abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:10:03 #226
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220528272
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:16 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ik betwijfel of het artikel van Geenstijl klopt. Blijkbaar zijn ze vaker beschuldigd van nepnieuws door dat ministerie.
Klopt gewoon hoor. Had je kunnen weten als je het racistische document had gelezen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220528273
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:58 schreef thedeedster het volgende:
Maar, hoe zit het eigenlijk met de topografie?

Naar het schijnt wordt het Midden-Oosten, Zuid-West Azië.

Dit zijn gewoon Donnie-praktijken! _O-

Priceless.
Na vanavond bestaat het midden oosten sowieso niet meer las ik net op NOS.
pi_220528286
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Klopt gewoon hoor. Had je kunnen weten als je het racistische document had gelezen.
Ik lees alleen materie van betrouwbare bronnen. Zullen sommige die de hele dag lurkend aan hun feed op FOK!, Twitter en Feestboek zitten ook eens moeten doen.

Maar is er een andere bron dan Geenstijl die het meldt? Een bron = geen bron.
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:15:50 #229
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220528315
Hoe populistisch rechts groeit?

Hierdoor.

Door die sullige totaal onbelezen witte tutjes en jan lulletjes met hun master in een of andere waardeloze DEI-studie en het een keer gezien hebben van een docu over Mandela - Zuid Afrika kunnen ze op een kaart niet aanwijzen - die zich wel een weg in de top van de overheid hebben weten te vinden - in het bedrijfsleven sneuvelen die schattebollen al na een dag.

En dus hun eigen witte erfschuld c.q. messiascomplex c.q. hobbyisme in diezelfde overheid weten te pushen.

Intens zielig volk, met net iets teveel zeggenschap.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:16:32 #230
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220528323
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:12 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik lees alleen materie van betrouwbare bronnen. Zullen sommige die de hele dag lurkend aan hun feed op FOK!, Twitter en Feestboek zitten ook eens moeten doen.

Maar is er een andere bron dan Geenstijl die het meldt? Een bron = geen bron.
Lees dat schijtachterlijke document ook eens.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:19:28 #231
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220528352
Ook mooi he... vier van de zeven dames in dat kutdocument dragen een kopvod...

Want natuurlijk.

Dat de islam een religie met buitengewoon veel problemen is m.b.t. diversiteit en inclusie mag de pret niet drukken, Jan Willem en Belle-Fleur, die zo genoten hebben van het suikerfeest, zijn met AI en Canva lekker aan de slag geweest om het een mooi document te maken

Doodgravers van de Westerse cultuur zijn het. Nitwits. Debielen. Leeghoofdigen.

Regenboogvlagzwaaiende pronouns doen er toe domkoppen die ondertussen islamisering alle ruimte geven.

Echt, de intellectuele leegheid van dit soort volk.. kotswaardig
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220528409
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Lees dat schijtachterlijke document ook eens.
Zeker. Als jij met een goede bron van dit document komt.

@Hanca vroeg zich dit ook af in een van de eerste posts. Maar zijn post lijkt verwijderd te zijn. Doet de moderatie tegenwoordig aan censuur?

Er is maar een bron die melding maakt van dit document en dat is Geenstijl
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:25:29 #233
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220528413
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:24 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Zeker. Als jij met een goede bron van dit document komt.

@:hanca vroeg zich dit ook af in een van de eerste posts. Maar zijn post lijkt verwijderd te zijn. Doet de moderatie tegenwoordig aan censuur?
Dat schijtding is gewoon te downloaden.

Je hebt het dus niet gelezen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220528422
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat schijtding is gewoon te downloaden.

Je hebt het dus niet gelezen?
Wie is de maker van dit document? Geenstijl zelf? Of het ministerie?

Want zelfs een voormalig BBB minister claimt dat GS hierover liegt.

quote:
[Overigens: de vorige keer dat wij over een actie van het OCW-programma tegen Discriminatie en Racisme schreven, loog BBB-minister Gouke Moes (de vuile leugenaar) dat onze berichtgeving niet klopte. Dus ter controle kunt u hierrrr die gekke gids (pdf), ons opgestuurd door een kuchende man/vrouw/x in een regenjas, zelf downloaden. Paar malle citaten inclusief de COMPLETE VERBODEN WOORDEN LIJST na de breek.
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:28:10 #235
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220528424
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:27 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Wie is de maker van dit document? Geenstijl zelf? Of het ministerie?

Want zelfs een BBB minister claimt dat GS hierover liegt.
OCW...

Het is gewoon te downloaden lieverd
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220528431
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
OCW...

Het is gewoon te downloaden lieverd
Volgens mij heb jij moeite met begrijpend lezen.

OCW ontkent dus het bestaan van dit document en beschuldigt GS van nepnieuws.

Dus tenzij er een andere bron is. Dan neem ik het bericht met een korreltje zout.
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:29:29 #237
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220528442
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Volgens mij heb jij moeite met begrijpend lezen.

OCW ontkent dus het bestaan van dit document en beschuldigt GS van nepnieuws.
Ach echt? Ontkent het OCW dat?

Waar?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220528482
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Volgens mij heb jij moeite met begrijpend lezen.

OCW ontkent dus het bestaan van dit document en beschuldigt GS van nepnieuws.

Dus tenzij er een andere bron is. Dan neem ik het bericht met een korreltje zout.
Volgens mij is dit weer een domme troll maar vooruit: https://nos.nl/artikel/26(...)ttelend-en-overbodig
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:34:20 #239
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220528490
Woke bestaat niet

kuchekuche
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220528508
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ach echt? Ontkent het OCW dat?

Waar?
Uit een ander artikel

https://www.geenstijl.nl/(...)en-oude-witte-mannen
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:36:19 #241
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220528520
quote:
Die portretjes zijn ook verwijderd...

In welke alternatieve realiteit bevind je je?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:44:20 #242
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220528619
lul maar lekker slap als het om een erectie gaat
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:46:40 #243
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220528639
An sich juich ik dit toe.

Als je ziet hoeveel ellende lentekriebels en roze maandag nu al teweegbrengt bij islamitische ouders op zgn. openbare en christelijke scholen - "WIJ HOUDEN DE KINDEREN THUIS" - dan wordt het nog super genieten met zo'n taalgids..

soort uber battle tussen woke en religie, met een hoop zeer verdrietige en beteuterde woke deugneusjes als verliezers

misschien worden ze wakker.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220529224
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Gekke is, het is dus blijkbaar de overheid niet. Maar weer zo'n woke bureautje van het niveau bij1 met allerlei jankers er in die allemaal aan het janken zijn.

Gaat toch helemaal nergens over dit?
Jawel gaat over 40k die jij en ik hebben opgehoest :)
pi_220529244
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Volgens mij heb jij moeite met begrijpend lezen.

OCW ontkent dus het bestaan van dit document en beschuldigt GS van nepnieuws.

Dus tenzij er een andere bron is. Dan neem ik het bericht met een korreltje zout.
Met de toenmalig minister was dit:
Bekijk deze YouTube-video
pi_220529718
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:52 schreef 111210 het volgende:

[..]
Met de toenmalig minister was dit:
Bekijk deze YouTube-video
Effe kijken
pi_220530002
Ah kijk, in het document zelf worden de adviezen ook toegelicht. Draaft her en der wel nogal door hoor. Dus de niet-dekkende term "basisgeletterd" wordt geadviseerd omdat men vooral positief moet blijven benadrukken dat iemand die praktisch analfabeet is misschien toch nog wel wat letters kan herkennen, en je kan het maar beter niet hebben over "je kunt zus en zo zien in het museum" want misschien is een van de bezoekers wel blind en dan kan hij het niet zien.

  dinsdag 7 april 2026 @ 22:32:20 #248
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_220530016
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ah kijk, in het document zelf worden de beslissingen ook toegelicht. Draaft her en der wel nogal door hoor. Dus de niet-dekkende term "basisgeletterd" wordt geadviseerd omdat men vooral positief moet blijven benadrukken dat iemand die praktisch analfabeet is misschien toch nog wel wat letters kan herkennen, en je kan het maar beter niet hebben over "je kunt zus en zo zien in het museum" want misschien is een van de bezoekers wel blind en dan kan hij het niet zien.

[ afbeelding ]
Een blinde kan die tekst toch al niet lezen.

Hoezo reden: inclusie.

Waarom überhaupt nog schrift toepassen dan?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 7 april 2026 @ 23:03:35 #249
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220530241
Jij
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:12 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik lees alleen materie van betrouwbare bronnen. Zullen sommige die de hele dag lurkend aan hun feed op FOK!, Twitter en Feestboek zitten ook eens moeten doen.

Maar is er een andere bron dan Geenstijl die het meldt? Een bron = geen bron.
Niet in een normale bron geloven. Maar wel de sprookjes in de koran als zoete koek slikken. :')
  woensdag 8 april 2026 @ 00:12:44 #250
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220530570
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ah kijk, in het document zelf worden de adviezen ook toegelicht. Draaft her en der wel nogal door hoor. Dus de niet-dekkende term "basisgeletterd" wordt geadviseerd omdat men vooral positief moet blijven benadrukken dat iemand die praktisch analfabeet is misschien toch nog wel wat letters kan herkennen, en je kan het maar beter niet hebben over "je kunt zus en zo zien in het museum" want misschien is een van de bezoekers wel blind en dan kan hij het niet zien.

[ afbeelding ]
Prachtige reactie van de minister op dit ¤40 000,- kostende rapport. Te zien bij VI van 7 april, _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')