abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:30:58 #126
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_220811061
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:37 schreef TLC het volgende:

[..]
Ik denk dat ik toch maar vriendelijk pas :{w
-O-
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_220819815
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scarlet - Japan 2025 12 1:51 uur | Actie, Fantasie, Sci-Fi
Nadat ze haar vader niet kon wreken, belandt Scarlet in de verlaten Anderwereld. Daar ontmoet ze een pacifist uit de toekomst die vraagtekens plaatst bij haar drang naar wraak.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220822933
Begonnen aan het 2e seizoen, eigenlijk het 2e verhaal van Berlin. Zit er weer helemaal in. ^O^ Casa de Papel vibes zijn er weer.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220829157
Vervang Charles Bronson van Death Wish door Jodie Foster en je heb The Brave One

Ik had van tevoren zo gehoopt dat het niet zo'n film zou worden maar helaas
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220829656
Cuckoo - VS 2024 16 1:43 uur | Horror
Wanneer Gretchen naar een afgelegen vakantieoord in de Alpen verhuist, gebeuren er verontrustende dingen. Ze denkt dat een echoënde schreeuw hier de oorzaak van is.

Field of Dreams - VS 1989 6 1:45 uur | Drama
Kevin Costner speelt de rol van een boer in Iowa die van een mysterieuze stem de opdracht krijgt om zijn maïsakker te veranderen in een honkbalveld.

Jupiter Ascending - VS 2015 12 2:07 uur | Actie, Fantasie, Sci-Fi
Nadat een genetisch gemanipuleerde jager haar heeft opgespoord, komt een jonge huishoudster erachter dat ze is voorbestemd om het lot van het universum te veranderen.

Sucker Punch - VS 2011 12 1:49 uur | Actie, Fantasie
Een tiener probeert te ontsnappen uit een psychiatrische inrichting door middel van een betoverende dans die prachtige, maar gewelddadige fantasiewerelden oproept.

Warcraft - VS 2016 12 2:03 uur | Actie, Fantasie, Sci-Fi
In dit fantasyverhaal dat is gebaseerd op de populaire game komt het tot een confrontatie tussen mensen en orks als Draenors krijgers Azeroth bereiken via een portaal.
  maandag 18 mei 2026 @ 11:14:07 #131
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220830571
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 08:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat een enge mannen in die docu Manosphere, behalve Louis Theroux zelf.
Gisteren gekeken, maar vond het als docu zelf wel een beetje tegenvallen.
Vreselijke mannen idd, dat wel.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220830978
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 11:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Gisteren gekeken, maar vond het als docu zelf wel een beetje tegenvallen.
Vreselijke mannen idd, dat wel.
Dat vond ik ook.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220831450
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 08:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat een enge mannen in die docu Manosphere, behalve Louis Theroux zelf.
Ik wil de docu ook nog kijken, maar gok dat ik er ook zo in zal staan.

Echter, zelf zien en ervaren is mijn motto ;)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_220833526
The Crash gezien, goede docu. Met verbazing naar de ouders van het meisje gekeken, vooral haar moeder. En de camerabeelden van vlak voor de crash..wow! Aanrader.
  roze maandag 18 mei 2026 @ 16:50:55 #135
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220833577
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 16:33 schreef Eef999 het volgende:
The Crash gezien, goede docu. Met verbazing naar de ouders van het meisje gekeken, vooral haar moeder. En de camerabeelden van vlak voor de crash..wow! Aanrader.
Ik vind het ook wel "knap" dat zij die klap heeft overleefd.
Your beauty never ever scared me.
pi_220833622
quote:
Oeh opgezocht en ga ik kijken :Y
Dank je wel voor de tip :*
  maandag 18 mei 2026 @ 23:57:08 #137
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220836542
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 09:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Worst ex ever kijkt wel leuk weg. :)
Ja, dit kijkt inderdaad weer lekker weg.

Maar damn, wat een schokkend verhaal was die aflevering ''killing for custody'' met Rosa en Mei Li. Echt waanzin hoe ver die moeder en dochter zijn gedaan voor de voogdij.
pi_220837024
In Her Shoes - VS 2005 12 2:11 uur | Comedy, Drama
De vervreemde zussen Maggie en Rose hebben niets gemeen, behalve hun oma. Hoewel de twee allang geen contact meer met haar hebben, brengt zij hen weer nader tot elkaar.

Untold UK: Liverpool's Miracle of Istanbul - VK 2026 AL 1:18 uur - Netflix Original | Documentaire
In de finale van de Champions League van 2005 stond Liverpool bij rust met 3-0 achter. Daarna werd ware voetbalgeschiedenis geschreven, zoals hier wordt verteld door de spelers.

Wanda Sykes: Legacy - VS 2026 AL 1:04 uur - Netflix Original | Stanup-comedy
Wanda Sykes keert terug naar haar oude school met een onverschrokken grappige blik op uiteenlopende onderwerpen: van de toestand in de wereld tot een cultuuroorlog over washandjes.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 23:36:48 #139
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220844218
quote:
Heb nu 2/3 deel vd docu gezien. Idd een aanrader. En ook benieuwd of en wat haar straf gaat zijn
pi_220844716
Carísima - Argentinië S01 2026 12 - Netflix Original | Comedy
Caro Pardíaco, een energieke influencer en fulltime diva, heeft het allemaal. Maar op haar dertigste, midden in een midlifecrisis, trapt ze in de val van de romantische liefde.

Desi Bling - India S01 2026 AL - Netflix Original | Reality
Glamoureuze feesten en pikante geheimen staan centraal in het leven van de steenrijke Indiase expats. In deze realityserie worden kosten noch drama gespaard.

Kylie - VK S01 2026 9 - Netflix Original | Documentaire
Van soapster tot superster: Kylies carrière zit vol onverwachte verrassingen, zoals ze in deze openhartige documentaire vertelt.
pi_220851434
Apex gekeken

:') :N
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220851821
The Boroughs - VS S01 2026 16 - Netflix Original | Drama, Horror, Sci-Fi
In een idyllisch seniorencomplex moet een groep onwaarschijnlijke helden voorkomen dat een buitenaardse dreiging het enige steelt wat ze niet hebben: tijd.

James. - Colombia Miniserie 2026 6 - Netflix Original | Documentaire
In deze docuserie vertelt James Rodríguez, de legendarische nummer 10 van Colombia, over zijn weg naar de top en de grootste voetbalcompetitie.

One Tree Hill - VS S01-S09 2003 12 | Drama, Romantisch
De prestaties van basketbaltalent Nathan lijden onder de komst van een nieuwe speler, Lucas, die niet alleen zijn rivaal binnen het schoolteam, maar ook zijn halfbroer is.
pi_220858786
Breaking In - VS 2018 16 1:28 uur | Thriller
Een moeder bezoekt samen met haar kinderen het streng beveiligde landgoed van haar overleden vader. Als het huis wordt binnengedrongen, moet ze haar gezin zien te redden.

Ladies First - VS 2026 12 1:30 uur - Netflix Original | Comedy
Het leven vol geld, macht en avontuurtjes van een arrogante rokkenjager staat op zijn kop wanneer hij wakker wordt in een alternatieve werkelijkheid waarin vrouwen de baas zijn.

LEGO Friends: Een Nieuw Hoofdstuk - VS S03-S04 2025 6 | Kinderserie
Terug naar school! De sympathieke leerlingen van Heartlake High gaan een jaar vol leuke avonturen en spannende uitdagingen tegemoet die hen dichter bij elkaar brengen.

LEGO Ninjago De Drakenstrijd - VS S03-S04 2025 6 | Kinderserie
Twee tieners uit verschillende werelden gebruiken hun net ontdekte Ninjakrachten om draken te verdedigen tegen schurken die hun levenskracht willen misbruiken.

Mating Season - VS S01 2026 16 - Netflix Original | Comedy, Offbeat
Een komische animatieserie voor volwassenen over liefde, seks en relaties in de dierenwereld. Van de knotsgekke bedenkers van 'Big Mouth'.

The Sisterhood of the Traveling Pants - VS 2005 AL 1:58 uur | Comedy, Drama
Vier vrienden kopen samen een mysterieuze broek die hen alle vier wonderwel past ook al zijn ze erg verschillend. En ze geeft hun vooral een onoverwinnelijk gevoel.

The Sisterhood of the Traveling Pants 2 - VS 2008 AL 1:59 uur | Drama
Bridget, Lena, Tibby en Carmen verspreiden zich over het hele land voor hun eerste studiejaar, maar blijven onafscheidelijke vriendinnen.
pi_220858897
Avatar: The Last Airbender: Seizoen 2

Bekijk deze YouTube-video
pi_220859428
Emily in Paris - Same city, final chapter. merci, Paris

Bekijk deze YouTube-video
pi_220860308
Ik heb net soulmate af gekeken. Eerste deel afleveringen waren zeker niet slecht, maar hadden ook geen wow effect op mij. Wel doorgekeken en de laatste 3 afleveringen hebben me echt heel diep geraakt. Het acteerwerk, het verhaal, de manier van filmen... wowza. Schot in de roos.
pi_220865314
Mickey 17 - VS 2025 16 2:17 uur | Comedy, Offbeat, Sci-Fi
Wanhopig om de aarde te ontvluchten, meldt Mickey Barnes zich aan als ‘Expendable’ en reist naar een ruimtekolonie, waar hij riskante missies uitvoert en steeds weer de dood vindt.
pi_220873555
Bad Thoughts - VS S02 2025 16 - Netflix Original | Comedy, Offbeat
Een verzameling hilarisch ongemakkelijke verhalen waarmee Tom Segura de grenzen van het fatsoen opzoekt zoals alleen hij dat kan.

Goat: de geweldige geit - VS 2026 6 1:39 uur | Comedy, Familiefilm, Fantasie, Feelgood, Sport
Een geitje jaagt zijn droom na om een professionele roarbalspeler te worden en blaast nieuw leven in een legendarisch team. Hij bewijst dat kleine dieren groots kunnen zijn.

Robocar POLI - Zuid-Korea S05 2015 6 | Kinderserie
Wanneer Bezemstad wordt getroffen door rampspoed, staan superpolitieauto Poli, brandweerwagen Roy en hun vrienden van het reddingsteam klaar om iedereen te redden.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:42:21 #149
354103 Magica
gna gna
pi_220873650
Eindelijk Harry Hole gezien, ik vond het wel vet, moest wel af en toe wegkijken.
Kastanjemanden seizoen 2 ga ik ook nog kijken.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:56:46 #150
136 V.
Like tears in rain...
pi_220874629
quote:
Dat kind is gewoon nooit opgevoed omdat haar ouders idolaat van haar zijn en nooit iets van corrigeren hebben gedaan. "Ach schatje, heb je een klasgenootje de ogen uitgekrabt? Kom maar hier hoor, zal ik een iced matcha latte voor je maken? Jointje erbij?"

[ Bericht 0% gewijzigd door V. op 24-05-2026 12:27:33 ]
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')