John Woof is een Engelse ex- proquote:Op vrijdag 10 april 2026 23:57 schreef RipCity het volgende:
alhoewel die half Engelse/amerikaanse opa die er soms zit helemaal top is.
Ah leuke vent is dat. Blijf altijd luisteren als hij spreekt. Zelfs als golf-noob trekt die je in het spel.quote:
Ja dat vind ik altijd wel een beetje jammer, en ga dan ook hopen op een mindere dag voor hem en een super dag voor 2 of 3 anderen.quote:
Als Rose, Hatton en Fleetwood nu even de lijn van gisteren doorzetten en McIlroy even rustig aan doet wordt het nog wat zondagquote:Op zaterdag 11 april 2026 08:11 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dat vind ik altijd wel een beetje jammer, en ga dan ook hopen op een mindere dag voor hem en een super dag voor 2 of 3 anderen.
Het komt helaas maar weinig voor maar ik zie toch het liefst een zondag met een hoop strijd.
Omdat Rory vorig jaar gewonnen heeft geef ik de rest nog maar weinig kans.
Maar goed als het op een baan snel kan varieren is het hier.
@:tjoptjop ik heb me maar een paar jaar bezig gehouden op de baan en moest toch altijd lachen om de meest dure spullen waar mensen mee aankomen en dan nog geen bal rechtuit kunnen slaan. Ik zit er nu aan te denken (twijfelen) om het weer op te gaan pakken maar dan gaat gewoon de oude tas weer mee
Dat levert dan minder makkelijk verassingen opquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:09 schreef golfer het volgende:
Lekker zonnig en 20 tot 29 graden vandaag en morgen 22 tot 29.
woon je in Scandinavië?quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:38 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat levert dan minder makkelijk verassingen op
Ik zou willen dathier het weer zo was. Hier staat de houtkachel te branden.
Put ook uitstekendquote:Op zaterdag 11 april 2026 12:31 schreef pmponer het volgende:
Dan ga ik toch hopen op een 69 voor Rory en een 65 voor een paar andere spelers in de top 5
Maar Rory speelt erg goed, veel goede saves en aanvallend gespeeld.
Degenen die nu spelen zijn dan ook de beste 54 spelers van de afgelopen 2 dagen. Er zijn 37 minder goede spelers afgevallen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:50 schreef tjoptjop het volgende:
De baan zal er wel goed bijliggen, degene die nu spelen bijna allemaal goede scores
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |