Oud winnaars mogen de rest van hun leven altijd meedoen, als ze dat althans willen.quote:
Na diverse mea-culpa’s (zowel schriftelijk als mondeling) weer toegelaten. Heb er inmiddels alweer een paar rondes op zitten. Zag zondag nog een patrijs vliegen die ik helaas net niet uit de lucht sloeg.quote:
Jij nog met de ijzers gespeeld maat?quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:31 schreef golfer het volgende:
Morgen dus weer beginnen met de traditionele par-3 contest.
Nee. Al een paar jaar gestopt. Mijn gezondheid laat het niet meer toe.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
Jij nog met de ijzers gespeeld maat?
Zie de OP.quote:
Die is, evenals nog een paar mannen, niet aanwezig geweest.quote:
Ah sorry, dat was behoorlijk duidelijk idd.quote:
Ik ben al jarenlang fan van Rory, dus dat is mijn favoriet.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:10 schreef pmponer het volgende:
Nog even bedenken voor wie ik ga juichenIk denk Bryson of Rory.
Voor mij ook, maar die heeft vorig jaar al gewonnen, maar goed ik hoop iig dat het op dag 4 in een zindere back 9 beslist wordt.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben al jarenlang fan van Rory, dus dat is mijn favoriet.
Het is droog, maar voor Augusta-begrippen vrij koud. Bij de vroege starters was het maar 8 graden en momenteel is het ongeveer 17 graden.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:44 schreef pmponer het volgende:
Ik kijk even mee.
Het weer ziet er iig goed uit.
Dat hoeft nog helemaal niks te zeggen. Hij kan makkelijk nog terug komen en heeft zeker ook nog morgen om zich te verbeteren.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:39 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk Bryson, met een triple bogey naar +3
De putts gaan ook lekker ver doorquote:Op donderdag 9 april 2026 17:24 schreef golfer het volgende:
De baan is wel heel hard en de greens zijn nog harder en sneller dan vorige jaren.
Ballen zijn haast niet te stoppen met spin.
Heel mooi.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:39 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk Bryson, met een triple bogey naar +3
Z'n YouTube content is wel vermakelijk, jammer genoeg wel flink MAGA jaquote:
Daar zijn er heel veel van op de PGA Tour, maar heb er geen problemen mee als Bryson zich verstapt in een bunker.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Z'n YouTube content is wel vermakelijk, jammer genoeg wel flink MAGA ja
Vanwaar die haat?quote:Op donderdag 9 april 2026 20:37 schreef mitt het volgende:
[..]
Daar zijn er heel veel van op de PGA Tour, maar heb er geen problemen mee als Bryson zich verstapt in een bunker.
Beetje de Wout Weghorst van golf, overdreven act vaakquote:
Ik weet nog minder van voetbal dan van golf.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Beetje de Wout Weghorst van golf, overdreven act vaak![]()
Ik vind hem wel ok, tenminste geen muurbloempje, maar dat constante gebro
https://www.facebook.com/reel/978335218033506quote:Op donderdag 9 april 2026 15:20 schreef golfer het volgende:
Gary Player (90), Jack Nicklaus (86) en Tom Watson (76) waren vanmorgen de erestarters van het toernooi.
Ai double bogey, Aberg had ook geen lekker tweede deel terwijl die voortvaren begon.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2026 15:20 schreef golfer het volgende:
Gary Player (90), Jack Nicklaus (86) en Tom Watson (76) waren vanmorgen de erestarters van het toernooi.
Mocht Rory winnen dan moet Jack het jasje maar om doenquote:Op vrijdag 10 april 2026 12:08 schreef golfer het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |