abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220500145
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:08 schreef Elan het volgende:
Waarom mag er nu een specifiek West Europees containerschip door die straat?
Directe onderhandelingen met Iran lijken momenteel de meest pragmatische aanpak. Steeds meer landen kiezen ervoor om rechtstreeks met Teheran te spreken om de doorvaart van vracht veilig te stellen. Het omzeilen van de Verenigde Staten en zelf diplomatiek initiatief nemen, blijkt in de praktijk effectiever dan wachten op Amerikaanse geïnstigeerde chaos. Het is sowieso gekkenwerk dat het klaarblijkelijk zo werkt dat het initiatief voor politieke ontwikkelingen zoals doorvaart voor cargo door velen bij de Yanks is neergelegd. Waarom hebben andere landen ministeries van buitenlandse zaken? Om aan hun leuter te trekken?

[ Bericht 7% gewijzigd door Peppert op 03-04-2026 15:44:43 ]
  vrijdag 3 april 2026 @ 15:40:28 #277
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220500160
De user die hier bij hoog en bij laag blijft volhouden dat het SMO'tje van Trump en Netanyahu geen fiasco is verwijt anderen wensdenken en niet naar de feiten te kijken _O_ .
Huilen dan.
pi_220500203
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Omdat men in deze oorlog een hele sterke antipathie koestert jegens Israël en de VS
We moeten dolenthousiast zijn dat de VS en Israël de hele wereld in een crisis storten?

quote:
, houdt men zichzelf voor dat het Iraanse regime er eigenlijk nog goed voorstaat en tevens dat het de eliminatie van allerlei hooggeplaatste individuen, waaronder dus Khamenei zelf, eigenlijk weinig tot geen verschil maakt. Maar zo zit het niet, de uitschakeling van zulke kopstukken heeft een enorme impact op een regime. Zelfs al kent dat regime een decentraliseerde structuur.
Niemand denkt hier dat het regime er goed voor staat.
Maar voorlopig heeft Iran wel kaarten.
pi_220500204
quote:

[..]
Nee hoor, ik snap het wel en kijk daarbij naar de daadwerkelijke feiten. Jij gaat daarentegen af op wensdenken, zoals trouwens wel meerderen hier.

Omdat men in deze oorlog een hele sterke antipathie koestert jegens Israël en de VS, houdt men zichzelf voor dat het Iraanse regime er eigenlijk nog goed voorstaat en tevens dat het de eliminatie van allerlei hooggeplaatste individuen, waaronder dus Khamenei zelf, eigenlijk weinig tot geen verschil maakt. Maar zo zit het niet, de uitschakeling van zulke kopstukken heeft een enorme impact op een regime. Zelfs al kent dat regime een decentraliseerde structuur.
En dan beschuldig je anderen van wensdenken. Je punt wordt ook een stuk makkelijker als je je discussiepartner kunt reduceren tot een anti-semiet of anti-westers.

Het is en blijft vooral veelzeggend over je valse manier van discussiëren.
pi_220500245
quote:

[..]
Nee hoor, ik snap het wel en kijk daarbij naar de daadwerkelijke feiten. Jij gaat daarentegen af op wensdenken, zoals trouwens wel meerderen hier.

Omdat men in deze oorlog een hele sterke antipathie koestert jegens Israël en de VS, houdt men zichzelf voor dat het Iraanse regime er eigenlijk nog goed voorstaat en tevens dat het de eliminatie van allerlei hooggeplaatste individuen, waaronder dus Khamenei zelf, eigenlijk weinig tot geen verschil maakt. Maar zo zit het niet, de uitschakeling van zulke kopstukken heeft een enorme impact op een regime. Zelfs al kent dat regime een decentraliseerde structuur.
Nee dat heeft geen ruk te maken met vermeende sympathie of antipathie. Dat is pure projectie. Ik had van harte gehoopt dat wat bombardementen op het regime ervoor hadden gezorgd dat de bevolking in opstand had kunnen komen en het regime omver had kunnen werpen, maar het tegendeel is waar. Maar waar verachtelijke types als jij dan gemakzuchtig switchen van 'het gaat om de bevolking!!' naar ' de bevolking kan de tyfus krijgen, bombardeer dat land terug naar de steentijd!' sta ik gewoon consistent achter mijn opvattingen over de situatie.
En dat is wel weer het maximum aan aandacht dat je verdient, puur ter lering en vermaeck van de neutrale lezer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220500254
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:53 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Eens... en het is lastig om de 'echte' beelden te vinden tussen de 'rommel'. Maar je kan vaak uren eerder informatie vinden dan via 'de reguliere media'
NYTimes en andere media beginnen het nu te melden.
Dobbert nu even niet de wereld rond.
pi_220500256
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:18 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Stuur de A-10 Warthogs.

#brrrrrrrrtttt
Wat gaan zij in Iran doen dan?
Corporate translator
  vrijdag 3 april 2026 @ 15:58:20 #283
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220500264
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:53 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Trump zal alles aangrijpen voor boots on the ground. Of juist via TACO juist weer de oorlog als gewonnen verklaren en zich terugtrekken. Voorspelbaarheid is een beetje zoek bij deze demente man.
Trump in 2015:

"He's a war hero because he was captured. I like people that weren't captured

Piloot is dus een woke loser waarschijnlijk.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220500278
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:56 schreef HSG het volgende:

[..]
Bevolking onderdrukken zodat er niet aan een opstand gedacht gaat worden.
  vrijdag 3 april 2026 @ 16:01:45 #285
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220500285
Amerikaans gevechtsvliegtuig neergehaald boven Iran
Een Amerikaans gevechtsvliegtuig is vrijdag neergehaald boven Iran, melden The New York Times, Axios en Iran. Het is onbekend hoe het gaat met de betrokken militairen.

Nu.nl

Dus toch waar
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220500293
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:56 schreef HSG het volgende:

[..]
Strafing runs over de Straat van Hormuz om die veredelde speedbootjes uit het water te knallen?
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  vrijdag 3 april 2026 @ 16:05:07 #287
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220500303
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Een Amerikaans gevechtsvliegtuig is vrijdag neergehaald boven Iran, melden The New York Times, Axios en Iran. Het is onbekend hoe het gaat met de betrokken militairen.

Nu.nl

Dus toch waar
Super veel beelden ook van search and rescue operations in Iran momenteel. Op reddit.com/war zie je veel.
pi_220500304
quote:

Nu.nl

Dus toch waar
Fake news, TrumpGod heeft gezegd dat Iran kapot is, dus dit kan nooit echt zijn.
  vrijdag 3 april 2026 @ 16:06:30 #289
16715 Mylene
*schatje*
pi_220500315
quote:

Nu.nl

Dus toch waar
Piloot is handen van Iran las ik op X.
  vrijdag 3 april 2026 @ 16:07:09 #290
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220500322
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:06 schreef Mylene het volgende:

[..]
Daar is momenteel geen bewijs voor. Ook geen enkel beeld oid.

Afwachten.
  vrijdag 3 april 2026 @ 16:08:15 #291
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220500328
quote:

[..]
Lees dat het zelfs twee of meer piloten zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220500335
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Lees dat het zelfs twee of meer piloten zijn.
Een F15 heeft twee bemanningsleden.
Corporate translator
  vrijdag 3 april 2026 @ 16:10:46 #293
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220500347
quote:

[..]
Teveel naar Springsteen geluisterd met zijn botox harses
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 3 april 2026 @ 16:10:47 #294
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220500348
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:08 schreef HSG het volgende:

[..]
Een F15 heeft twee piloten.
2 inzittenden, waarvan 1 piloot.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220500350
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Daar is momenteel geen bewijs voor. Ook geen enkel beeld oid.

Afwachten.
Zou wel het meest logisch zijn.
  vrijdag 3 april 2026 @ 16:12:22 #296
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220500356
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:10 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Zou wel het meest logisch zijn.
Eens, maar ik denk dat het nog te vroeg is.

Stel Iran pakt hem, dan zullen ze hem eerst heel snel ergens proberen te verstoppen. En pas nadat er zekerheid is dat de Amerikanen hem niet op het spoor zijn zullen ze wellicht bewijs geven.

Maar ben wel benieuwd. VS heeft vliegtuigen en heli's, maar de lokale mensen daar weten waar je kan lopen, waar de kliffen zijn, etc. Die weten waar iemand logischerwijs zou eindigen. Beide hebben een mogelijk voordeel.
  vrijdag 3 april 2026 @ 16:12:51 #297
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220500360
Onze opper huis MAGA is terug! Hoera hoera hoera! En hij heeft er nog vertrouwen in lees ik. Het Iraanse regime is heus wel ernstig verzwakt. De overwinning is nabij. Lang leve Bibi en Donald.

En laat niemand iets anders zeggen, want dan ben je een Amerika en Israël hater
pi_220500363
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:10 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
2 inzittenden, waarvan 1 piloot.
Aangepast.
Corporate translator
  vrijdag 3 april 2026 @ 16:14:30 #299
16715 Mylene
*schatje*
pi_220500369
twitter
  vrijdag 3 april 2026 @ 16:15:13 #300
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220500371
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:38 schreef Peppert het volgende:

[..]
Directe onderhandelingen met Iran lijken momenteel de meest pragmatische aanpak. Steeds meer landen kiezen ervoor om rechtstreeks met Teheran te spreken om de doorvaart van vracht veilig te stellen. Het omzeilen van de Verenigde Staten en zelf diplomatiek initiatief nemen, blijkt in de praktijk effectiever dan wachten op Amerikaanse geïnstigeerde chaos. Het is sowieso gekkenwerk dat het klaarblijkelijk zo werkt dat het initiatief voor politieke ontwikkelingen zoals doorvaart voor cargo door velen bij de Yanks is neergelegd. Waarom hebben andere landen ministeries van buitenlandse zaken? Om aan hun leuter te trekken?
Dit is ook een erg opmerkelijk standpunt. We moeten dus nu gaan onderhandelen met het Iraanse regime? Nog even en er wordt voorgesteld Iran een bondgenoot te maken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:47 schreef beefkeek het volgende:

[..]
En dan beschuldig je anderen van wensdenken. Je punt wordt ook een stuk makkelijker als je je discussiepartner kunt reduceren tot een anti-semiet of anti-westers.

Het is en blijft vooral veelzeggend over je valse manier van discussiëren.
Ik vind het wel interessant dat je mij beschuldigt van een 'valse manier' van discussiëren. Maar tegelijkertijd dingen aan het beweren bent die ik helemaal niet heb gezegd zoals het anderen betichten van antisemiet of anti-Westers.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:54 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nee dat heeft geen ruk te maken met vermeende sympathie of antipathie. Dat is pure projectie. Ik had van harte gehoopt dat wat bombardementen op het regime ervoor hadden gezorgd dat de bevolking in opstand had kunnen komen en het regime omver had kunnen werpen, maar het tegendeel is waar. Maar waar verachtelijke types als jij dan gemakzuchtig switchen van 'het gaat om de bevolking!!' naar ' de bevolking kan de tyfus krijgen, bombardeer dat land terug naar de steentijd!' sta ik gewoon consistent achter mijn opvattingen over de situatie.
En dat is wel weer het maximum aan aandacht dat je verdient, puur ter lering en vermaeck van de neutrale lezer.
Ah, en waar heb ik gezegd dat het alleen om de bevolking zou gaan en wat is er verachtelijk aan mijn standpunten? Die zijn immers pro-Israël en pro-VS, waardoor ik aan de goede kant van dit conflict sta.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')