Dat hoeft nog helemaal niks te zeggen. Hij kan makkelijk nog terug komen en heeft zeker ook nog morgen om zich te verbeteren.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:39 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk Bryson, met een triple bogey naar +3
De putts gaan ook lekker ver doorquote:Op donderdag 9 april 2026 17:24 schreef golfer het volgende:
De baan is wel heel hard en de greens zijn nog harder en sneller dan vorige jaren.
Ballen zijn haast niet te stoppen met spin.
Heel mooi.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:39 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk Bryson, met een triple bogey naar +3
Z'n YouTube content is wel vermakelijk, jammer genoeg wel flink MAGA jaquote:
Daar zijn er heel veel van op de PGA Tour, maar heb er geen problemen mee als Bryson zich verstapt in een bunker.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Z'n YouTube content is wel vermakelijk, jammer genoeg wel flink MAGA ja
Vanwaar die haat?quote:Op donderdag 9 april 2026 20:37 schreef mitt het volgende:
[..]
Daar zijn er heel veel van op de PGA Tour, maar heb er geen problemen mee als Bryson zich verstapt in een bunker.
Beetje de Wout Weghorst van golf, overdreven act vaakquote:
Ik weet nog minder van voetbal dan van golf.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Beetje de Wout Weghorst van golf, overdreven act vaak![]()
Ik vind hem wel ok, tenminste geen muurbloempje, maar dat constante gebro
https://www.facebook.com/reel/978335218033506quote:Op donderdag 9 april 2026 15:20 schreef golfer het volgende:
Gary Player (90), Jack Nicklaus (86) en Tom Watson (76) waren vanmorgen de erestarters van het toernooi.
Ai double bogey, Aberg had ook geen lekker tweede deel terwijl die voortvaren begon.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2026 15:20 schreef golfer het volgende:
Gary Player (90), Jack Nicklaus (86) en Tom Watson (76) waren vanmorgen de erestarters van het toernooi.
Mocht Rory winnen dan moet Jack het jasje maar om doenquote:Op vrijdag 10 april 2026 12:08 schreef golfer het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja want daar ligt het aanquote:Op vrijdag 10 april 2026 22:01 schreef tjoptjop het volgende:
Bij het zien van die afstanden bedenk ik me dat ik ook maar eens een nieuwe driver moet
Jazekerquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |