Op Netflixquote:Op zondag 10 mei 2026 22:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ER?
Zit nu een beetje rond te klikken op YouTubemorgen weer verder met Netflix
Ooooooh spuitelf ben ik! Dacht dat het een afkorting was van een serie, maar je bedoelt de serie ER. Excuusquote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everyone Is Doing Great - VS S01 2021 14 | Comedy
Twee voormalige steracteurs steunen elkaar terwijl ze worstelen met vriendschap, liefde en een onzekere toekomst in dit bitterzoete coming-of-age-verhaal.
Pop Culture Jeopardy! - VS E01 2026 AL - Netflix Original | Reality
Muziek, tv en film zijn slechts het topje van de ijsberg: in deze popcultuurquiz, gepresenteerd door Colin Jost, strijden teams om de hoofdprijs van $ 300.000.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik heb BM ooit geprobeerd, omdat dat zeker in mijn interessegebied ligt, maar ik heb de eerste aflevering (over die politicus die seks moest hebben met een varken) na een kwartier uitgezet.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ontdekking: Van Black Mirror bingen wordt een mens niet vrolijker
Die (walgelijke) aflevering vind ik niet heel representatief voor de rest van de serie. Maar het meeste is wel wat deprimerend. Er is één aflevering niet deprimerend, maar juist heel mooi en hoopvol.quote:Op maandag 11 mei 2026 08:31 schreef V. het volgende:
Ik heb BM ooit geprobeerd, omdat dat zeker in mijn interessegebied ligt, maar ik heb de eerste aflevering (over die politicus die seks moest hebben met een varken) na een kwartier uitgezet.
Wat een naargeestigheid.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Devil May Cry - VS S02 2025 12 - Netflix Original | Fantasie, Horror
In deze helse strijd tussen goed en kwaad vervagen alle grenzen en zou een duivels knappe demonenjager wel eens de beste hoop op redding kunnen zijn.
Marty, Life Is Short - VS 2026 9 1:41 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze documentaire blikt Martin Short terug op een vreugdevol leven met klassieke fragmenten, nieuwe interviews en nooit eerder vertoonde privéfilmpjes vol beroemdheden.
Untold UK: Jamie Vardy - VK 2026 AL 1:30 uur - Netflix Original | Documentaire
Van parttime voetballer tot Premier League-legende: dit is het verhaal van Jamie Vardy's ongekende carrière en zijn verrassende opmars naar de top.When the student is ready, the teacher will appear.
Daar zat ik ook op te wachten, die docu.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 08:27 schreef V. het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar die docu over Martin Short. Schijnt best een pittig leven te zijn geweest en zijn dochter heeft niet al te lang geleden een eind aan haar leven gemaakt door depressies.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Le Bus : Les Bleus en grève | The Bus: A French Football Munity - Frankrijk 2026 6 1:21 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaire toont het Franse voetbalteam tijdens het controversiële WK van 2010 en de busstaking die wereldwijd het nieuws haalde en in Frankrijk tot ophef leidde.
Entre padre e hijo | Between Father and Son - Mexico S01 2026 16 - Netflix Original | Drama, Thriller
Een succesvolle advocate krijgt in het ouderlijk huis van haar verloofde een gevaarlijk hechte band met zijn getroebleerde zoon, te midden van spanningen en duistere geheimen.
Haantjes - Nederland S02 2026 14 - Netflix Original | Comedy
In een wereld die hun 'mannelijkheid' niet meer nodig lijkt te hebben, proberen vier vrienden zich wanhopig aan te passen en hun relaties en carrières te redden.
Hall Pass - VS 2011 12 1:45 uur | Comedy, Romantisch
Twee getrouwde mannen krijgen een vrijbrief van hun vrouw om een week lang naar bed te gaan met zoveel vrouwen als ze willen.
Perfect Match - VS S04 2026 AL - Netflix Original | Reality
Stellen die bewijs leveren dat ze bij elkaar passen, mogen beslissen over andere matches in deze strategische en verleidelijke datingwedstrijd.
Vertical Limit - VS 2000 12 2:04 uur | Actie
Een man trotseert met zijn reddingsteam huiveringwekkende omstandigheden om zijn gewonde zus te redden van de top van K2, de een-na-hoogste berg ter wereld.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.House of Wax - VS 2005 16 1:52 uur | Horror
Tijdens een roadtrip stopt een vriendengroep voor hulp in een griezelig stadje, waar twee excentrieke broers leven tussen huiveringwekkende wassen figuren.
Iron Man: Rise of Technovore - Japan 2013 12 1:28 uur | Actie, Fantasie, Intellectueel, Sci-Fi
Iron Man ontwijkt S.H.I.E.L.D.-agenten die 'm verdenken van terrorisme en roept de hulp in van een meedogenloze burgerwacht om de moordenaar van War Machine op te sporen.
Nemesis - VS S01 2026 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Een verbeten agent van de LAPD raakt geobsedeerd door het oppakken van de meesterdief achter een reeks gewaagde overvallen. Het is erop of eronder.
Soul Mate - Japan Miniserie 2026 12 - Netflix Original | Drama
Gekweld door schuldgevoelens en twijfels vlucht de Japanse Ryu naar Berlijn, waar hij de Koreaanse bokser Johan leert kennen. Hun toevallige ontmoeting leidt tot een hechte band.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik ben nu bij aflevering vijf en vind het een prima seriequote:Op zondag 10 mei 2026 22:16 schreef NoCigar het volgende:
Anderhalve afl. van Legends gezien, voorlopig oordeel: hoge kwaliteit realistische misdaadserie. Undercoveragenten infiltreren in het Turkse heroïnesmokkelaarsmilieu, ergens eind jaren tachtig, begin jaren negentig (?).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |