Joost Klein weer in opspraakquote:Joost Klein, die we allemaal kennen van zijn diskwalificatie bij het Eurovisie Songfestival door vermeend wangedrag achter de schermen, is opnieuw op opspraak geraakt. Ditmaal bij onze zuiderburen.
In België is het seizoen van The Voice of Vlaanderen op dit moment in volle gang. Hier zit ook een Nederlands tintje aan, want onze eigen Joost Klein zit daar in de jury. Dat is in België niet onopgemerkt voorbij gegaan, er is namelijk bonje in de tent. Na een zogenoemde 'battle, waar twee kandidaten het tegen elkaar opnemen en er één af moet vallen, zijn er harde woorden gevallen.
Voice of Vlaanderen-veteraan Koen Wauters, al 10 seizoenen jurylid en natuurlijk razend bekend als de voorman van Clouseau, zei iets over de vocale kunde van een kandidaat van Klein, waarna de Nederlander in woede ontstak. Volgens een ooggetuige ging Klein verbaal 'fors tekeer', waarna ook Wauters van zich af beet. 'Er zijn in het heetst van het gesprek een paar dingen gezegd die echt wel grof waren. Het was geen agressie, maar wel een ruzie die uit de hand dreigde te lopen'.
De aanvaring was zo fel en verhit dat de opnames urenlang stilgelegd moesten worden. De vraag is of dit een incident te noemen is. In 2024 kwam Joost Klein ook al in opspraak door zijn agressieve gedrag; hij werd gediskwalificeerd op het songfestival wegens een slaande beweging naar een cameravrouw. Er was geen bewijs voor een strafbaar feit, maar het incident was zo serieus dat de leiding van het Eurovisie Songfestival voor het eerst ooit tijdens het evenement overging tot diskwalificatie.
Ik denk hier:quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
"Er zijn in het heetst van het gesprek een paar dingen gezegd"
Holy shit! Dit is big!
Zijn er beelden?
"opnames stilgelegd"quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:24 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk hier:
https://www.tiktok.com/@:nieuwsblad/video/7624466537063222550
quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"opnames stilgelegd"
😐😐😐
(stond in de OP ook al, ach)
Even een ban geven en daarna weer verder. Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:34 schreef Marsenal het volgende:
Oh nee, twee volwassen kerels hadden ruzie en toen werd er eentje vervelend en toen hebben ze een paar uur af moeten koelen.
quote:De vlam sloeg in de pan toen een kandidaat uit het team van Joost de battle won en de deelnemer van Koen naar huis moest. Koen kon het niet laten een scherpe opmerking te maken over de 'interpretatie van een klassieke stem'
Iemand zegt iets over de vocale capaciteiten van een van de kandidaten, laat ik zo'n hissy fit gooien dat de opnames stilgelegd moeten wordenquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:14 schreef r_one het volgende:
Overtrokken en suggestieve TT, "in opspraak"![]()
Misleidend ook:
[..]
Wouters kon het gewoon niet zetten dat zijn kandidaat afviel en dacht, laat ik Klein en zijn kandidaat eens afzeiken want die Klein gaat dan wel happen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iemand zegt iets over de vocale capaciteiten van een van de kandidaten, laat ik zo'n hissy fit gooien dat de opnames stilgelegd moeten worden
Ach tuurlijk niet, opgeklopte 'journalistiek'.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:29 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd of hier eigenlijk net zo veel aan de hand was als bij het ESF.
Joost is anders geaard!quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:37 schreef damsco het volgende:
Joost is een patiënt, zoveel was wel al duidelijk met die hele ESF soap.
Je begrijpt dat een jurylid er juist zit om het over de vocale inbreng van de kandidaten te hebben hè? Daar werd grof en verbaal agressief op gereageerd door Klein.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Wouters kon het gewoon niet zetten dat zijn kandidaat afviel en dacht, laat ik Klein en zijn kandidaat eens afzeiken want die Klein gaat dan wel happen.
Ja, nee, nou is-ie "in opspraak" hoor, omdat-ie Wouters even fijntjes van repliek diende.
Deze week in de Story, smullen!
Misschien wordt-ie wel gediskwalificeerd nu.
Het enige podium dat Joost zou moeten krijgen is de binnenplaats van een gesloten ggz instelling.quote:Op zaterdag 4 april 2026 00:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Die jongen heeft het hele DSM in zijn broekzak. Maar laten we hem een podium geven, zo veel debielen die een podium krijgen in Nederland.
Je hebt mijn quote van RTL gelezen?quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je begrijpt dat een jurylid er juist zit om het over de vocale inbreng van de kandidaten te hebben hè? Daar werd grof en verbaal agressief op gereageerd door Klein.
Dat is in ieder geval wat degene zegt die erbij was. Dus ik snap niet zo goed waarom je daar een eigen lezing over fantaseert zonder dat je erbij was?
Welkom op het internetquote:Op zaterdag 4 april 2026 11:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie veel conclusies zonder dat we details weten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |