Ik heb een alv, dus kan helaas niet.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hebben hier mensen zin om morgenavond mee te doen aan dit:
https://www.nporadio2.nl/programmas/de-nationale-popquiz
Dat soort users zie je pas in de festival week.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:49 schreef NailQueen het volgende:
Over irritante trolletjes gesproken. Waar zijn dit jaar die hardcore Israel supporters gebleven in het israeltopic? Zou het kunnen omdat er dit jaar geen lief schattig meisje wordt gestuurd?
Ik heb het voornamelijk over die idiote Superniger en Wienerschnitzels
Nou normaal zijn ze er als de kippen bij als er nieuws is over dat land. Ook in december toen we besloten niet mee te doen.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat soort users zie je pas in de festival week.
Ze komen alleen op relletjes af.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou normaal zijn ze er als de kippen bij als er nieuws is over dat land. Ook in december toen we besloten niet mee te doen.
Goh, waar doen ze dat ook...quote:
Dat is wel wat anders. Die users boeien de liedjes zelf niks dus dan zie je ze niet.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou normaal zijn ze er als de kippen bij als er nieuws is over dat land. Ook in december toen we besloten niet mee te doen.
Wacht, sturen ze dit jaar geen lief, schattig meisje?quote:Op donderdag 9 april 2026 08:49 schreef NailQueen het volgende:
Over irritante trolletjes gesproken. Waar zijn dit jaar die hardcore Israel supporters gebleven in het israeltopic? Zou het kunnen omdat er dit jaar geen lief schattig meisje wordt gestuurd?
Ik heb het voornamelijk over die idiote Superniger en Wienerschnitzels
Iets leuks! Wat voor leuks?quote:Op donderdag 9 april 2026 06:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Nieuwe dag. Tijd voor iets leuks...
Nou... je moet je afvragen of we echt willen weten wat Luctor deed tussen 6:22 en 8:22 deze morgen. Met z'n 'wat leuksquote:
Specifieke tijden wel.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou... je moet je afvragen of we echt willen weten wat Luctor deed tussen 6:22 en 8:22 deze morgen. Met z'n 'wat leuks'.
*noteert*quote:
Opstaan, toiletbezoek, douchen, afdrogen en aankleden, ontbijten, naar kantoor rijden en laptop opstarten.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou... je moet je afvragen of we echt willen weten wat Luctor deed tussen 6:22 en 8:22 deze morgen. Met z'n 'wat leuks'.
Beterschap.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben trouwens ziek naar huis gegaan
Waarom ons in spanning laten wachten?quote:Op donderdag 9 april 2026 13:19 schreef NailQueen het volgende:
Maaaaar ik heb ook net als Luctor leuk nieuws te vertellen. Maar dat vertel ik morgen!
Gezinsuitbreiding?quote:Op donderdag 9 april 2026 13:19 schreef NailQueen het volgende:
Maaaaar ik heb ook net als Luctor leuk nieuws te vertellen. Maar dat vertel ik morgen!
Omdat morgen echt dè dag is. En nee, het heeft niets met Ed Sheeran te makenquote:Op donderdag 9 april 2026 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom ons in spanning laten wachten?
Beterschap!quote:Op donderdag 9 april 2026 13:16 schreef NailQueen het volgende:
Beterschapquote:Op donderdag 9 april 2026 13:16 schreef NailQueen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |