Dat was prima inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die anderhalve meter afstand regel vond ik anders zo gek nog niet
Oh, nee die eet ik meestal niet.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Tegen het eind meer op een vogelverschrikker
Wat is er loos?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar zijn de blauwen als je ze nodig hebt.
Als FOK! een werkgever was, dan zou er subsidie vergeven voor het ondersteunen van dergelijke geestelijk verwarde mensen. Gezien de hoeveelheid die er op het forum zitten, zou FOK! nooit meer in financiële nood verkeren.quote:
NQ is een gezegend mens dat ze Etto niet kent.quote:
Etto from the Ghetto dusquote:Op woensdag 8 april 2026 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
NQ is een gezegend mens dat ze Etto niet kent.
Etto zou the ghetto veel te woke vinden.quote:
Het boeit Iran blijkbaar zo weinig dat ze de straat van Hormuz weer hebben afgesloten. Nou bedankt he Netanyahu en co.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat is tegen Hezbollah, dat boeit niemand iets.
Het waren twee fantastische uren.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het boeit Iran blijkbaar zo weinig dat ze de straat van Hormuz weer hebben afgesloten. Nou bedankt he Netanyahu en co.
Ik krijg gewoon bijna zin om nu Etto te gaan klierenquote:Op woensdag 8 april 2026 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Etto zou the ghetto veel te woke vinden.
Bespaar je de moeite, het levert je alleen maar ergernis op.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon bijna zin om nu Etto te gaan klieren
Yup. Zulke types winnen het altijd op domheid.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, het levert je alleen maar ergernis op.
Etto is niet dom. Wél in een (naar mijn mening) ontstellend tempo geradicaliseerdquote:Op woensdag 8 april 2026 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Yup. Zulke types winnen het altijd op domheid.
Nou ja je hebt intellectueel dom, en menselijk dom.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Etto is niet dom. Wél in een (naar mijn mening) ontstellend tempo geradicaliseerd
En hij weet dat ik dat vind.
Die was tot een jaar of vijf? nog wel anders ja. Toen was die vaak ook wel wat irritant en pedant. Maar viel er nog wel redelijk een discussie mee te voeren. Maar die heeft ergens een klap van de molen gehad waardoor die helemaal is doorgeslagen. Nu is bij hem alles de schuld van woke, D66 en moslims.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Etto is niet dom. Wél in een (naar mijn mening) ontstellend tempo geradicaliseerd
En hij weet dat ik dat vind.
Israëlquote:Op woensdag 8 april 2026 22:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het boeit Iran blijkbaar zo weinig dat ze de straat van Hormuz weer hebben afgesloten. Nou bedankt he Netanyahu en co.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |