Een handjevol “witte” kinderen in de klas is doorgaans wel te verwachten ja. Het is maar net hoe je een witte school definieert, I guess.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Bestaan die nog? De ruime meerderheid van alle scholen
Nee nee die nietquote:Op donderdag 2 april 2026 15:28 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Zijn mensen met een pedofiele geaardheid dus ook welkom in Houten?
Och afbreken hoeft niet per se. Maar kerken die vrijwel leeg blijven, kunnen gewoon een andere functie krijgen. Het is niet meer nodig om in elk dorp een grote kerk als zodanig in gebruik te hebben als het volk wat nog een mis bezoekt ook in 1 centrale kerk past. Dat geldt overigens ook voor een moskee. Die hoeft niet op loopafstand te zijn.quote:
Maar mogen die wel religieuze uitingen hebben? Zoals een minaret, leidende klokken, kruis op de gevel of toren...quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Och afbreken hoeft niet per se. Maar kerken die vrijwel leeg blijven, kunnen gewoon een andere functie krijgen. Het is niet meer nodig om in elk dorp een grote kerk als zodanig in gebruik te hebben als het volk wat nog een mis bezoekt ook in 1 centrale kerk past. Dat geldt overigens ook voor een moskee. Die hoeft niet op loopafstand te zijn.
Jij wilt naar Houten verhuizen?quote:Op donderdag 2 april 2026 15:28 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Zijn mensen met een pedofiele geaardheid dus ook welkom in Houten?
Het moet wel ontzettend heftig voor je zijn. Straks komt er een regenboogzebrapad in jouw dorp en moet je er ook nog over heen lopen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:49 schreef Gia het volgende:
Heel kinderachtig, maar goed, het zijn dan ook kinderen. Aan de andere kant ben ik het ook wel een beetje beu om al dat lhbtq-gedoe door de strot gedouwd te krijgen. Zelfde eigenlijk met religie. Je mag zijn wie je bent, maar val daar anderen niet mee lastig!! Je hoeft andere mensen niet bewust te maken van je geaardheid, of je geloof! Doe je ding, maar laat anderen met rust.
Onveilig valt zeker daar wel mee. Als er 2 auto's in het uur rijden op die locatie is het veel. Alle auto's slaan voor die treintunnel al af om te parkeren.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:15 schreef Saekerhett het volgende:
1. Flikker op met dat zebrapad dat voor verwarring zorgt en onveilig is.
2. Als je er dan toch langs moet: wees verdomme een kerel en heb schijt aan anderen wat ze er van vinden. Homootjes![]()
Ja, waarom niet. Is dat hetzelfde als overal regenboogzebrapaden maken? Als dat bij een COC gebouw voor de deur is, prima. Maar waarom bij een middelbare school? Zodat de kindjes die twijfelen zich gesteund voelen? Je kunt toch op je klompen aanvoelen dat dat niet gaat werken.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:30 schreef Wantie het volgende:
Maar mogen die wel religieuze uitingen hebben? Zoals een minaret, leidende klokken, kruis op de gevel of toren...
Ik moet sowieso helemaal niks. Daarbij woon ik niet in een dorp. En verwacht niet dat er in mijn wijk draagvlak voor is. Grotendeels rechts volk en moslims.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:34 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Het moet wel ontzettend heftig voor je zijn. Straks komt er een regenboogzebrapad in jouw dorp en moet je er ook nog over heen lopen.
Dat wordt snel mobiliseren op Feestboek.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:07 schreef Gia het volgende:
En verwacht niet dat er in mijn wijk draagvlak voor is. Grotendeels rechts volk en moslims.
Nee hoor, hoeft niet, want komt er hier gewoon niet. 't Is hier de randstad niet.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dat wordt snel mobiliseren op Feestboek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |