Dus jij bepaalt voor een ander wat die persoon wel of niet steunt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Is dat hetzelfde als overal regenboogzebrapaden maken? Als dat bij een COC gebouw voor de deur is, prima. Maar waarom bij een middelbare school? Zodat de kindjes die twijfelen zich gesteund voelen? Je kunt toch op je klompen aanvoelen dat dat niet gaat werken.
Rechts volk en moslims zijn dus homofoob begrijp ik.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik moet sowieso helemaal niks. Daarbij woon ik niet in een dorp. En verwacht niet dat er in mijn wijk draagvlak voor is. Grotendeels rechts volk en moslims.
Hier ook niet.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, hoeft niet, want komt er hier gewoon niet. 't Is hier de randstad niet.
Ik bedoel zo'n zebrapad bij een school werkt averechts. Dat zie je hier wel. Het legt nog meer de focus op het anders zijn, waardoor pestgedrag toeneemt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus jij bepaalt voor een ander wat die persoon wel of niet steunt.
Niet per se. Er is een heel verschil tussen homofoob, homo's accepteren en er een zebrapad voor aanleggen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Rechts volk en moslims zijn dus homofoob begrijp ik.
Fijn voor jequote:Op vrijdag 3 april 2026 16:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Maar wel een regenboogpad.
Niet als zebrapad overigens.
Nee, die werkt niet averechts, die legt een probleem in de lokale samenleving bloot met betrekking tot de acceptatie van bijvoorbeeld homo's.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik bedoel zo'n zebrapad bij een school werkt averechts. Dat zie je hier wel. Het legt nog meer de focus op het anders zijn, waardoor pestgedrag toeneemt.
Dat het rood je voor de ogen trekt als je een regenboogpad ziet verraadt dat die acceptatie er niet is.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet per se. Er is een heel verschil tussen homofoob, homo's accepteren en er een zebrapad voor aanleggen.
Want zonder regenboogzebrapad is er geen homo acceptatie?quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, die werkt niet averechts, die legt een probleem in de lokale samenleving bloot met betrekking tot de acceptatie van bijvoorbeeld homo's.
Er is dus werk aan de winkel op die school op dat vlak.
Ik reageer niet op zo'n zebrapad. Het doet me niets. Sta er niet bij stil. Gewoon, een zebrapad. Maar ik reageer wel op dit bericht. Wil niet zeggen dat IK homo's niet accepteer! Ik zeg alleen dat het hier gaat om een middelbare school, kids die hier niet op zitten te wachten. En die hoeven niet op drammerige wijze te leren dat ze homo's moeten accepteren. Dat komt bij de meeste jongeren wel goed als ze volwassen worden, gaan studeren of zelf uit de kast komen. En bij sommigen komt dat niet goed. Mensen zijn niet verplicht bepaald gedrag te accepteren. Ze mogen homo's mijden, zelfs afschuwelijk vinden. Dat mag gewoon. En een zebrapad houdt dat niet tegen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat het rood je voor de ogen trekt als je een regenboogpad ziet verraadt dat die acceptatie er niet is.
Anders had je gewoon je schouders opgehaald.
Misschien dat je dan nog over de Joden Israël kunt beginnenquote:Op vrijdag 3 april 2026 01:26 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De ironie is springlevend wanneer sommige altijd beginnen met "ja maar, links, islam, migranten doen het ook" en ze meteen schieten in een Pavlov reactie.
Het feit dat mensen lopen te fulmineren over een regenboogpad laat zien dat er geen acceptatie isquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Want zonder regenboogzebrapad is er geen homo acceptatie?
Kinderen op de middelbare school zitten niet te wachten op homos.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik reageer niet op zo'n zebrapad. Het doet me niets. Sta er niet bij stil. Gewoon, een zebrapad. Maar ik reageer wel op dit bericht. Wil niet zeggen dat IK homo's niet accepteer! Ik zeg alleen dat het hier gaat om een middelbare school, kids die hier niet op zitten te wachten.
Dus totdat je volwassen bent moet je als homo in de kast zitten.quote:En die hoeven niet op drammerige wijze te leren dat ze homo's moeten accepteren. Dat komt bij de meeste jongeren wel goed als ze volwassen worden, gaan studeren of zelf uit de kast komen.
Jij vindt dat inderdaad normaal.quote:En bij sommigen komt dat niet goed. Mensen zijn niet verplicht bepaald gedrag te accepteren. Ze mogen homo's mijden, zelfs afschuwelijk vinden. Dat mag gewoon. En een zebrapad houdt dat niet tegen.
Welnee, het ene heeft echt niets met het andere te maken.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het feit dat mensen lopen te fulmineren over een regenboogpad laat zien dat er geen acceptatie is
Het doel van het regenboogpad is niet het bevorderen van acceptatie, maar het laten zien dat die acceptatie er is.
En het laat nu ook zien dat die acceptatie er niet overal is.
Dat is inderdaad hoe een homofoob dat ervaart.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Welnee, het ene heeft echt niets met het andere te maken.
Het gaat helemaal niet om het wel of niet accepteren van homo's of welke groep dan ook, het gaat om het belerende en drammerige toontje van de mensen die het door ieders strot willen duwen.
Je hebt geluk, ik heb het gevoel dat dit de komende decennia sterk gaat verbeterenquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het feit dat mensen lopen te fulmineren over een regenboogpad laat zien dat er geen acceptatie is
Het doel van het regenboogpad is niet het bevorderen van acceptatie, maar het laten zien dat die acceptatie er is.
Nee, de acceptatie neemt af.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Je hebt geluk, ik heb het gevoel dat dit de komende decennia sterk gaat verbeteren
Zo werkt het niet. Het is voor het gros niet meer dan dat, een zebrapad in andere kleuren. Voor mensen uit de lhbti gemeenschap kan ik me niet voorstellen dat ze veel waarde hechten aan een regenboogzebrapad, maar meer aan het kunnen zijn wie ze zijn zonder daarvoor veroordeeld te worden..ook hier, een zebrapad gaat daar nooit bij helpen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
In het artikel is het niet een pad met kleuren, maar een symbool van homoseksualiteit dat door jongeren wordt vermeden omdat ze bang zijn voor homo te worden aangezien.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Het is voor het gros niet meer dan dat, een zebrapad in andere kleuren. Voor mensen uit de lhbti gemeenschap kan ik me niet voorstellen dat ze veel waarde hechten aan een regenboogzebrapad, maar meer aan het kunnen zijn wie ze zijn zonder daarvoor veroordeeld te worden..ook hier, een zebrapad gaat daar nooit bij helpen.
Wat overblijft is een een onduidelijk ding dat meer irritatie dan acceptatie oproept.
Omdat dit mensen zijn die er een hele bijzondere visie op nahouden. Daar doe je niets tegen en die ga je daar ook niet mee overtuigen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
In het artikel is het niet een pad met kleuren, maar een symbool van homoseksualiteit dat door jongeren wordt vermeden omdat ze bang zijn voor homo te worden aangezien.
De ergernis waar jij over spreekt is denk ik de status van een regenboogpad. Het is volgens de verkeerswet geen zebrapad en wekt daardoor verwarring op.
Dat geldt overigens niet voor het pad op de foto in het artikel.
Dat is wèl een zebrapad volgens de verkeerswet.
Op welke manier wekt dat pad ergernis op?
Jij vind homoseksualiteit normaal.quote:
Het nut begrijp je pas als je zelf hebt geleefd in een samenleving waar homoseksualiteit wordt gediscrimineerd of vervolgd en je terecht komt in een omgeving waar het zichtbaar is gemaakt dat je geaccepteerd wordt zoals je bent.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat dit mensen zijn die er een hele bijzondere visie op nahouden. Daar doe je niets tegen en die ga je daar ook niet mee overtuigen.
En dat laatste klopt. Ze zijn onduidelijk en niet in een oogopslag herkenbaar als een zebrapad. Ik vind ze als weggebruiker waardeloos en dat heeft niets met te maken met de boodschap die ze moeten uitstralen, alleen twijfel ik dus wel aan het nut er van
Iedereen wou gay zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Een regenboog zebrapad. Echt 2019 Biden time, iedereen wou gay zijn.
Nu niet meer jongeren zijn weer hard en zijn voor of tegen de joden of de VS.
Maar dat gaygedoe is helemaal omgekeerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |