
Ik weet nog minder van voetbal dan van golf.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Beetje de Wout Weghorst van golf, overdreven act vaak![]()
Ik vind hem wel ok, tenminste geen muurbloempje, maar dat constante gebro
https://www.facebook.com/reel/978335218033506quote:Op donderdag 9 april 2026 15:20 schreef golfer het volgende:
Gary Player (90), Jack Nicklaus (86) en Tom Watson (76) waren vanmorgen de erestarters van het toernooi.
Ai double bogey, Aberg had ook geen lekker tweede deel terwijl die voortvaren begon.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2026 15:20 schreef golfer het volgende:
Gary Player (90), Jack Nicklaus (86) en Tom Watson (76) waren vanmorgen de erestarters van het toernooi.
Mocht Rory winnen dan moet Jack het jasje maar om doenquote:Op vrijdag 10 april 2026 12:08 schreef golfer het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja want daar ligt het aanquote:Op vrijdag 10 april 2026 22:01 schreef tjoptjop het volgende:
Bij het zien van die afstanden bedenk ik me dat ik ook maar eens een nieuwe driver moet
Jazekerquote:
Waarom is hij vervelend?quote:Op vrijdag 10 april 2026 22:30 schreef tjoptjop het volgende:
De immer vervelende Patrick Reed ook alweer op -6
Als ik het mij goed herinner is de laatste hole in one daar in 1988 gemaakt.quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:00 schreef tjoptjop het volgende:
Oef de amateur die even bijna een hole in one pakte op de 12e
Goed onderbouwd.quote:@:golfer meh gewoon geen sympathieke gast vind ik
Tommy met zijn bruine ouwe mannen outfit.quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:46 schreef tjoptjop het volgende:
De immer sympathieke Tommy Fleetwood meldt zich nu ook bovenaan
Gewoon op Ziggo toch met die 2 sympathieke commentatoren. alhoewel die half Engelse/amerikaanse opa die er soms zit helemaal top is.quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:56 schreef tjoptjop het volgende:
Oh ik zat hele verkeerde stream te kijken, vroeg me al af waarom ik zoveel miste van andere spelers. Hele eagle van Fleetwood niet gezien
Ik kijk op masters.com met vpn, alleen hebben die naast de normale broadcast ook een "selected grouping" oid stream met een handvol spelers.quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gewoon op Ziggo toch met die 2 sympathieke commentatoren
Heb mij prima vermaakt vanavond met Ziggo..quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik kijk op masters.com met vpn, alleen hebben die naast de normale broadcast ook een "selected grouping" oid stream met een handvol spelers.
Edit: zie dat het nu ook op Ziggo Sport zelf is ipv alleen het golfkanaal
Golf is wel echt een tv-sport he. Vraag me af of je daar nou echt plezier hebt als je daar ter plekke loopt. Je mist 95% van de actie op zo'n dag lijkt me.quote:Op zaterdag 11 april 2026 00:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb mij prima vermaakt vanavond met Ziggo..
Ja en nee, op een zondag heel de dag op hole 17 en 18 te zitten lijkt me dan wel relaxed.quote:Op zaterdag 11 april 2026 00:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Golf is wel echt een tv-sport he. Vraag me af of je daar nou echt plezier hebt als je daar ter plekke loopt. Je mist 95% van de actie op zo'n dag lijkt me.
Je gaat natuurlijk voor de merch shop, die wedstrijd is bijzaakquote:Op zaterdag 11 april 2026 00:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Golf is wel echt een tv-sport he. Vraag me af of je daar nou echt plezier hebt als je daar ter plekke loopt. Je mist 95% van de actie op zo'n dag lijkt me.
Nee hoor. Je blijft steeds op de hoogte en meelopen met een flight is leuk.quote:Op zaterdag 11 april 2026 00:10 schreef RipCity het volgende:
John Woof is een Engelse ex- proquote:Op vrijdag 10 april 2026 23:57 schreef RipCity het volgende:
alhoewel die half Engelse/amerikaanse opa die er soms zit helemaal top is.
Ah leuke vent is dat. Blijf altijd luisteren als hij spreekt. Zelfs als golf-noob trekt die je in het spel.quote:
Ja dat vind ik altijd wel een beetje jammer, en ga dan ook hopen op een mindere dag voor hem en een super dag voor 2 of 3 anderen.quote:
Als Rose, Hatton en Fleetwood nu even de lijn van gisteren doorzetten en McIlroy even rustig aan doet wordt het nog wat zondagquote:Op zaterdag 11 april 2026 08:11 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dat vind ik altijd wel een beetje jammer, en ga dan ook hopen op een mindere dag voor hem en een super dag voor 2 of 3 anderen.
Het komt helaas maar weinig voor maar ik zie toch het liefst een zondag met een hoop strijd.
Omdat Rory vorig jaar gewonnen heeft geef ik de rest nog maar weinig kans.
Maar goed als het op een baan snel kan varieren is het hier.
@:tjoptjop ik heb me maar een paar jaar bezig gehouden op de baan en moest toch altijd lachen om de meest dure spullen waar mensen mee aankomen en dan nog geen bal rechtuit kunnen slaan. Ik zit er nu aan te denken (twijfelen) om het weer op te gaan pakken maar dan gaat gewoon de oude tas weer mee
Dat levert dan minder makkelijk verassingen opquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:09 schreef golfer het volgende:
Lekker zonnig en 20 tot 29 graden vandaag en morgen 22 tot 29.
woon je in Scandinavië?quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:38 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat levert dan minder makkelijk verassingen op
Ik zou willen dathier het weer zo was. Hier staat de houtkachel te branden.
Put ook uitstekendquote:Op zaterdag 11 april 2026 12:31 schreef pmponer het volgende:
Dan ga ik toch hopen op een 69 voor Rory en een 65 voor een paar andere spelers in de top 5
Maar Rory speelt erg goed, veel goede saves en aanvallend gespeeld.
Degenen die nu spelen zijn dan ook de beste 54 spelers van de afgelopen 2 dagen. Er zijn 37 minder goede spelers afgevallen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:50 schreef tjoptjop het volgende:
De baan zal er wel goed bijliggen, degene die nu spelen bijna allemaal goede scores
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |