Fijn en vol! Allemachtig wat heb jij toch altijd een volle dagenquote:
Dat is bij 70% van de trapliften zo. Voordeur of deur toilet zit in de weg. Ik dans menigmaal de limbo er omheen.quote:Op maandag 6 april 2026 22:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had, de situatie kennende, vooraf al aangegeven dat de consequentie zou zijn dat de trap voor een normale volwassene al niet meer beloopbaar zou worden. Reactie daarop was: "Jij vind het gewoon onnodig, dus daarom zeg je dit.". Prima. Maar meer dan een kartonnen doos kun je nu die trap niet meer op of af krijgen.
De monteur werd om 14.00 uur gebeld. Dat het daarna 5 (!) uur duurde voordat ze eraf geholpen werd... ik kan er met mijn hoofd niet bij dat zijzelf of een andere aanwezige daar niet op doorpakte.quote:Op maandag 6 april 2026 22:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Kon je schoonmoeder wel om hulp vragen? Want je zal maar daar zitten zonder dat.
Als ik dat lees ben ik zo gelukkig met een gelijkvloerse woning
Had zij dan een telefoon bij zich?quote:Op maandag 6 april 2026 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De monteur werd om 14.00 uur gebeld. Dat het daarna 5 (!) uur duurde voordat ze eraf geholpen werd... ik kan er met mijn hoofd niet bij dat zijzelf of een andere aanwezige daar niet op doorpakte.
Ik was bang dat ze daar eerst een tijd had gezeten voordat er gebeld werdquote:Op maandag 6 april 2026 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De monteur werd om 14.00 uur gebeld. Dat het daarna 5 (!) uur duurde voordat ze eraf geholpen werd... ik kan er met mijn hoofd niet bij dat zijzelf of een andere aanwezige daar niet op doorpakte.
Groeten uit Deventer, Overijssel, Nederlandquote:
Daarom hebben wij de badkamer benedenquote:Op maandag 6 april 2026 22:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vrijwel ieder huis is begane grond bewoonbaar te maken. Moet je alleen in de woonkamer willen slapen en nooit meer willen douchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |