Het enige podium dat Joost zou moeten krijgen is de binnenplaats van een gesloten ggz instelling.quote:Op zaterdag 4 april 2026 00:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Die jongen heeft het hele DSM in zijn broekzak. Maar laten we hem een podium geven, zo veel debielen die een podium krijgen in Nederland.
Je hebt mijn quote van RTL gelezen?quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je begrijpt dat een jurylid er juist zit om het over de vocale inbreng van de kandidaten te hebben hè? Daar werd grof en verbaal agressief op gereageerd door Klein.
Dat is in ieder geval wat degene zegt die erbij was. Dus ik snap niet zo goed waarom je daar een eigen lezing over fantaseert zonder dat je erbij was?
Welkom op het internetquote:Op zaterdag 4 april 2026 11:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie veel conclusies zonder dat we details weten!
Ja, daar zie ik dat een jurylid een scherpe opmerking maakte over de zangkwaliteit van één van de kandidaten.quote:
Ja nadat die kandidaat zojuist is doorgegaan en zijn eigen kandidaat niet. De beslissing is dus al genomen, wat heeft dat 'scherpe' (quote:Op zaterdag 4 april 2026 13:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik dat een jurylid een scherpe opmerking maakte over de zangkwaliteit van één van de kandidaten.
Het is een televisieprogramma waar nobuddies liedjes zingen en jij vraagt aan mij wat het jurycommentaar voor zin heeft?quote:Op zaterdag 4 april 2026 13:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja nadat die kandidaat zojuist is doorgegaan en zijn eigen kandidaat niet. De beslissing is dus al genomen, wat heeft dat 'scherpe' () dan nog voor zin, behalve je gram halen over de uitslag?
Nou, dat dus. Over 'onprofessioneel' gesproken ......
The Voice is weliswaar van Hollandse bodem maar is intussen uitgegroeid tot een gigantische internationale franchise over alle continenten. De schandalen die hebben plaatsgevonden bij The Voice of Holland staan er compleet los van (en boeit ze ook totaal niet). Behalve dat John de Mol geld binnenharkt voor de rechten van zijn franchise.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ook zeer verstandig om na alle Voice ophef een Joost Klein er neer te zetten....
In België is dat schandaal ook zeker wel bekendquote:Op zaterdag 4 april 2026 14:14 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
The Voice is weliswaar van Hollandse bodem maar is intussen uitgegroeid tot een gigantische internationale franchise over alle continenten. De schandalen die hebben plaatsgevonden bij The Voice of Holland staan er compleet los van (en boeit ze ook totaal niet). Behalve dat John de Mol geld binnenharkt voor de rechten van zijn franchise.
Ze weten zelf ook wel bij die Voice dat Joost niet altijd in de pas loopt. Dit is alleen maar goed voor de kijkcijfers. Lagaan dat mannetje. Beetje ruzie af en toe moet kunnen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 13:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is een televisieprogramma waar nobuddies liedjes zingen en jij vraagt aan mij wat het jurycommentaar voor zin heeft?
Helemaal niks natuurlijk, net als de rest van het programma absoluut zinloos is. Neemt niet weg dat jurycommentaar geven is waar je voor ingehuurd wordt en ruzie maken niet.
Dat geloof ik meteen, maar de impact is niet zo groot als je denkt.quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
In België is dat schandaal ook zeker wel bekend
Hallo, het was jouw argument hè.quote:Op zaterdag 4 april 2026 13:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is een televisieprogramma waar nobuddies liedjes zingen en jij vraagt aan mij wat het jurycommentaar voor zin heeft?
Ja. Maar niet achteraf omdat je de uitslag niet kunt verkroppen. Dat heet natrappen en Wouters wist dondersgoed bij wij hij dat deed. Lekker ‘professioneel’ hoorquote:Helemaal niks natuurlijk, net als de rest van het programma absoluut zinloos is. Neemt niet weg dat jurycommentaar geven is waar je voor ingehuurd wordt en ruzie maken niet.
Natuurlijk is het een bewuste keuze te hopen op wat ophef als je zo iemand inhuurt. In NL deden ze hetzelfde met Anouk.quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze weten zelf ook wel bij die Voice dat Joost niet altijd in de pas loopt. Dit is alleen maar goed voor de kijkcijfers. Lagaan dat mannetje. Beetje ruzie af en toe moet kunnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |