Religie is in die zin een mooi iets als het louter achter de voordeur blijft en iemand er een geveinsd houvast ofzo aan heeft.quote:
Religie moet wel met afstand de grootste bron van ellende in de wereldgeschiedenis zijn, ja.quote:Op zondag 5 april 2026 10:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Overlap tussen Islam en conservatief rechts is behoorlijk groot.
Ik ben op zich niet specifiek tegen de Islam, ik ben tegen alle religie.
Het geeft alleen maar gedonder.
[ afbeelding ]
Kalm aan een beetje.quote:Op zondag 5 april 2026 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een totale onzin, Amsterdam was ooit de progressieve homohoofdstad van de wereld, nu is het een levensgevaarlijke stad om lesbisch, homofiel of Jood (of zelfs vrouw) te zijn, ga je naïeve wereldvreemde onzin ergens anders verkopen aub.p
Ik denk eerder dat al die variaties ons zouden kunnen verleiden tot het idee dat die variaties ook inderdaad inhoudelijk hele grote verschillen kennen. Dat moet wel immers, want ze slaan elkaar al eeuwenlang vanwege die variaties en verschillen de koppen in.quote:Op zondag 5 april 2026 10:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets mee, maar er zijn zoveel variaties dat dat op 1 hoop gooien wat vermoeiend wordt.
Dat was weer een peperduur grapje ja.quote:Op zondag 5 april 2026 10:30 schreef PluggieOD het volgende:
Ook nog een AH-6 w / o (written off)
Verder zeker 5 x MC-130J ingezet.
Ontzettend veel geraakt en zelfs neergeschoten toen de Amerikanen een keer naar beneden moesten komen.
Wat een onzin weer dit.quote:Op zondag 5 april 2026 10:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook tot grote irritatie van de rechter flanken van ons land, laten we dat vooral ook niet vergeten. Dat zie je al in de topics, hier op Fok,over die bootjestocht.
Uitbannen zal echter nooit lukken.quote:Op zondag 5 april 2026 10:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Overlap tussen Islam en conservatief rechts is behoorlijk groot.
Ik ben op zich niet specifiek tegen de Islam, ik ben tegen alle religie.
Het geeft alleen maar gedonder.
[ afbeelding ]
Echt een perfect script voor een film inderdaad.quote:Op zondag 5 april 2026 10:43 schreef alternatif het volgende:
wel echt machtig van amarika hoe ze die piloot hebben gered
ben benieuwd naar de film
Maar feitelijk is het gewoon de mens.quote:Op zondag 5 april 2026 10:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Religie moet wel met afstand de grootste bron van ellende in de wereldgeschiedenis zijn, ja.
Zo te zien had het reddingsteam, zelfs een reddingsteam nodig. Geloof er geen zak van dat ze allemaal in de modder zijn vast gelopen. In 1995 met Scott O'Grady ging dat wat beter. Maar Trump heeft nu zijn brul moment.quote:Op zondag 5 april 2026 10:30 schreef PluggieOD het volgende:
Ook nog een AH-6 w / o (written off)
Verder zeker 5 x MC-130J ingezet.
Ontzettend veel geraakt en zelfs neergeschoten toen de Amerikanen een keer naar beneden moesten komen.
Generaliseren is altijd dom.quote:Op zondag 5 april 2026 10:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een onzin weer dit.
Uitzonderingen blijven altijd met hun homohaat, maar ik denk niet dat als je rechts bent je standaard homo's haat. Maak jij er weer van. Homo haat zit meer bij wat waar links een slakkenspoor van trekt: die rampzalige islam die hier maar naar binnengetrokken wordt.
Doe ff een bronnetje anders.
Dit is de spijker op zijn kop. Nu zijn religies meestal de breuklijnen voor conflicten. Maar als het niet religie is, is het wel iets anders. We zijn gewoon een oorlogszuchtige apensoort.quote:Op zondag 5 april 2026 11:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar feitelijk is het gewoon de mens.
De mens die goden en religies geschapen heeft. (En niet andersom.)
Maar we zijn ook de soort die huilend van spijt de gevolgen van oorlogen in ogenschouw kan nemen.quote:Op zondag 5 april 2026 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is de spijker op zijn kop. Nu zijn religies meestal de breuklijnen voor conflicten. Maar als het niet religie is, is het wel iets anders. We zijn gewoon een oorlogszuchtige apensoort.
Ken wel genoeg mensen (op het werk) die een duwtje in de goede richting krijgen om ook mee te doen aan de Ramadan. Terwijl dit 20 jaar geleden helemaal niet het geval was.quote:Op zondag 5 april 2026 10:30 schreef nostra het volgende:
[..]
Ken jij ze niet dan, die collega's die tijdens de Ramadan 'ineens' geen honger en dorst hebben? Bij bosjes! Stelletje infiltranten.
quote:Op zondag 5 april 2026 11:08 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Zo te zien had het reddingsteam, zelfs een reddingsteam nodig.
Verloren:
2x HC(j?)-130
1X MH-6M
1x A-10
1X mq-9
Iraanse film neem ik aan?quote:Op zondag 5 april 2026 11:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Echt een perfect script voor een film inderdaad.
quote:LIVE | Oekraïne zet Russische olie-installaties, waaronder Lukoil-gebouw, in brand
De Oekraïense bevolking leeft al ruim vier jaar in onzekerheid door de Russische terreur.
Vredesgesprekken leverden tot nu toe weinig op, de gevechten gaan door.
Volg de laatste ontwikkelingen rond de oorlog in Oekraïne in ons liveblog.
Blijkbaar konden die vliegtuigen niet weg en hebben ze ze zelf opgeblazen. Alsnog niet echt een succes neequote:Op zondag 5 april 2026 11:20 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
[..]
Iraanse film neem ik aan?
Vernietigde Amerikaanse HC-130s:
[ afbeelding ]
Vernietigde Amerikaanse MH-6:
[ afbeelding ]
Holy wat een puinhoop.
Great succes!
9/11 heeft vooral (weer even) laten zien dat geloof een gevaarlijk goedje kan zijn.quote:Op zondag 5 april 2026 11:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar we zijn ook de soort die huilend van spijt de gevolgen van oorlogen in ogenschouw kan nemen.
En zich realiseert dat oorlogen eigenlijk te allen tijde voorkomen moeten worden.
Helaas is die beweging in deze eeuw steeds meer ondergesneeuwd geraakt.
Vanaf 9/11 is het weer flink en moedig om, van welke kant dan ook, de 'ander' weer volop te haten en desgewenst met kogels en bommen te confronteren.
En aangezien er zoveel 'anderen' zijn, lijkt het einde nog niet in zicht.
Ja, uiteraard kan dat hier ook.quote:Op zondag 5 april 2026 11:21 schreef tesssssssss het volgende:
Ik ben dat topic over de energiecrisis kwijt of ik had gedroomd dat er 1 was. Maar zijdelings heeft het toch een beetje met de oorlog te maken.
[ x ]
Zier er niet bepaald bebost uit ditquote:Op zondag 5 april 2026 11:20 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
[..]
Iraanse film neem ik aan?
Vernietigde Amerikaanse HC-130s:
[ afbeelding ]
Vernietigde Amerikaanse MH-6:
[ afbeelding ]
Holy wat een puinhoop.
Great succes!
Er werden 2 A-10en ingezet. In ieder geval 1 is neergehaald, en er is melding van een 2e welke Kuweit nog gehaald heeft en de piloot die er daar is uitgesprongen.quote:Op zondag 5 april 2026 11:25 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Blijkbaar konden die vliegtuigen niet weg en hebben ze ze zelf opgeblazen. Alsnog niet echt een succes nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |