abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 april 2026 @ 20:24:44 #51
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220550814
Mooi om te zien dat Rose hoger in de top 10 staat. Ik hoop dat hij het volhoudt.
Dan ga ik voor hem juichen :)
Drop you like an ill, bad habit
pi_220550952
Knap hoor wat Rory doet voorlopig.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220550964
Rory aan het schroeien :D
  vrijdag 10 april 2026 @ 20:48:38 #54
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220551019
Dit is niet zo goed voor het verloop van de wedstrijd als hij zo tekeer blijft gaan.
Ik zag nogal grillige scorecards voorbij komen dus misschien blijft het toch ietwat bij elkaar
Drop you like an ill, bad habit
pi_220551020
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:41 schreef tjoptjop het volgende:
Rory aan het schroeien :D
pi_220551093
Scheffler heeft het ook niet..
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220551514
Bij het zien van die afstanden bedenk ik me dat ik ook maar eens een nieuwe driver moet
  vrijdag 10 april 2026 @ 22:02:56 #58
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220551525
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:01 schreef tjoptjop het volgende:
Bij het zien van die afstanden bedenk ik me dat ik ook maar eens een nieuwe driver moet
Ja want daar ligt het aan ;)
Drop you like an ill, bad habit
pi_220551550
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:02 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja want daar ligt het aan ;)
Jazeker :P

Maar ik wil er eigenlijk wel eens naar kijken. Ik heb nu nog een oudje en ik begreep dat ze de laatste 5-10 jaar flinke stappen hebben gemaakt vwb vergevingsgezindheid
pi_220551702
De immer vervelende Patrick Reed ook alweer op -6 -O-
  vrijdag 10 april 2026 @ 22:42:52 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220551774
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:30 schreef tjoptjop het volgende:
De immer vervelende Patrick Reed ook alweer op -6 -O-
Waarom is hij vervelend?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220551883
Oef de amateur die even bijna een hole in one pakte op de 12e :o

Dat gebeurt niet vaak, en dus ook nu niet :P

@golfer meh gewoon geen sympathieke gast vind ik
  vrijdag 10 april 2026 @ 23:11:48 #63
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220551942
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:00 schreef tjoptjop het volgende:
Oef de amateur die even bijna een hole in one pakte op de 12e
Als ik het mij goed herinner is de laatste hole in one daar in 1988 gemaakt.

quote:
@:golfer meh gewoon geen sympathieke gast vind ik
Goed onderbouwd. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220551956
M'n lat ligt niet zo hoog hoor ;)

Rory moet de 13e eens af gaan slaan met z'n 3 ofzo, gaat veel te ver met z'n driver (vast een nieuwe @pmponer ) :P
pi_220552091
De immer sympathieke Tommy Fleetwood meldt zich nu ook bovenaan :7
  vrijdag 10 april 2026 @ 23:53:45 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220552110
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:46 schreef tjoptjop het volgende:
De immer sympathieke Tommy Fleetwood meldt zich nu ook bovenaan :7
Tommy met zijn bruine ouwe mannen outfit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220552118
Oh ik zat hele verkeerde stream te kijken, vroeg me al af waarom ik zoveel miste van andere spelers. Hele eagle van Fleetwood niet gezien
pi_220552122
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:56 schreef tjoptjop het volgende:
Oh ik zat hele verkeerde stream te kijken, vroeg me al af waarom ik zoveel miste van andere spelers. Hele eagle van Fleetwood niet gezien
Gewoon op Ziggo toch met die 2 sympathieke commentatoren. alhoewel die half Engelse/amerikaanse opa die er soms zit helemaal top is.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220552128
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:57 schreef RipCity het volgende:

[..]
Gewoon op Ziggo toch met die 2 sympathieke commentatoren
Ik kijk op masters.com met vpn, alleen hebben die naast de normale broadcast ook een "selected grouping" oid stream met een handvol spelers.

Edit: zie dat het nu ook op Ziggo Sport zelf is ipv alleen het golfkanaal

[ Bericht 5% gewijzigd door tjoptjop op 11-04-2026 00:04:22 ]
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 00:08:50 #70
38824 crew  Droopie
pi_220552167
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:58 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Ik kijk op masters.com met vpn, alleen hebben die naast de normale broadcast ook een "selected grouping" oid stream met een handvol spelers.

Edit: zie dat het nu ook op Ziggo Sport zelf is ipv alleen het golfkanaal
Heb mij prima vermaakt vanavond met Ziggo..
Hell To The Liars
pi_220552173
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 00:08 schreef Droopie het volgende:

[..]
Heb mij prima vermaakt vanavond met Ziggo..
Golf is wel echt een tv-sport he. Vraag me af of je daar nou echt plezier hebt als je daar ter plekke loopt. Je mist 95% van de actie op zo'n dag lijkt me.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 00:13:24 #72
38824 crew  Droopie
pi_220552177
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 00:10 schreef RipCity het volgende:

[..]
Golf is wel echt een tv-sport he. Vraag me af of je daar nou echt plezier hebt als je daar ter plekke loopt. Je mist 95% van de actie op zo'n dag lijkt me.
Ja en nee, op een zondag heel de dag op hole 17 en 18 te zitten lijkt me dan wel relaxed.

Maar op een vrijdag, mehh.
Zie je bij die shots ook, zie je echt heel veel mensen gezellig over de paden lopen (in t zonnetje dat wel), maar ze zien amper wat.
Hell To The Liars
pi_220552178
Mobieltjes verbieden zouden meer toernooien/sporten moeten doen :7
pi_220552182
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 00:10 schreef RipCity het volgende:

[..]
Golf is wel echt een tv-sport he. Vraag me af of je daar nou echt plezier hebt als je daar ter plekke loopt. Je mist 95% van de actie op zo'n dag lijkt me.
Je gaat natuurlijk voor de merch shop, die wedstrijd is bijzaak :P
  zaterdag 11 april 2026 @ 00:15:05 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220552183
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 00:10 schreef RipCity het volgende:


Golf is wel echt een tv-sport he. Vraag me af of je daar nou echt plezier hebt als je daar ter plekke loopt. Je mist 95% van de actie op zo'n dag lijkt me.
Nee hoor. Je blijft steeds op de hoogte en meelopen met een flight is leuk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')