abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 mei 2026 @ 19:25:20 #51
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220767078
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:34 schreef nostra het volgende:
Zeker! Zeer populair onder accountants.
En waarom O-)

Je schrijft er zelf een 1 of 2 voor het totaalbedrag en de baas dus klant betaald toch wel
En verschil in eigen zak :R :|W
  maandag 11 mei 2026 @ 19:44:08 #52
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220767214
quote:
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 april 2026 13:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Geen belang bij maar heel blij dat we nu eens van die oplichters af zijn met hun woekerprijzen ^O^
Nou ja, dit toont niet bepaald aan dat andere restauranten oplichters zijn. De foto's zien er niet bepaald sp3ctaculair uit, ik ga niet uit eten voor iets wat ik even makkelijk thuis maak.

Ik betaal met liefde een tientje meer voor een beetje niveau. Maar ik kan me voorstellen dat het een uitkomst is voor culinaire nitwits of mensen die uit eten gaan om zelf niet te hoeven koken.
Laffe huichelaar
  maandag 11 mei 2026 @ 19:45:47 #53
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220767240
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:31 schreef Molleman het volgende:
In Noord-Brabant heb je ook al verschillende jaren zo'n restaurantketen welke zulke prijzen hanteert, Montimar. Niet te grote kaart, nette en goed bereide Frans/Spaans geörienteerde gerechten en scherpe prijzen. Daar kan je nog een glas wijn voor 2,95 krijgen. Moet je ook blij zijn als je in de komende maanden een tafeltje kan krijgen zo druk dat het daar is. Zie dat we bij het restaurant bij ons in de duurt enkel nog een paar tafeltjes om 20.30u kunnen krijgen in de komende maanden.

Zeker met 6 vestigingen en zo'n doorloop van tafels kunnen zij denk ik ook behoorlijk gunstig inkopen, zeker met een beperkte kaart. Zijn ook allemaal best sfeervolle omgebouwde oude boerderijen. Goed concept.

Ben benieuwd naar de Bouillons, wellicht als we weer een keer in Amsterdam zijn.
Bregje is ook zo iets. Spotgoedkope driegangenmenu's, maar je krijgt wel waar je voor betaalt
Laffe huichelaar
pi_220779238
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als je kijkt wat een bakje patat kost, ¤3,90 inclusief mayonaise, halen ze daar ook geen hele dikke winst uit. Of ze moeten zelf hun aardappelen nagenoeg gratis van de vrije markt betrekken.
Ik denk dat ook daar een aardige marge op zit, in andere horeca zit er gewoon een belachelijk hoge marge op
pi_220779249
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:44 schreef timmmmm het volgende:

[..]
[..]
Nou ja, dit toont niet bepaald aan dat andere restauranten oplichters zijn. De foto's zien er niet bepaald sp3ctaculair uit, ik ga niet uit eten voor iets wat ik even makkelijk thuis maak.

Ik betaal met liefde een tientje meer voor een beetje niveau. Maar ik kan me voorstellen dat het een uitkomst is voor culinaire nitwits of mensen die uit eten gaan om zelf niet te hoeven koken.
Dit ziet er sowieso al een stuk beter uit dan al die Grand café s die standaard biefstuk, kip saté en carpaccio op de kaart hebben staan en daar ook belachelijke prijzen voor vragen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 mei 2026 @ 08:10:55 #56
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220779266
Petra Possel, podcast Smakelijk, voorheen ook recensies in NRC, tikte er een stukje over op dr Insta
https://www.instagram.com(...)Oqmz_EDocwR1hMFfbo0/

Samenvatting: Gewoon goed. Wel jammer van de koude kaas.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 13 mei 2026 @ 09:36:57 #57
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220780050
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 08:08 schreef 111210 het volgende:

[..]
Dit ziet er sowieso al een stuk beter uit dan al die Grand café s die standaard biefstuk, kip saté en carpaccio op de kaart hebben staan en daar ook belachelijke prijzen voor vragen
Dit is letterlijk een foto van standaard biefstuk met friet, waar heb je het over? Een grand cafe ziet er dan tenminste nog een beetje leuk uit, krijg je er nog wat garnituur bij, krijg je fatsoenlijke friet ipv dit, komt het op een bord wat niet nog van een oud vrouwtje is geweest etc etc.

Los van het feit dat ik ook niet naar zulke veredelde eetcafé's ga waar jij het over hebt.
Laffe huichelaar
pi_220780601
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dit is letterlijk een foto van standaard biefstuk met friet, waar heb je het over? Een grand cafe ziet er dan tenminste nog een beetje leuk uit, krijg je er nog wat garnituur bij, krijg je fatsoenlijke friet ipv dit, komt het op een bord wat niet nog van een oud vrouwtje is geweest etc etc.

Los van het feit dat ik ook niet naar zulke veredelde eetcafé's ga waar jij het over hebt.
Hoe weet je dan waar je over praat als je er nooit komt? Ik kom er wel eens en het is qua prijs kwaliteit altijd tegengevallen.

Dit ziet er nog uitalsof het goed gebakken is, dat wil ook nog wel eens tegenvallen namelijk

Dit is tenminste schappelijk geprijsd. En leuk zo’n schijfje komkommer met kant en klare dressing als extra garnituur die iedereen links laat liggen.

Vind het wel een schappelijk concept voor prima prijzen. Zeker voor een plek als Amsterdam
  woensdag 13 mei 2026 @ 10:40:20 #59
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220780706
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:25 schreef 111210 het volgende:

[..]
Hoe weet je dan waar je over praat als je er nooit komt?
Omdat dat mijn werk is.
Laffe huichelaar
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:19:25 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220860630
De recensent van De Volkskrant, Hiske Versprille is er ook geweest en haar recensie staat dit weekend in het VKp-magazine.
Ik mag die niet helemaal hier plaatsen maar de kop is:
'Bouillon d’Amsterdam geldt als een hysterisch succes. Is dat terecht?'
en haar recensie is als volgt samen te vatten:

'Is het wonderbaarlijk goedkope Bouillon d’Amsterdam z’n rijen waard? Ja, mét de algemene aanwijzing: profiteer ervan, maar vraag ook hoe het kan.'

'Nieuwezijds Voorburgwal 178, Amsterdam
bouillondamsterdam.nl
Cijfer 8

Groot, druk eethuis in Hotel Die Port van Cleve met Franse bistrokaart. Voorgerechten rond ¤ 9, hoofd rond ¤ 13, bij rond ¤ 4, na rond ¤ 5. Dagelijks open van 12 tot 23 uur.'
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220861415
Volgende week ga ik er eten.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:00:21 #62
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220862343
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:49 schreef potjecreme het volgende:
Dat wordt verplicht review plaatsen hier |:)
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:29:36 #63
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220945160
Bouillon nieuws van mei!
Twee prachtige recensies, maar vooral een groot compliment aan het team!

Wat een bijzondere maand hebben wij achter de rug! Zowel Mara Grimm (Parool) als Hiske Versprille (Volkskracht) kwamen onaangekondigd langs, bestelde de halve kaart en keken kritisch met ons mee. Beide beoordeelden ons met een prachtige 8!
Een paar favoriete zinnen die we voorlopig niet meer bescheiden gaan herhalen:
“Toegankelijk zonder concessies.” en "een hysterisch succes, zelfs voor Amsterdamse begrippen!” en misschien wel de mooiste "Een op en top Mokumse interpretatie van een Parijse restaurantklassieker"

Woorden waar we ongelooflijk trots op zijn. Maar nog trotser zijn we op de mensen die dit iedere dag mogelijk maken. Van de keuken tot de bediening, van de afwas tot de bar. Iedere dag staat er een team klaar dat met energie, vakmanschap en een enorme dosis gastvrijheid werkt aan hetzelfde doel: een restaurant creëren waar Amsterdam zich thuis voelt.

Deze recensies voelen daarom niet als een compliment voor een concept of een locatie, maar voor alle mensen die Bouillon iedere dag laten bruisen.

En minstens zoveel dank gaat uit naar jullie. Voor iedere lunch, ieder diner, iedere spontane binnenloper, ieder vast gezicht aan tafel en voor het enthousiasme waarmee jullie Bouillon vanaf dag één hebben omarmd.

Merci. ❤

De reserveringen voor Le Petit Bouillon d’Amsterdam
zijn geopend!

Het moment waar we al een tijd naar uitkijken komt steeds dichterbij: eind juni opent Le Petit Bouillon d’Amsterdam haar deuren aan de Stadionweg 320 in Amsterdam Zuid. En goed nieuws: je kunt nu alvast jouw tafel reserveren.

Verwacht de vertrouwde sfeer, maar dan in een iets intiemer jasje. De perfecte plek voor een zakenlunch, diners met vrienden of een glas wijn op ons zonnige terras.

Goed om te weten: reserveringen zijn altijd voor binnen, op het terras kun je niet reserveren! Buiten houden we het voor nu ‘petit’. Op het terras serveren we enkel onze kleine kaart met Franse snacks & bites.
Reserveren voor Le Petit Bouillon d’Amsterdam

Nieuwe openingstijden en reserveren Bd’A Centrum

Heb je zin in steak frites, oesters, mosselen of een goed glas wijn? Dan hoef je echt niet op de avond te wachten. Ook overdag ben je bij Bouillon d’Amsterdam van harte welkom. We hebben zelfs de openingstijden iets verruimd. Vanaf 11:30 uur ben je al van harte welkom om aan te schuiven voor lunch.

PS: We horen her en der wat geroesemoes dat je nooit kan reserveren bij ons omdat we altijd vol zitten. Dit willen we even weg nemen. We houden altijd plekken vrij voor spontane inloop. Natuurlijk moet je op de piek momenten wellicht even wachten aan de deur, maar met een beetje geduld zit je binnen ‘no time’ aan tafel. Insider tip: Maandag t/m donderdag tussen 15:00 - 17:00 is er bijna altijd wel een tafeltje vrij voor een late lunch of vroeg diner. Dus loop lekker binnen!

Hopelijk tot snel ❤

Nieuws brief gehad :7
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:01:22 #64
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220945441
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:49 schreef potjecreme het volgende:
En hoe was het?
pi_220951883
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
En hoe was het?
Ik vind het lastig om te zeggen. Het was warm die dag en ik had niet zo'n trek. Mijn ervaring was een 6je. De Franse frietjes waren te lang gebakken. Achteraf had ik het terug moeten sturen. Bijna bij iedere friet had ik een hol frietje..... Al met al krijg je waar je voor betaalt. Ik hoef niet nogmaals te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')