abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220522099
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 21:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik had een fijne dag.
Fijn en vol! Allemachtig wat heb jij toch altijd een volle dagen :D. Volgens mij zit er in jouw dagen minstens 26u.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220522109
Wij hadden erg aangenaam bezoek vandaag, de buren van onze pied-a-terre.
Paasweekend vloog om met zoveel volk over de vloer, maar het was wel allemaal leuk en hoewel inspannend toch ook relaxed.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220522123
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:00 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik had, de situatie kennende, vooraf al aangegeven dat de consequentie zou zijn dat de trap voor een normale volwassene al niet meer beloopbaar zou worden. Reactie daarop was: "Jij vind het gewoon onnodig, dus daarom zeg je dit.". Prima. Maar meer dan een kartonnen doos kun je nu die trap niet meer op of af krijgen.
Dat is bij 70% van de trapliften zo. Voordeur of deur toilet zit in de weg. Ik dans menigmaal de limbo er omheen.

Vrijwel ieder huis is begane grond bewoonbaar te maken. Moet je alleen in de woonkamer willen slapen en nooit meer willen douchen :7

Uitzondering (want dan moet je ook nog kiezen voor de rest van je leven bezorgmaaltijden en mogelijk een dixie) zijn huizen zoals Blues en ik die hebben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220522144
Kon je schoonmoeder wel om hulp vragen? Want je zal maar daar zitten zonder dat.

Als ik dat lees ben ik zo gelukkig met een gelijkvloerse woning
We have far more in common than that which devides us..
pi_220522156
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Kon je schoonmoeder wel om hulp vragen? Want je zal maar daar zitten zonder dat.

Als ik dat lees ben ik zo gelukkig met een gelijkvloerse woning
De monteur werd om 14.00 uur gebeld. Dat het daarna 5 (!) uur duurde voordat ze eraf geholpen werd... ik kan er met mijn hoofd niet bij dat zijzelf of een andere aanwezige daar niet op doorpakte.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220522167
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
De monteur werd om 14.00 uur gebeld. Dat het daarna 5 (!) uur duurde voordat ze eraf geholpen werd... ik kan er met mijn hoofd niet bij dat zijzelf of een andere aanwezige daar niet op doorpakte.
Had zij dan een telefoon bij zich?

Ik vond de 112 optie wel een goeie trouwens ^O^
  maandag 6 april 2026 @ 22:13:08 #257
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220522170
Groeten uit Porto Alegre, Brazilië :7
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220522172
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
De monteur werd om 14.00 uur gebeld. Dat het daarna 5 (!) uur duurde voordat ze eraf geholpen werd... ik kan er met mijn hoofd niet bij dat zijzelf of een andere aanwezige daar niet op doorpakte.
Ik was bang dat ze daar eerst een tijd had gezeten voordat er gebeld werd
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 6 april 2026 @ 22:20:05 #259
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220522223
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:13 schreef flipsen het volgende:
Groeten uit Porto Alegre, Brazilië :7
Groeten uit Deventer, Overijssel, Nederland *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 6 april 2026 @ 22:26:15 #260
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220522274
Groeten uit de Grafschaft Bentheim, Niedersachsen, Duitsland :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 7 april 2026 @ 04:00:23 #261
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220522988
}:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220523065
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 04:00 schreef Barreltje het volgende:
}:|
Ja. Beroerde nacht hier.
pi_220523090
Onze trap komt uit in de woonkamer, ik zie trapliftpotentie :+ hoewel er daadwerkelijk een echt lift hier in huis heeft gezeten. Ik dacht eerst dat ik de makelaar verkeerd begrepen had maar het staat ook op de legenda van de meterkast. Opties te over dus :D

Maar wat een treurig verhaal fietsie en gebrek aan daadkracht ook -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220523480
Mogge!

Prima geslapen (gelukkig) maar letterlijk met het verkeerde been uit bed gestapt, knie verdraaid. Kan nauwelijks lopen en over fietsen denk ik maar helemaal niet na. Spreekuur afgezegd, voelde me heel schuldig maar na een belletje bleek dat dat niet hoeft, (vorige weken waren we maar met 2 maar gelukkig zijn er naast de teamleider nog 3 mensen vandaag.

Op naar koffie
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 7 april 2026 @ 09:15:44 #265
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220523533
Sterkte Kaatje. Klinkt pijnlijk en onpraktisch :{

Over die spreekuren. De vestigingen waar ik vorige week solliciteerde hebben niet veel mensen die naar de vestiging komen en al helemaal niets digitaals. De vrijwilligers zijn bijna allemaal oud en digibeet dus doen huisbezoeken. Ik snap daar dus helemaal niets van. Er zijn bij mijn vestiging nul werkzaamheden waar ik geen computer nodig heb :?
Spoilers!
pi_220523574
Ik weet dat er op de vestiging in de stad wel nieuwkomers komen, op afspraak wel. Ik heb wel eens gehoord over een spreekuur maar weet niet of dat er nog is. Maar er komen wel mensen langs met vragen.
Volgens mij gaan vrijwilligers mee naar het bezichtigen van het huis en helpen met alles, of dat via huisbezoeken gaat weet ik niet.
De oude teamleider heeft wel gevraagd of ik, wanneer zij goed is ingewerkt, om op haar nieuwe locatie de dossiers te digitaliseren want ook allemaal digibeet

Wij hebben wel veel digibete clienten, ook niet raar wanneer je uit de binnenlanden van verweggistan komt waar nauwelijks stroom is.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 7 april 2026 @ 09:30:53 #267
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220523589
Uiteindelijk hebben monteurs tot 0:30 werk gehad

"Bouw c.q. productiefout" bij het aanpassen van de verschillende onderdelen; de trap had zo niet geplaatst mogen worden was hun conclusie.
Maar ja, zij worden er natuurlijk pas bijgeroepen als hij al geplaatst is, want ze kosten meer per uur dan de mannen die die dingen in elkaar zetten....

Normaal gesproken hadden ze het hele ding eruit gesloopt om deze storing op te lossen (en hem dus teruggestuurd). Omdat ik wel de juiste spullen had staan om hem te fixen hebben ze het foutieve deel kunnen afslijpen en de delen opnieuw kunnen lassen. Ik heb vanavond nog even een verfklusje om alle schade te herstellen, en dan is het iig klaar.

Om te demo-en hebben ze er beide meerdere ritjes op gemaakt zodat schoonma kon zien dat ie het echt deed.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220523593
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 22:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vrijwel ieder huis is begane grond bewoonbaar te maken. Moet je alleen in de woonkamer willen slapen en nooit meer willen douchen :7
Daarom hebben wij de badkamer beneden *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220523633
Ik zat eens vast in de gewone lift. Toen we de monteur van het nummer in de lift belde reageerde die wel heel erg laks en onduidelijk. Toen hebben we maar even de brandweer gebeld en die heeft er nog even achteraan gebeld, wat blijkbaar meer indruk maakte. Hopelijk voor je schoonmoeder niet meer nodig fietsie, maar voor een volgende keer misschien een tip.

Zo zie je ook weer hoe eea per gemeente allemaal verschilt. Mijn ouders hebben inmiddels ook al even een traplift. Ik was aangenaam verrast door de hulpvaardigheid van alle WMO mensen en hoe netjes en snel de fonkelnieuwe traplift werd geplaatst. Mn cynische, zure hart werd er helemaal warm van. Oneerlijk dat dat niet gewoon centraal geregeld is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220523644
Mijn advertentie wordt geblokkeerd door een advertentie :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220523652
Dat hoor je vaker, niet iedereen krijgt even goede hulp. Ook wel eens gelezen dat mensen bij verhuizing naar een andere gemeente hulpmiddelen moet inleveren en dat bij de nieuwe gemeente alles weer opnieuw aangevraagd maar ook opgemeten en gemaakt moet worden. En hoe vaak je niet hoort dat een zitting van een rolstoel aangepast moet worden en door welke hoepels men moet springen daarvoor. Doe dat landelijk

Vastzitten in een gewone lift, 12 hoog door een domme dame die springen in een lift grappig vond. Daar moest de brandweer ook bijkomen. Ben toen maar naar beneden gelopen, durfde ook niet in de andere lift
We have far more in common than that which devides us..
pi_220523665
Wat een mooie ochtend om te fietsen was het!

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220523673
Wat het kan verschillen per gemeente!
In een Vinex gemeente onder curatele werd een traplift niét vergoed in een gezin met jonge kinderen en jonge moeder met m.s. ~O>
Sch.ouders kregen de traplift niet vergoed, want op leeftijd.

Ook goeiemorgen.
De zon brandt al lekker door het raam. De choco hagelslag gaat weer naar een ander kastje, waar de zon niet brandt op het keukendeurtje.

Oh ja…de vorige oven was zó slecht geïsoleerd, dat de rubbers van de koelkast eronder warm werden en de chocola in het kastje erboven was gesmolten!
Nu: niks aan de hand. Indesit/Indeshit zei iemand.
De Etna combi oven is top. En erg betaalbaar. Mét booster: in 10 minuten op temp.

De Indeshit vaatwasser is muisstil daarentegen.
pi_220523679
T is ook heel lekker zonnig, maar balkondeur weer dicht, de zon geeft nog geen warmte af
We have far more in common than that which devides us..
pi_220523755
Eindelijk ingelogd. Gedoe met wachtwoord, had ik vorige week ook maar op een andere laptop.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')