abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 april 2026 @ 10:22:15 #201
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220511258
quote:
2s.gif Op zondag 5 april 2026 10:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Vlucht die ik normaal naar Korea neem om schoonfamilie te zien is al met 200 euro omhoog gegaan. Gelukkig haat het per maand dus het kan ook weer bijtrekken. Maar zal eerst wel verder gaan stijgen.
Als de zeestraat gesloten blijft zullen heel wat vluchten geannuleerd worden. Zeker de lange vluchten.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 5 april 2026 @ 10:22:20 #202
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220511263
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:21 schreef Perrin het volgende:

[..]
[ x ]
Klopt ja, ook weer ontziltinginstallaties geraakt ze ik.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 5 april 2026 @ 10:22:53 #203
438527 MissButterflyy
pi_220511267
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Jij bent toch Gay?
Vandaag of morgen slaat een groep Marokkanen je tot moes uit het niks en piep je wel anders
Wat is dit nou weer voor dom gezwets.
pi_220511271
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:19 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Tot en met 27 februari was het verhoudingsgewijs rustig.
Geen beschietingen van Arabische buurlanden en een vrije doorgang voor iedereen in de Straat van Hormuz.
Plus besprekingen tussen de VS en Iran over eventuele afspraken aangaande het Iraanse atoomprogramma.

Vanaf 28 februari is Iran 'zomaar' een groot gevaar voor de veiligheid in de regio geworden.

'Zomaar'.
Mwah, voor 27 februari was het ook al een kloteregime dat overal in de regio aan het stoken was. Maar dat een probleem dat eigenlijk prima gemanaged kon worden zonder dat daar een grootschalige oorlog voor nodig was.
  zondag 5 april 2026 @ 10:23:36 #205
351441 Estate2
Ex Estate
pi_220511278
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 10:19 schreef MissButterflyy het volgende:
Er komt een tekort aan kerosine aan en dat heeft gevolgen voor geboekte vluchten.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)k-vluchten-annuleren
Ach ja waarom zou je ook voorbeidingen treffen,, Ze zijn gewoon bang om boekingen mis te lopen.

https://www.nu.nl/economi(...)g-midden-oosten.html

quote:
Kerosinetekort is niet aan de orde
Van een kerosinetekort, waardoor er mogelijk vluchten moeten worden geschrapt, is momenteel geen sprake in Nederland, zo melden branchevereniging BARIN, Schiphol en KLM.

Reisorganisaties, waaronder Sunweb, Corendon en Prijsvrij Vakanties, treffen voorlopig geen voorbereidingen of voorzorgsmaatregelen vanwege de kerosineschaarste.
Voorheen Post ID 101472
pi_220511287
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 10:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat is dit nou weer voor dom gezwets.
Dat gebeurt anders regelmatig.
Die hebben een bloedhekel aan gay personen al zijn ze dat zelf vaak ook.
Vakman pur sang
pi_220511290
quote:
Goffer, heb ik de nieuwe methodiek van het CBS gemist. Ik kijk er ook niet iedere week, heb er niet zo'n obsessie mee.

quote:
Erratum: 13-3-2026 09:41
In 2026 is een andere wegingsmethodiek in gebruik genomen voor de berekening van de religiecijfers. Daarom zijn een aantal cijfers in dit nieuwsbericht en de onderliggende tabellen op 13-3-2026 herzien.
Afijn, dan zijn we van 4,8% (oude wegingsmethodiek) naar 7% (nieuwe wegingsmethodiek) gegaan in 25 jaar.
Het einde van de westerse beschaving is in zicht. Ik ga m'n schuilkelder verder uitgraven.
  zondag 5 april 2026 @ 10:24:40 #208
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220511292
quote:

[..]
Als de zeestraat gesloten blijft zullen heel wat vluchten geannuleerd worden. Zeker de lange vluchten.
Hangt ervan af denk ik. In het geval van Korea gaat er maar 1 vlucht per dag, en de vlucht in september die ik checkte zat al bijna vol. De vraag is hoog, dus de prijs kan wel even doorstijgen nog.

Maar bv Easyjet en Co, die minimale winstmarges hebben al, gaan het niet redden om voor 30 euro naar Barca te vliegen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220511298
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:24 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Goffer, heb ik de nieuwe methodiek van het CBS gemist. Ik kijk er ook niet iedere week, heb er niet zo'n obsessie mee.
[..]
Afijn, dan zijn we van 4,8% (oude wegingsmethodiek) naar 7% (nieuwe wegingsmethodiek) gegaan in 25 jaar.
Het einde van de westerse beschaving is in zicht. Ik ga m'n schuilkelder verder uitgraven.
Beetje opletten gewoon.
Vakman pur sang
  zondag 5 april 2026 @ 10:26:13 #210
438527 MissButterflyy
pi_220511302
Ik vlieg volgende maand naar Londen met Ryanair. Hopelijk gaat het door. Ik lees wel dat Ryanair heel veel kerosine van tevoren inkoopt. :{
Ze hebben veel reserves.
  zondag 5 april 2026 @ 10:26:37 #211
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220511308
quote:

[..]
Jij bent toch Gay?
:? nee hoor
quote:
Vandaag of morgen slaat een groep Marokkanen je tot moes uit het niks en piep je wel anders
Ehh ok?
Huilen dan.
  zondag 5 april 2026 @ 10:27:11 #212
13309 nostra
ask why
pi_220511310
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:23 schreef Estate2 het volgende:

[..]
Ach ja waarom zou je ook voorbeidingen treffen,angst gaan zaaien door dat ook te melden, Ze zijn gewoon bang om boekingen mis te lopen.

https://www.nu.nl/economi(...)g-midden-oosten.html
[..]

Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
  zondag 5 april 2026 @ 10:28:20 #213
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_220511319
Intussen wordt een bevriende staatshoofd beledigd
quote:
Mohamed ElBaradei, voormalig directeur-generaal van het Internationaal Atoomenergie-agentschap (IAEA) en winnaar van de Nobelprijs voor de Vrede, noemt Trump "gek". "Aan de regeringen van de Golfstaten: doe alstublieft nogmaals alles wat in uw macht ligt voordat deze gek de regio in een vuurbal verandert," schreef ElBaradei in het Arabisch op X.

In een Engelstalig bericht waarin hij de post van Trump deelde, tagde hij onder anderen de Verenigde Naties, de Chinese en Russische regeringen, de Europese Raad en de Franse president Emmanuel Macron. "Is er dan helemaal niets dat gedaan kan worden om deze waanzin te stoppen?!"

ElBaradei stond van 1997 tot 2009 aan het hoofd van het IAEA. In die periode leidde hij talrijke cruciale onderhandelingen met Iran over het nucleaire programma. Hij en zijn organisatie kregen in 2005 de Nobelprijs voor de Vrede voor hun inspanningen om het vreedzame gebruik van atoomenergie te bevorderen.
https://vrtnws.be/p.BlEEp(...)bV8xNzc1Mzc0NTA2ODU1
pi_220511322
quote:

[..]
Jij bent toch Gay?
Ik ben in mijn jeugd inderdaad meerdere malen in elkaar geslagen.
Niet omdat ik gay was, maar omdat mijn uitmonstering tot geen andere conclusie kon leiden dan dat ik toch gay moest zijn.

Allemaal blank schorem.

Gezien de verrechtsing in ons land, gezien het feit dat het gristendom in NL alleen nog maar terrein wint aan de anti-homo evangeliserende kant, acht ik de kans inderdaad realistisch dat het anti-homogeweld in de toekomst gaat toenemen, om het even uitgevoerd door wat voor reli-gekkies dan ook. Islam en Christendom zijn in hun 'heilige' boeken bepaald niet mals met betrekking tot de liefde voor de eigen sekse. Wat dat betreft is het, in mijn beleving, allemaal tuig.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220511330
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 10:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat gebeurt anders regelmatig.
Die hebben een bloedhekel aan gay personen al zijn ze dat zelf vaak ook.
Wat vind jij van "gay personen"?
  zondag 5 april 2026 @ 10:30:07 #216
13309 nostra
ask why
pi_220511338
quote:
2s.gif Op zondag 5 april 2026 10:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Goede drogreden, Hans.
Ken jij ze niet dan, die collega's die tijdens de Ramadan 'ineens' geen honger en dorst hebben? Bij bosjes! Stelletje infiltranten.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
  zondag 5 april 2026 @ 10:30:24 #217
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_220511341
Ook nog een AH-6 w / o (written off)

Verder zeker 5 x MC-130J ingezet.

Ontzettend veel geraakt en zelfs neergeschoten toen de Amerikanen een keer naar beneden moesten komen.
  zondag 5 april 2026 @ 10:32:13 #218
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220511355
De Europese zelfhaat van onze MAGA-fans is weer groot zie ik.
pi_220511360
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:28 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Ik ben in mijn jeugd inderdaad meerdere malen in elkaar geslagen.
Niet omdat ik gay was, maar omdat mijn uitmonstering tot geen andere conclusie kon leiden dan dat ik toch gay moest zijn.

Allemaal blank schorem.

Gezien de verrechtsing in ons land, gezien het feit dat het gristendom in NL alleen nog maar terrein wint aan de anti-homo evangeliserende kant, acht ik de kans inderdaad realistisch dat het anti-homogeweld in de toekomst gaat toenemen, om het even uitgevoerd door wat voor reli-gekkies dan ook. Islam en Christendom zijn in hun 'heilige' boeken bepaald niet mals met betrekking tot de liefde voor de eigen sekse. Wat dat betreft is het, in mijn beleving, allemaal tuig.
Wat een totale onzin, Amsterdam was ooit de progressieve homohoofdstad van de wereld, nu is het een levensgevaarlijke stad om lesbisch, homofiel of Jood (of zelfs vrouw) te zijn, ga je naïeve wereldvreemde onzin ergens anders verkopen aub.
pi_220511363
quote:
10s.gif Op zondag 5 april 2026 10:30 schreef nostra het volgende:

[..]
Ken jij ze niet dan, die collega's die tijdens de Ramadan 'ineens' geen honger en dorst hebben? Bij bosjes! Stelletje infiltranten.
Ik had een Koerdische collega, een alleraardigste dame, die steeds flauw viel tijdens de Ramadan. Wat een treurigheid was me dat.
Uiteraard ging ze gewoon door met vasten.

Momenteel heb ik 2 belijdende gristelijke collega's die desondanks niet echt vasten in de 40-dagentijd. Ik kan er prima mee opschieten.
Soms bespreken we wel eens het 1 en ander.
In homoseksualiteit geloven ze niet, tenzij het een ziekte wordt genoemd.

Religie is een mooi 'iets'.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220511366
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:32 schreef mcmlxiv het volgende:
De Europese zelfhaat van onze MAGA-fans is weer groot zie ik.
Het zal wel een verboden historische paralel zijn, maar enkele decennia eerder hadden we ook een hoop mensen die in de waan leefde dat een overwinning van een staat die overduidelijk vijandig tegenover ons stond op de een of andere manier de glorieuze heilstaat hier dichterbij zou brengen.
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 10:35:58 #222
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220511375
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:32 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Wat een totale onzin, Amsterdam was ooit de progressieve homohoofdstad van de wereld, nu is het een levensgevaarlijke stad om lesbisch, homofiel of Jood (of zelfs vrouw) te zijn, ga je naïeve wereldvreemde onzin ergens anders verkopen aub.
Ook tot grote irritatie van de rechter flanken van ons land, laten we dat vooral ook niet vergeten. Dat zie je al in de topics, hier op Fok,over die bootjestocht.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 april 2026 @ 10:36:38 #223
284411 crew  heywoodu
pi_220511382
quote:

[..]
Ja, toch maar even aan mijn vriendin vragen of het nou zo handig is om eind mei naar Brazilië te willen. Straks is er geen vlucht terug :o

Nou gaat de boel over 48 uur gelukkig veranderen!
pi_220511386
quote:
2s.gif Op zondag 5 april 2026 10:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ook tot grote irritatie van de rechter flanken van ons land, laten we dat vooral ook niet vergeten. Dat zie je al in de topics, hier op Fok,over die bootjestocht.
Overlap tussen Islam en conservatief rechts is behoorlijk groot.

Ik ben op zich niet specifiek tegen de Islam, ik ben tegen alle religie.
Het geeft alleen maar gedonder.

zondag 5 april 2026 @ 10:38:44 #225
13309 nostra
ask why
pi_220511392
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:33 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Ik had een Koerdische collega, een alleraardigste dame, die steeds flauw viel tijdens de Ramadan. Wat een treurigheid was me dat.
Uiteraard ging ze gewoon door met vasten.

Momenteel heb ik 2 belijdende gristelijke collega's die desondanks niet echt vasten in de 40-dagentijd. Ik kan er prima mee opschieten.
Soms bespreken we wel eens het 1 en ander.
In homoseksualiteit geloven ze niet, tenzij het een ziekte wordt genoemd.

Religie is een mooi 'iets'.
Ik heb er ook niets mee, maar er zijn zoveel variaties dat dat op 1 hoop gooien wat vermoeiend wordt.
Do I wanna know?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')