En waaromquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2026 12:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, dit toont niet bepaald aan dat andere restauranten oplichters zijn. De foto's zien er niet bepaald sp3ctaculair uit, ik ga niet uit eten voor iets wat ik even makkelijk thuis maak.quote:Op zaterdag 4 april 2026 13:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Geen belang bij maar heel blij dat we nu eens van die oplichters af zijn met hun woekerprijzen
Bregje is ook zo iets. Spotgoedkope driegangenmenu's, maar je krijgt wel waar je voor betaaltquote:Op maandag 11 mei 2026 16:31 schreef Molleman het volgende:
In Noord-Brabant heb je ook al verschillende jaren zo'n restaurantketen welke zulke prijzen hanteert, Montimar. Niet te grote kaart, nette en goed bereide Frans/Spaans geörienteerde gerechten en scherpe prijzen. Daar kan je nog een glas wijn voor 2,95 krijgen. Moet je ook blij zijn als je in de komende maanden een tafeltje kan krijgen zo druk dat het daar is. Zie dat we bij het restaurant bij ons in de duurt enkel nog een paar tafeltjes om 20.30u kunnen krijgen in de komende maanden.
Zeker met 6 vestigingen en zo'n doorloop van tafels kunnen zij denk ik ook behoorlijk gunstig inkopen, zeker met een beperkte kaart. Zijn ook allemaal best sfeervolle omgebouwde oude boerderijen. Goed concept.
Ben benieuwd naar de Bouillons, wellicht als we weer een keer in Amsterdam zijn.
Ik denk dat ook daar een aardige marge op zit, in andere horeca zit er gewoon een belachelijk hoge marge opquote:Op donderdag 9 april 2026 18:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je kijkt wat een bakje patat kost, ¤3,90 inclusief mayonaise, halen ze daar ook geen hele dikke winst uit. Of ze moeten zelf hun aardappelen nagenoeg gratis van de vrije markt betrekken.
Dit ziet er sowieso al een stuk beter uit dan al die Grand café s die standaard biefstuk, kip saté en carpaccio op de kaart hebben staan en daar ook belachelijke prijzen voor vragenquote:Op maandag 11 mei 2026 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, dit toont niet bepaald aan dat andere restauranten oplichters zijn. De foto's zien er niet bepaald sp3ctaculair uit, ik ga niet uit eten voor iets wat ik even makkelijk thuis maak.
Ik betaal met liefde een tientje meer voor een beetje niveau. Maar ik kan me voorstellen dat het een uitkomst is voor culinaire nitwits of mensen die uit eten gaan om zelf niet te hoeven koken.
Dit is letterlijk een foto van standaard biefstuk met friet, waar heb je het over? Een grand cafe ziet er dan tenminste nog een beetje leuk uit, krijg je er nog wat garnituur bij, krijg je fatsoenlijke friet ipv dit, komt het op een bord wat niet nog van een oud vrouwtje is geweest etc etc.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:08 schreef 111210 het volgende:
[..]
Dit ziet er sowieso al een stuk beter uit dan al die Grand café s die standaard biefstuk, kip saté en carpaccio op de kaart hebben staan en daar ook belachelijke prijzen voor vragen
Hoe weet je dan waar je over praat als je er nooit komt? Ik kom er wel eens en het is qua prijs kwaliteit altijd tegengevallen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is letterlijk een foto van standaard biefstuk met friet, waar heb je het over? Een grand cafe ziet er dan tenminste nog een beetje leuk uit, krijg je er nog wat garnituur bij, krijg je fatsoenlijke friet ipv dit, komt het op een bord wat niet nog van een oud vrouwtje is geweest etc etc.
Los van het feit dat ik ook niet naar zulke veredelde eetcafé's ga waar jij het over hebt.
Omdat dat mijn werk is.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:25 schreef 111210 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan waar je over praat als je er nooit komt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |