Hoe meer bommen op echt van alles of nog wat, hoe beter.quote:
Hebben ze in de VS geen last vanquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal landen rondom Iran binnenkort een tekort aan drinkwater heeft.
Moeten wij er straks heen met tankers.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zoetwater ruilen tegen olie
Oliesjeiks
Watersjeiks![]()
In Teheran is de zon zojuist ondergegaan. Misschien is dat een kansquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het vliegtuig is neergeschoten, maar Iran is vrij groot met redelijk wat onherbergzame gebieden.
Wat er in ieder geval weer ruim (en zinloos) gaat vloeien, zijn de precious bodily fluids van Lindsey Graham, met al die portretten van The Donald in zijn huis.quote:
Nou, dat zou ik bij Trump met een korreltje zout nemen, hoor. Die verandert echt heel vaak van gedachten.quote:
Hallo Ja, kunnen jullie me oppikken. Ik zit bij een bruine rots in een kleine vallei.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:57 schreef Alpha0 het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om zo'n piloot te vinden?!?
Het is in elk geval fijn dat Trump zijn oorlogsmisdaden aankondigt voor hij ze pleegt. Maakt het wel makkelijker om te vervolgen wanneer ‘t zo ver is.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Hele energievoorziening gaat er dan aan zegt Trump.
En wat doet Iran ter vergelding?quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Hele energievoorziening gaat er dan aan zegt Trump.
Kweenie.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik bij Trump met een korreltje zout nemen, hoor. Die verandert echt heel vaak van gedachten.
Zalig Pasen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
We horen maandag vast "aanval afgewend, we zijn in gesprek met Iran" waarna Iran weer ontkent.
Gewoon je locatie delen via Whatsappquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hallo Ja, kunnen jullie me oppikken. Ik zit bij een bruine rots in een kleine vallei.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het niet verstandig is dat heel de wereld nu TACO roept. Dat is zo tegen zijn eergevoel in.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik bij Trump met een korreltje zout nemen, hoor. Die verandert echt heel vaak van gedachten.
Die piloot kan toch gewoon op de wifi van de lokale McDonald of Ikea daar een appje sturen van joh waar blijven jullie.quote:
De piloot is al gered Hans, het gaat om degene die erachter zatquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die piloot kan toch gewoon op de wifi van de lokale McDonald of Ikea daar een appje sturen van joh waar blijven jullie.
Tomato tomatoquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De piloot is al gered Hans, het gaat om degene die erachter zat
De WSO (weapon systems officer)quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:58 schreef 3rr0r het volgende:
De piloot is al gered Hans, het gaat om degene die erachter zat
Te laat.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet verstandig is dat heel de wereld nu TACO roept. Dat is zo tegen zijn eergevoel in.
Risico van het vakquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:02 schreef KoosVogels het volgende:
Als Amerikaanse piloot zou ik niet graag gepakt worden door dat krankzinnige regime.
Stel mij zo voor dat ze die arme kerel zoveel mogelijk tentoon gaan stellen om de Trump-regering onder druk te zetten...
die schiet zichzelf wel een kogel door de kop als ie bijna gepakt wordtquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:02 schreef KoosVogels het volgende:
Als Amerikaanse piloot zou ik niet graag gepakt worden door dat krankzinnige regime.
Stel mij zo voor dat ze die arme kerel zoveel mogelijk tentoon gaan stellen om de Trump-regering onder druk te zetten...
quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Te laat.
Ik heb de post van @:tesssssssss al naar het Witte Huis gemaild.
Ja en nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:🇦🇷🇮🇱 BREAKING: Argentina's Plan Andinia Is No Longer a Theory, It's a Filed Government Document
We covered this months ago when Patagonia was burning, now the documents are in black and white.
A leaked Argentine government file (MS-26) reveals a "preventive plan" to receive up to 300,000 Israeli refugees — exclusively Israeli citizens, zero provision for Iranian or other civilian war victims.
Separately, expediente AR-MOPU-ISR-0426-7781, filed March 8, 2026, proposes a private settlement in Patagonia called "Barrio Privado Josué, Profeta de Israel," 100,000 hectares of fire-scorched land. Four times the size of Gaza. Construction set to begin April 2026.
Milei gutted fire management budgets by 81%, repealed post-fire land-use protections, and opened migration pacts for Israeli nationals, while fires cleared the very land now being developed.
We said it then. The documents are saying it now.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:38 schreef Since2003 het volgende:
ArgentiniëDacht direct hier aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ja, die komt op het net af en toe voorbij de laatste tijd.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dacht direct hier aan
Bekijk deze YouTube-video
Is dat niet die MAGA-communist die stiekem voor zowel de SVR als de CIA werkt?quote:
Geen idee maar het is zo'n beetje de grootste wappieprediker van het internet die letterlijk met terroristische regimes heult.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Is dat niet die MAGA-communist die stiekem voor zowel de SVR als de CIA werkt?
Doe ‘s niet zo negatief, het is bijna pasen. Dat is ‘t feest van een steen die opzijrolt, dat moeten we vieren.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:43 schreef Toby56 het volgende:
WO 3 is eigenlijk al begonnen.
De posities worden langzaam maar zeker ingenomen.
Wereldwijd.
Zijn al die energieslurpende AI datacenters toch ergens goed voor.quote:
Dit was een week geleden, ietwat oud nieuwsquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:12 schreef Elan het volgende:
Binnen 48 uur Hormuz weer open. Anders hel voor Iran.
Zo onderhandel je gepast met een schurkenstaat
quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:51 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Doe ‘s niet zo negatief, het is bijna pasen. Dat is ‘t feest van een steen die opzijrolt, dat moeten we vieren.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit was een week geleden, ietwat oud nieuws
Dit was vandaag. Dus die nog 48 uur before hell.quote:
Ja, kanker genezen gaat 'm niet worden maar gelukkig hebben we de memes nog.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Zijn al die energieslurpende AI datacenters toch ergens goed voor.
Hardop gelachen om Donnie en Bibi.
Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:51 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Doe ‘s niet zo negatief, het is bijna pasen. Dat is ‘t feest van een steen die opzijrolt, dat moeten we vieren.
Best jammer eigenlijk inderdaad.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, kanker genezen gaat 'm niet worden maar gelukkig hebben we de memes nog.
Wellicht offtopic, maar over welke luidsprekers luister je dit?quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:57 schreef Toby56 het volgende:
Toch ga ik morgen weer hardnekkig luisteren naar "Der Himmel lacht, die Erde jubilieret!" BWV 31.
Met plezier.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:51 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Doe ‘s niet zo negatief, positief het is bijna pasen. Dat is ‘t feest van een steen die opzijrolt, dat moeten we vieren.
Het geld naar onderzoek tegen kanker gaat tegenwoordig ook naar Department of Warcrimes. Idee is: als de soldaat niet oud genoeg wordt om kanker te krijgen, gaan minder mensen dood aan kanker.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, kanker genezen gaat 'm niet worden maar gelukkig hebben we de memes nog.
Ah, de teller is opnieuw op 48 uur gezet. Benieuwd of er dit keer wél iets gebeurd, maar ik verwacht dat Iran volgend weekeinde écht 48 uur heeft om de boel te openen, en daarna dan echt serieus 48 uur een weekeinde later.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:55 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Dit was vandaag. Dus die nog 48 uur before hell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |