Ja een domme opmerking over douchemuntjes is zeker geen lekkere binnenkomer. Maar om na 1.5 maand al te zeggen dat het duidelijk veel slechter is dan broddelwerken is misschien wat voorbarig.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:50 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ze was vorige week nog uitgebreid in het nieuws vanwege haar geblunder.
Niet alleen dat maar ook het Ella Vogelaartje, het interview in The Guardian waar ze voor haar beurt sprak en haar gefaal tijdens het kamerdebat waar ze antwoorden van briefjes moest oplezen.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja een domme opmerking over douchemuntjes is zeker geen lekkere binnenkomer. Maar om na 1.5 maand al te zeggen dat het duidelijk veel slechter is dan broddelwerken is misschien wat voorbarig.
Volgens mij werkt het zo;quote:Op donderdag 2 april 2026 20:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zodra het ze niet uitkomt, isD66 in geen velden en wegen bereid de democratische wil van de kamer op te volgen. Zo hebben we al eerder gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De EU kan maar in beperkte mate verplichtingen opleggen ja. Dus daar moet alsnog democratisch over gestemd worden. Ik zou het niet ondemocratisch noemen dus. Je zou kunnen kiezen voor onbetrouwbaar omdat er een afspraak lag.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:03 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het zo;
wanneer de meerderheid van de kamer een wet aanneemt dan voert de kamer deze uit. wanneer een wet niet de meerderheid heeft dan komt de wet er niet.
Best simpel.
Daar heb je dan als partij toch mee ingestemd?quote:Op donderdag 2 april 2026 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De EU kan maar in beperkte mate verplichtingen opleggen ja. Dus daar moet alsnog democratisch over gestemd worden. Ik zou het niet ondemocratisch noemen dus. Je zou kunnen kiezen voor onbetrouwbaar omdat er een afspraak lag.
Met die afspraak ja, dus om dan nu terug te trekken is inderdaad onbetrouwbaar. Dat is toch wat ik zeg?quote:Op donderdag 2 april 2026 21:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Daar heb je dan als partij toch mee ingestemd?
Sommige kiezers zijn vreselijk. Die kiezen op basis van 'goh, wat een leuke vent die Jetten. Die krijgt mijn stem.' Waanzin ten top.quote:Op donderdag 2 april 2026 17:51 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat D66 kiezers massaal dit een belangrijk punt gaan vinden. denk dat 95% van hun stemmers schouder ophalend zullen reageren (als ze er sowieso al niet partij stand punt steunen).
Er is meer dan immigratie voor heel veel nederlanders.
Mensen die immigratie het aller belangrijkste vinden stemmen PVV en FvD. Dan weet je precies dat voor alle andere zetels immigratie een thema is, maar nooit het enige of aller belangrijkste thema.
Zouden die kiezers hier wakker van liggen?quote:Op donderdag 2 april 2026 21:20 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Sommige kiezers zijn vreselijk. Die kiezen op basis van 'goh, wat een leuke vent die Jetten. Die krijgt mijn stem.' Waanzin ten top.
Nee.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zouden die kiezers hier wakker van liggen?
Integendeel. Progressieve beginnen te verliezen dmv dit soort bruin rechtse wetgeving. Een VVD doet ideologisch niets voor een FvD. Een JA21 zonder Nannina, met Eerdmans en Coenradie is zelfs nog liberaler. Mits Boomsma, vriendje van Baudet niks te zeggen krijgtquote:Op donderdag 2 april 2026 17:27 schreef Hathor het volgende:
Gadverdamme wat een ruggengraatloze clowns zijn dat toch in die partij.
D66 heeft zichzelf gewoon een hoog opgeleid, politiek correct deug keurslijf aangemeten. Wat onzettend lekker valt bij de bourgeoisie in de witte bubbel. Die staan te kwijlen om daarop te stemmen. Een homo minister-president past daar natuurlijk helemaal bij. Zo lekker progressief. Bekt zo lekker op de borrel van je deugkring.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:20 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Sommige kiezers zijn vreselijk. Die kiezen op basis van 'goh, wat een leuke vent die Jetten. Die krijgt mijn stem.' Waanzin ten top.
Dat worden ze soberso met deze twee conservatieve partijen.quote:Op donderdag 2 april 2026 17:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat D66 maar compleet gedecimeerd mag worden bij de volgende verkiezingen.
Pardon? PVV/FvD stemmers die overstappen naar D66?quote:Op donderdag 2 april 2026 17:37 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Al die zwevende kiezers die dachten dat d66 het walhalla zou zijn en ze eindelijk krijgen waar ze al jaren op hoopte: LPF, SP, PVV, FVD, BBB, NSC, D66
Volgensmij klopt de volgorde vrij aardig, en weer worden ze snoeihard in de poepert genomen
Wat heeft die met rechtstatelijk te maken? Mijn god, wat een simpelheid weer.quote:Op donderdag 2 april 2026 17:46 schreef Schanulleke het volgende:
D66 die laat zien dat ze niet rechtsstatelijk zijn. Goh!
Best gek dat ik nergens deze kritiek las toen Wilders met zijn 10 punten plan kwam. Beter nog een relatief groot deel vond dat Wilders gelijk had om zijn partners op te zadelen met nieuwe plannen, waar ze mee moesten stemmen met dictator Geertje.quote:Op donderdag 2 april 2026 17:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het wordt een mooie boel als we op die manier politiek gaan bedrijven.."ach dat boeit ze toch niet" om je vervolgens niet meer aan een voorgenomen afspraken te hoeven houden.
We hebben gezien wat een niet stabiel kabinet betekend, dus liever dit dan het vorige. Ik vind het belangrijk als duidelijkheid is hoe partijen erin staan en dat ze ook doen wat ze eerder gezegd hebben te zullen doenquote:Op donderdag 2 april 2026 21:22 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Integendeel. Progressieve beginnen te verliezen dmv dit soort bruin rechtse wetgeving. Een VVD doet ideologisch niets voor een FvD. Een JA21 zonder Nannina, met Eerdmans en Coenradie is zelfs nog liberaler. Mits Boomsma, vriendje van Baudet niks te zeggen krijgt
Slimme schoonmoeder.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niet, gewoon netjes de vier jaar uitdienen. D’66 heeft geen voet aan de grond in de gemeenteraden.
Bij nieuwe verkiezingen stemt mijn schoonmoeder gewoon weer D’66 tenzij ze zelf eens op de feiten wordt gedrukt door haar geliefde Jetten en Kaag. Wie niet horen wil, moet maar voelen.
We zingen die vier jaar wel uit, liever dat dan dat dit zooitje eerst de boel sloopt en weer wachtgeld opstrijkt.
D66 is NIET links, D66 is rechts. Rechts progressief.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:26 schreef -Deluzion- het volgende:
Dat verbaast toch niemand als je op linkse landverraders stemt. Dan krijg je precies dit soort gezeik over "strengere" afspraken die ineens te ver gaan.
"Massaal" = minder dan twee miljoen stemmen?quote:Op donderdag 2 april 2026 18:22 schreef vosss het volgende:
Massaal D66 stemmen en dan verontwaardigd gaan lopen doen als je land ten grabbel gegooid wordt.
Ja brr een homo aan de macht, dat zou niet moeten kunnen hoor, die moet daar wel door mensen gestemd zijn om deugpunten te scoren.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
D66 heeft zichzelf gewoon een hoog opgeleid, politiek correct deug keurslijf aangemeten. Wat onzettend lekker valt bij de bourgeoisie in de witte bubbel. Die staan te kwijlen om daarop te stemmen. Een homo minister-president past daar natuurlijk helemaal bij. Zo lekker progressief. Bekt zo lekker op de borrel van je deugkring.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |