abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf woensdag 8 april 2026 @ 17:46:28 #201
364681 over_hedge
pi_220535275
Witte dye _O_ ik loop zo rond


let niet op de kwaliteit, screenshot van een screenshot maakt het er niet beter op
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Eindredactie Games woensdag 8 april 2026 @ 18:10:47 #202
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220535434
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:46 schreef over_hedge het volgende:
Witte dye _O_ ik loop zo rond
[ afbeelding ]

let niet op de kwaliteit, screenshot van een screenshot maakt het er niet beter op
Niet permanent in St. Halssius priesterkleding rondlopen :')



Ik heb nog geen 'pure white dye' maar ik heb de St. Halssius Priest Attire gewoon geverfd met de 'meest lichtrode' teint die beschikbaar was bij Hernand verfmeneer (@Momo). Dan heb je wit met een lelijke rode gloed :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_220535554
Ray Reconstruction oogt bijna fotorealistisch indoors.



[ Bericht 5% gewijzigd door -Deluzion- op 08-04-2026 18:36:56 ]
greetings and salutations
pi_220535565
Een domme vraag he.
Maar ik ben nooit via de normale weg naar die berg school gegaan, ik ben gewoon gaan klimmen.
Nu zit ik in level 7 en zit die boulder nog steeds in de weg van de normale weg.
Ik doe die beweging met r3 maar die laat de rots alleen een beetje schommelen.
De bismuth is er wel vanaf maar de rots gaat niet weg.
Gister al vanalles geprobeerd.

Iemand een tip?
Twiddel
  woensdag 8 april 2026 @ 18:39:35 #205
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220535614
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:33 schreef summer2bird het volgende:
Een domme vraag he.
Maar ik ben nooit via de normale weg naar die berg school gegaan, ik ben gewoon gaan klimmen.
Nu zit ik in level 7 en zit die boulder nog steeds in de weg van de normale weg.
Ik doe die beweging met r3 maar die laat de rots alleen een beetje schommelen.
De bismuth is er wel vanaf maar de rots gaat niet weg.
Gister al vanalles geprobeerd.

Iemand een tip?
Je hebt daar Focused Force Palm voor nodig, die je daar op die plek leert.

Maar dat is in Chapter 4, dus als jij in 7 zit zou je dat geleerd moeten hebben.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf woensdag 8 april 2026 @ 18:42:01 #206
364681 over_hedge
pi_220535628
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:33 schreef summer2bird het volgende:
Een domme vraag he.
Maar ik ben nooit via de normale weg naar die berg school gegaan, ik ben gewoon gaan klimmen.
Nu zit ik in level 7 en zit die boulder nog steeds in de weg van de normale weg.
Ik doe die beweging met r3 maar die laat de rots alleen een beetje schommelen.
De bismuth is er wel vanaf maar de rots gaat niet weg.
Gister al vanalles geprobeerd.

Iemand een tip?
Je moet eerst focussen dan pas de fore palm doen. Maar ik speel op pc en jij met controller geloof ik. Dus kan je ook niet precies vertellen hoe je dat moet doen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 8 april 2026 @ 18:47:36 #207
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220535658
Eerst Focus idd, L3+R3 op PS5
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 8 april 2026 @ 18:49:39 #208
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220535671
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:59 schreef Momo het volgende:
Hoe verf je eigenlijk je kleren en armor, ik was bij de verf meneer vlak bij het begin dorp, had onderweg een keer Yellow en Red Dye gevonden in een glazen potje, maar dan kun je dus nog niet meteen iets verven als je naar die meneer gaat?
Je moet die eerst gebruiken zodat je ze 'leert'
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220535822
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:33 schreef summer2bird het volgende:
Een domme vraag he.
Maar ik ben nooit via de normale weg naar die berg school gegaan, ik ben gewoon gaan klimmen.
Nu zit ik in level 7 en zit die boulder nog steeds in de weg van de normale weg.
Ik doe die beweging met r3 maar die laat de rots alleen een beetje schommelen.
De bismuth is er wel vanaf maar de rots gaat niet weg.
Gister al vanalles geprobeerd.

Iemand een tip?
https://www.reddit.com/r/(...)sed_it_heres_how_to/
greetings and salutations
pi_220536276
Bedankt voor jullie tips, ik ga het weer opnieuw proberen :)
Twiddel
pi_220536363
De game zit wel vol bugs, dat moet gezegd worden. Je kunt essentiėle skills zomaar missen en questitems per ongeluk doneren of verkopen.
greetings and salutations
  woensdag 8 april 2026 @ 20:23:19 #212
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220536395
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:11 schreef summer2bird het volgende:
Bedankt voor jullie tips, ik ga het weer opnieuw proberen :)
^O^

Dat is dan 12,50 euro :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220537047
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:23 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
^O^

Dat is dan 12,50 euro :P
Stuur maar een tikkie
Twiddel
pi_220537078
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:19 schreef -Deluzion- het volgende:
De game zit wel vol bugs, dat moet gezegd worden. Je kunt essentiėle skills zomaar missen en questitems per ongeluk doneren of verkopen.
Ik heb nu al meerdere keren gehad dat er een herinnering is ergens, maar de lantaarn herkent m niet :')

Hont spawned 40% van de tijd niet terwijl hij wel op "summoned" staat

Soms zit er ontiegelijk lange stiltes tussen zinnen bij een gesprek

Het gebeurd nog wel eens dat ik niks van de tegenstander kan zien omdat de camera achter de bosjes zit :')

1x had ik ineens overal een rare glitchy groene mist, is gefixed inmiddels

Oh en soms (2x gebeurd tot nu toe) gooit mijn paard random Kliff eraf


En toch blijf ik spelen
Twiddel
  donderdag 9 april 2026 @ 22:19:05 #215
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220544333
Moet zeggen dat ik in mijn 48 uur nog geen enkele bug ben tegengekomen eigenlijk.

Op de PS5 Pro tenminste.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 9 april 2026 @ 22:19:44 #216
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220544340
Kippen met kuikentjes O+
Die slapen als het donker is _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220544351
100+ uur en nu eindelijk in de Crimson Desert, voorlopig maar even stoppen met de main quest want ik heb nog genoeg side content te doen. En de afgelopen tijd ook weinig gedaan aan exploren, wil ook nog mijn huis inrichten want de volgende kamp expansie gaat volgens mij nog lang duren, dan blijven mijn spullen lang staan zonder dat het wordt gereset.
pi_220544581
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 22:19 schreef StateOfMind het volgende:
Moet zeggen dat ik in mijn 48 uur nog geen enkele bug ben tegengekomen eigenlijk.

Op de PS5 Pro tenminste.
Wow, dan heb je geluk, ik ben er al wel een paar tegengekomen

Focused Force Palm gemist ,want ja, waarom zou je het pad volgen als je ook kunt vliegen, klimmen en rennen.

Een quest recipe gekocht en die per ongeluk als gift weggegeven voordat ik hem had geleerd

Een camera bug: bij het klikken op een “wanted poster” gaat de camera in een rare hoek staan, waardoor ik de info niet kan zien en de game moet afsluiten

Per ongeluk een quest item gedoneerd

Bepaalde items niet gekregen na het voltooien van een missie, omdat zowel mijn inventory als item box vol zaten
greetings and salutations
  donderdag 9 april 2026 @ 22:55:57 #219
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220544605
Wat is Oongka-Boongka traag zeg. Erg vervelend.

Ook irritant dat je niet per character skill points kan resetten.

Maarrrr we gaan weer door. Fuck Ludvig.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220544909
Ik was ook niet echt dol op dat stuk, net zo min het stuk met Damiane al was dat wel een stuk beter te doen omdat ze een stuk sneller is. In beide geen skill points gestopt, alleen de gear van Damiane een refinement gegeven en dat vond ik al genoeg moeite.
  vrijdag 10 april 2026 @ 08:55:54 #221
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220545822
quote:
Fellow Greymanes,
It’s hard to believe that it’s been nearly three weeks since we first welcomed you to Pywel. Over that time, we’ve been closely following your adventures, discussions, and feedback, while working to make Crimson Desert an even more enjoyable experience for everyone.

We’ve especially loved seeing the stories you’ve been creating across Pywel (and yes, including the many adorable cat screenshots). And we also want to give a special shout-out to those of you earning your “Pywel Legend” trophies/achievements; you have our sincere admiration. Watching everyone's journeys unfold since launch has meant a great deal to us, and we’re truly grateful for your dedication and support.

Today, we’re here to share a preview of some of the new features and content currently in development, shaped by your feedback, including a variety of content for those looking for more ways to enjoy the game and those who want to further challenge themselves. Our goal is to roll these updates out gradually from April through June.

New Content and Features
We’re preparing new challenges so you can continue testing yourself throughout your journey across Pywel.

■ Boss Rematches
The powerful bosses you encountered across Crimson Desert are waiting to challenge you once again. With boss rematches, you’ll have the opportunity to face off against any boss again, test how much you’ve grown, and further refine your own combat style through different strategies and approaches.

■ Re-blockading
Peace is fleeting, and darkness does not retreat so easily. Enemy remnants are waiting for their chance to reclaim liberated locations. Drive out the forces that have seized these locations once more and continue proving the strength of the Greymanes.

■ Difficulty Settings
A difficulty settings feature will be added so that everyone—from new Greymanes to the more advanced—can enjoy the adventure at the level that suits them best. You’ll be able to choose from easy, normal, and hard difficulty.

We’re also working on new combat-focused content, so stay tuned.


◆ Improvements to Character Play
■ New Skills for Damiane and Oongka
We fully understand your feedback about the need for Damiane and Oongka to have skills comparable to “Force Palm” and “Axiom Force.” To address this, both characters will receive new abilities equivalent to those skills.

■ Hide Back Weapons
A new option to hide the weapons on your character’s back will be added, so certain equipment worn on your back won’t break immersion during combat.

■ Addition of New Outfits
New outfits for characters will be added.
Additionally, certain outfits that can only be sold or donated will be updated so that they can also be worn.


◆ QoL Improvements and Life Features
■ New Specialized Storage
- Food storage: We plan to add a new food storage, from which you can directly take out ingredients for use in cooking. When preparing meals, you’ll be able to use ingredients from both your food storage and your inventory.
- Wardrobe: A new wardrobe storage will be added so that you can store your headgear, armor, gloves, footwear, and cloaks.
- Gatherables Storage: A new gatherables storage will be added, from which you can directly take out items for use in tempering and crafting. This storage will be able to hold a variety of crafting materials, including insects, stones, ores, and more.
- Collections Storage: A new Collection Storage will be added, giving you a place to keep quest items tied to your adventures, along with recipes and other items you've collected on your journey.

■ Pets & Mounts
More summonable mounts and new pets will be added. Also, in addition to existing horse tack sets, dedicated armor for other mounts is also being planned.


◆ System and Graphics Improvements
■ UI Improvements
To improve legibility, we’ll be adding a minimum font size adjustment option. Since Crimson Desert supports 14 UI languages, fully optimizing this feature across all of them will take some time, but we plan to introduce it first to help make the game more comfortable to play. We also plan to continue improving various UI elements and QoL features, including improvements to the map, inventory, and housing.

■ Improvements to Controls
We are carefully reviewing your feedback about controls. To provide a better gameplay experience, we plan to add customization options for certain controller inputs. We will also expand the range of configurable keys for keyboard and mouse to improve usability.

■ Improvements to Distant Scenery Quality
We are working on enhancing the realism of distant backgrounds so you can enjoy Pywel’s landscapes in greater depth. Please note that the patch size may be somewhat larger due to improvements to how distant scenery changes and the quality of rendering under different conditions. Take a look at the image below for a preview of how Pywel will look after the update.
https://crimsondesert.pea(...)e/Detail?_boardNo=82
  Eindredactie Games vrijdag 10 april 2026 @ 09:17:53 #222
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220545934
quote:
Boss rematches _O_ Ben ook wel benieuwd naar die difficulty settings, of dat zich alleen gewoon vertaalt naar 'larger health pools'. Verder wel nieuwsgierig of "Hide back weapons" ook schilden betreft. Ontzettend achterlijk dat ik nog steeds mods moet gebruiken om m'n shield te unequippen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 april 2026 @ 09:37:48 #223
447051 crew  Peejtur
pi_220546017
Doel van dit weekend: Crow verslaan. Hopelijk met de eerder gegeven tips.
  FOK!Fotograaf vrijdag 10 april 2026 @ 09:49:36 #224
364681 over_hedge
pi_220546086
difficulty settings is zo niet nodig.

Maar van de rest prima patch *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 10 april 2026 @ 09:56:57 #225
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220546146
Tot nu toe alleen écht moeite gehad met die Ancient Brian Priske (Priscus) en zo'n Antieke stoner bij zo'n ruļne :{ Vliegende enemies met talloze lasers kan ik niet goed tegen :')

Maarja, die difficulty settings vind ik persoonlijk ook niet echt nodig :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 10 april 2026 @ 10:00:27 #226
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220546167
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:56 schreef Divje het volgende:
Tot nu toe alleen écht moeite gehad met die Ancient Brian Priske (Priscus) en zo'n Antieke stoner bij zo'n ruļne :{ Vliegende enemies met talloze lasers kan ik niet goed tegen :')

Maarja, die difficulty settings vind ik persoonlijk ook niet echt nodig :P
Ik vind vaak wel lekker om games eerst te spelen op lage difficulty, zeker als de combat niet alles is in de game. Daarna een keer opnieuw spelen op moeilijker setting.
  vrijdag 10 april 2026 @ 10:01:48 #227
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220546173
Ik heb gisteravond de Reed Devil verslaan. Je moet door veel van zijn minions. Gelukkig dat ik veel Rice Cakes en Gebraden Kip bij mij had. No way dat je er door komt zonder te eten.
  vrijdag 10 april 2026 @ 10:03:19 #228
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220546185
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:00 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik vind vaak wel lekker om games eerst te spelen op lage difficulty, zeker als de combat niet alles is in de game. Daarna een keer opnieuw spelen op moeilijker setting.
Maar er is toch weinig mis met de combat in deze game? Behalve bij sommige bosses, hun mechanics zijn gewoon kut :P

En de Demeniss speer-gastjes, die zijn irritant als je zo traag bent als Oongka :{ met Kliff ren ik er zo doorheen met m'n 36 damage Righteous Verdict :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:01 schreef Momo het volgende:
Ik heb gisteravond de Reed Devil verslaan. Je moet door veel van zijn minions. Gelukkig dat ik veel Rice Cakes en Gebraden Kip bij mij had. No way dat je er door komt zonder te eten.
*O*
Door die totempaaltjes kapot te slaan spawnen ze niet meer op die plek :Y kwam ik te laat achter :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Eindredactie Games vrijdag 10 april 2026 @ 10:43:29 #229
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220546623
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:01 schreef Momo het volgende:
No way dat je er door komt zonder te eten.
I beg to differ :+

Ludvig en Antumbra Sword bijna klaar voor de no-hit collectie, even een leuke outfit kiezen voor de esthetiek. Heb als het goed is ook bijna m'n kapper unlockt, dan kan ik m'n kale monnik-look vervolmaken. Ouwe houten stok als wapen heb ik al :9
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 10 april 2026 @ 10:46:09 #230
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220546654
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:56 schreef Divje het volgende:
Maarja, die difficulty settings vind ik persoonlijk ook niet echt nodig :P
Ik ben vooral benieuwd of Hard gewoon betekent meer health voor enemies. Dat is saai. Maar misschien doen ze ook wel wat met gedrag (agressiever, vaker heavy attacks etc.)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 10 april 2026 @ 11:49:53 #231
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220547093
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:03 schreef Divje het volgende:
Door die totempaaltjes kapot te slaan spawnen ze niet meer op die plek :Y kwam ik te laat achter :')
Niet helemaal :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 10 april 2026 @ 11:51:08 #232
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220547099
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:49 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Niet helemaal :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wat anders...
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220547440
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:01 schreef Momo het volgende:
Ik heb gisteravond de Reed Devil verslaan. Je moet door veel van zijn minions. Gelukkig dat ik veel Rice Cakes en Gebraden Kip bij mij had. No way dat je er door komt zonder te eten.
Ik las laatst ergens dat een harde boss in crimson desert verslaan gelijk staat aan zon competitive eating competition in Amerika.
Klopt wel zon beetje haha
Twiddel
  vrijdag 10 april 2026 @ 15:32:40 #234
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220548579
Ging slapen in het bed van een heks, kreeg een blueprint van een abyss gear.

Vaste slaapplek gevonden :D
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 10 april 2026 @ 15:38:25 #235
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220548620
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:32 schreef Divje het volgende:
Ging slapen in het bed van een heks, kreeg een blueprint van een abyss gear.

Vaste slaapplek gevonden :D
'Slapen'
  vrijdag 10 april 2026 @ 15:42:40 #236
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220548649
Seks met de heks *O*


Klinkt als zo'n jaren 90 dance hitje :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 10 april 2026 @ 15:47:06 #237
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220548677
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 10 april 2026 @ 16:32:21 #238
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220548956
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:38 schreef Momo het volgende:

[..]
'Slapen'
[ afbeelding ]
Haar grot is al de hele tijd leeg ;( en weet nog niet hoe ik haar daar krijg :D
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 10 april 2026 @ 18:12:05 #239
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220549656
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 16:32 schreef Divje het volgende:

[..]
Haar grot is al de hele tijd leeg ;( en weet nog niet hoe ik haar daar krijg :D
Ik las de eerste zin even anders. Ik moet nog even uitvogelen wat de heksen allemaal kunnen doen, in begin eentje tegengekomen.
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:02:13 #240
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220549974
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:12 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik las de eerste zin even anders. Ik moet nog even uitvogelen wat de heksen allemaal kunnen doen, in begin eentje tegengekomen.
:P Haar grot net onder Pailune Camp.

Ben daar weer gaan slapen maar kreeg nu niks ;(
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 april 2026 @ 19:11:39 #241
447051 crew  Peejtur
pi_220550031
Hoe kan ik een musket gebruiken? Heb hem al maar is rood.
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:12:14 #242
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220550036
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:11 schreef Peejtur het volgende:
Hoe kan ik een musket gebruiken? Heb hem al maar is rood.
Damiane *O*
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 april 2026 @ 19:12:31 #243
447051 crew  Peejtur
pi_220550041
Alleen die?
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:13:55 #244
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220550058
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:02 schreef Divje het volgende:

[..]
:P Haar grot net onder Pailune Camp.

Ben daar weer gaan slapen maar kreeg nu niks ;(
One night stand geweest dus :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:25:20 #245
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220550162
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:12 schreef Peejtur het volgende:
Alleen die?
:Y
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220551320
Bij de volgende patch wordt ook de draw distance verbeterd, dat klinkt geweldig. De devs doen wel heel erg hun best en luisteren echt goed naar alle feedback.

Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video
greetings and salutations
  vrijdag 10 april 2026 @ 21:57:27 #247
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220551485
Kwam er net achter dat in je Knowledge scherm bij caves stippen staan. Als er 1 stip staat weet je dat de cave bestaat maar dat je de treasure nog niet hebt :P

2 stippen is cave completed ^O^
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 10 april 2026 @ 22:08:12 #248
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220551566
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:57 schreef Divje het volgende:
Kwam er net achter dat in je Knowledge scherm bij caves stippen staan. Als er 1 stip staat weet je dat de cave bestaat maar dat je de treasure nog niet hebt :P

2 stippen is cave completed ^O^
Alle locaties, niet alleen caves zag ik.

Nu lekker aan het exploren in Hernand en ik blijf me verbazen hoe groot en mooi alles is.

En het gros van de locaties die op de kaart aangegeven staan daar ben ik nog niet eens geweest, laat staan de locaties die niet aangegeven staan, waar de beste loot ligt.

En ik zag vanaf een berg dat Hernand boven de letters ook nog een stuk grond heeft, gezien het landschap althans.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 10 april 2026 @ 22:22:03 #249
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220551655
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:08 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Alle locaties, niet alleen caves zag ik.

Nu lekker aan het exploren in Hernand en ik blijf me verbazen hoe groot en mooi alles is.

En het gros van de locaties die op de kaart aangegeven staan daar ben ik nog niet eens geweest, laat staan de locaties die niet aangegeven staan, waar de beste loot ligt.

En ik zag vanaf een berg dat Hernand boven de letters ook nog een stuk grond heeft, gezien het landschap althans.
Maar bij Sanctums waar ik nog nooit geweest ben staan al wel 2 stippen :? Ik ga even op onderzoek uit :P

Veel plezier met ontdekken hoeveel grond er nog boven de letters van Hernand ligt ;)
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 10 april 2026 @ 22:37:18 #250
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220551745
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:22 schreef Divje het volgende:

[..]
Maar bij Sanctums waar ik nog nooit geweest ben staan al wel 2 stippen :? Ik ga even op onderzoek uit :P

Veel plezier met ontdekken hoeveel grond er nog boven de letters van Hernand ligt ;)
En in het westen ook nog heel veel niet ontdekt.

Sommige Sanctums waar ik geweest ben kan ik nog niks, daarvoor moet ik eerst ergens iemand ontmoeten.
Geen idee wie en waar, maar die kom ik ongetwijfeld vast wel tegen.
Ooit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 april 2026 @ 22:49:43 #251
447051 crew  Peejtur
pi_220551817
Hoe krijg ik vonkjes uit mijn zwaarden bij de focused light zodat ik bosjes in de hens kan zetten?
  vrijdag 10 april 2026 @ 22:52:09 #252
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220551834
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:49 schreef Peejtur het volgende:
Hoe krijg ik vonkjes uit mijn zwaarden bij de focused light zodat ik bosjes in de hens kan zetten?
R1 + L1 en daarna L1 en richten op de vlambare bosjes :P als je op PS5 speelt iig.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Eindredactie Games vrijdag 10 april 2026 @ 22:54:18 #253
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220551842
Ja kan een beetje geklooi zijn. Blinding flash = LB + RB, die kun je actief houden door RB ingedrukt te houden. Zolang je RB ingedrukt houdt, kun je tegelijkertijd LB indrukken/inhouden voor 'focus light' (staat dan ook rechtsonder in beeld)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 april 2026 @ 22:59:05 #254
447051 crew  Peejtur
pi_220551876
Morgen weer proberen. Thanks.
  vrijdag 10 april 2026 @ 23:06:24 #255
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220551913
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 16:32 schreef Divje het volgende:

[..]
Haar grot is al de hele tijd leeg ;( en weet nog niet hoe ik haar daar krijg :D
Ik ben wel eens in haar grot geweest, claustrofobische tunnel die ook nog eens enorm nat was
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 10 april 2026 @ 23:07:16 #256
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220551920
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 10 april 2026 @ 23:40:02 #257
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220552078
De missie Repair at the Kilnden Workshop is bugged bij mij. Ik liep weg van de stukken in je in elkaar moest zetten om aan de andere Kilndens te werken. Toen waren ze verdwijnen van de map, hoe moet je ze nu nog stapelen dan?
  vrijdag 10 april 2026 @ 23:57:44 #258
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220552121
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:40 schreef Momo het volgende:
De missie Repair at the Kilnden Workshop is bugged bij mij. Ik liep weg van de stukken in je in elkaar moest zetten om aan de andere Kilndens te werken. Toen waren ze verdwijnen van de map, hoe moet je ze nu nog stapelen dan?
Geen idee, maar wellicht een eerdere save laden om het nog eens te proberen?

Ik save zeeeer regelmatig :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220553502
Geweldige patch weer, opnieuw geluisterd naar player feedback. Op PC ziet de game er nu nog beter uit, en nog veel meer verbeteringen.
greetings and salutations
  FOK!Fotograaf zaterdag 11 april 2026 @ 09:43:04 #260
364681 over_hedge
pi_220553559
Additionally, further control and UI-related improvements have been applied, including enabling teleportation while mounted, falling, swimming, or climbing walls.

Kan ik nu teleporteren wanneer mijn kleine teen nog beweegt? *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 11 april 2026 @ 09:52:56 #261
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220553628
Gekke Koreanen _O_

Al m'n bezochte grotten hebben nu een vinkje _O_

M'n fav gouden appel farm is ook nog niet gepatched :D :X

[ Bericht 36% gewijzigd door Divje op 11-04-2026 17:56:52 ]
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220559299


greetings and salutations
  zaterdag 11 april 2026 @ 23:02:19 #263
511221 Hetekip
Depressief
pi_220559447
Ik krijg het legendarische paard maar niet getemd.... Wat een bullshit minigame.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator / Redactie FP zaterdag 11 april 2026 @ 23:04:20 #264
447051 crew  Peejtur
pi_220559460
Linker stick naar achter bewegen en dan met rechts naar de kont van het paard blijven draaien.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 12 april 2026 @ 00:50:33 #265
485843 crew  Jippie
pi_220559888
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:54 schreef 2dope het volgende:
Ja kan een beetje geklooi zijn. Blinding flash = LB + RB, die kun je actief houden door RB ingedrukt te houden. Zolang je RB ingedrukt houdt, kun je tegelijkertijd LB indrukken/inhouden voor 'focus light' (staat dan ook rechtsonder in beeld)
@Peejtur maakte mij attent op dt topic /spel. Is er een review van geplaatst op de FP? De beelden die ik hier zie zijn prachtig.
pi_220560035





De Middeleeuwse architectuur vind ik echt geweldig.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Deluzion- op 12-04-2026 04:44:07 ]
greetings and salutations
pi_220560036
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 23:02 schreef Hetekip het volgende:
Ik krijg het legendarische paard maar niet getemd.... Wat een bullshit minigame.
Als je op PC speelt, de camera telkens in de richting houden waarin het paard beweegt en dan de "S" key ingedrukt houden.
greetings and salutations
  Moderator / Redactie FP zondag 12 april 2026 @ 06:28:16 #268
447051 crew  Peejtur
pi_220560156
quote:
2s.gif Op zondag 12 april 2026 00:50 schreef Jippie het volgende:

[..]
@:Peejtur maakte mij attent op dt topic /spel. Is er een review van geplaatst op de FP? De beelden die ik hier zie zijn prachtig.
Crimson Desert bereikt 4 miljoen verkochte exemplaren

Als ik laatste zin mag geloven, komt die nog.

Er zit een fout in btw. Beriekt ipv bereikt.
  Moderator / Redactie FP zondag 12 april 2026 @ 10:23:20 #269
447051 crew  Peejtur
pi_220561185
Ze hebben de muziek veranderd als je het spel begint :(

Het was deze:

Hasan Arthur AltuntaĆ…ĀŸ · Crimson Desert Main Menu Theme (Remaster) · Song · 2026

Was veel mooier :(
pi_220561239
Ik vermaak mij best met het spel maar de puzzels die je soms voor je kiezen krijgt vind ik allemaal net iets te intens. Niet per se omdat ze zo ontzettend moeilijk zijn maar het haalt de snelheid er imo een beetje uit terwijl de beloningen die je ervoor krijgt vaak niet in verhouding voelen tot de tijd en moeite die je erin moet steken.

Vaak wil ik er gewoon zsm doorheen knallen en dan prefereer ik de oplossing/volgorde/whatever even te googlen. Voor een skillpoint iig. Andere beloningen zoals geld vind ik het al helemaal niet waard.
Conscience do cost.
  zondag 12 april 2026 @ 12:22:56 #271
511221 Hetekip
Depressief
pi_220562315
quote:
8s.gif Op zondag 12 april 2026 10:31 schreef ems. het volgende:
Ik vermaak mij best met het spel maar de puzzels die je soms voor je kiezen krijgt vind ik allemaal net iets te intens. Niet per se omdat ze zo ontzettend moeilijk zijn maar het haalt de snelheid er imo een beetje uit terwijl de beloningen die je ervoor krijgt vaak niet in verhouding voelen tot de tijd en moeite die je erin moet steken.

Vaak wil ik er gewoon zsm doorheen knallen en dan prefereer ik de oplossing/volgorde/whatever even te googlen. Voor een skillpoint iig. Andere beloningen zoals geld vind ik het al helemaal niet waard.
De puzzels vind ik ook wel aids...

Ik vond het vooral klote met die pot dat je die ovens moet fixen, zit je lekker te mainquesten komt die zooi er opeens tussen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 12 april 2026 @ 12:26:39 #272
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220562377
Die puzzels vind ik juist tof, alhoewel sommige wel heel erg onduidelijk zijn.

Gisteren was ik doodmoe, dus alleen maar op de bank gelegen, maar straks en vanavond weer verder.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 12 april 2026 @ 12:30:33 #273
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220562410
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 12:22 schreef Hetekip het volgende:

[..]
De puzzels vind ik ook wel aids...

Ik vond het vooral klote met die pot dat je die ovens moet fixen, zit je lekker te mainquesten komt die zooi er opeens tussen.
:??? Dat was toch zo gedaan maat

En je hebt die kuko pot toch gewoon nodig
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 12 april 2026 @ 12:39:58 #274
511221 Hetekip
Depressief
pi_220562461
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 12:26 schreef StateOfMind het volgende:
Die puzzels vind ik juist tof, alhoewel sommige wel heel erg onduidelijk zijn.

Gisteren was ik doodmoe, dus alleen maar op de bank gelegen, maar straks en vanavond weer verder.
Waar ben jij mee bezig in het spel, ik ben een beetje verveeld geraakt.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 12 april 2026 @ 13:03:10 #275
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220562642
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
En je hebt die kuko pot toch gewoon nodig
Ik weet al niet meer waarvoor hij was _O-
  zondag 12 april 2026 @ 13:04:49 #276
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220562657
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 12:39 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Waar ben jij mee bezig in het spel, ik ben een beetje verveeld geraakt.
Ik zit pas op 50 uur, heb de main quest tot en met Chapter 4 gespeeld, en ben nu de rest van Hernand aan het exploren.

Hele stukken waar ik nog niet geweest ben.

En ik wil wat meer met het kamp doen nog.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 12 april 2026 @ 13:05:45 #277
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220562665
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 13:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ik weet al niet meer waarvoor hij was _O-
Opslag Abyss Cells.

Ik weet dan weer niet waar die ook alweer voor waren :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 12 april 2026 @ 13:06:38 #278
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220562677
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 13:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Opslag Abyss Cells.

Ik weet dan weer niet waar die ook alweer voor waren :D
Oh ja inderdaad. Die waren voor... nee ook geen idee. _O-
  FOK!Fotograaf zondag 12 april 2026 @ 13:06:55 #279
364681 over_hedge
pi_220562682
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 13:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Opslag Abyss Cells.

Ik weet dan weer niet waar die ook alweer voor waren :D
Je kan er gear mee craften
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 12 april 2026 @ 13:07:02 #280
511221 Hetekip
Depressief
pi_220562685
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 13:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Opslag Abyss Cells.

Ik weet dan weer niet waar die ook alweer voor waren :D
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 13:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Oh ja inderdaad. Die waren voor... nee ook geen idee. _O-
Maken van Abyss gears.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 12 april 2026 @ 13:07:04 #281
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220562686
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 13:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik zit pas op 50 uur, heb de main quest tot en met Chapter 4 gespeeld, en ben nu de rest van Hernand aan het exploren.

Hele stukken waar ik nog niet geweest ben.
Ik zit ook op precies 50 uur en ergens in Chapter 4. Ik vraag mij af hoeveel ik moet exploren straks is de verrassing eraf als dat kasteel of mooie uitzicht bij een missie hoort :P
  zondag 12 april 2026 @ 13:07:22 #282
511221 Hetekip
Depressief
pi_220562690
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 13:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik zit pas op 50 uur, heb de main quest tot en met Chapter 4 gespeeld, en ben nu de rest van Hernand aan het exploren.

Hele stukken waar ik nog niet geweest ben.

En ik wil wat meer met het kamp doen nog.
Oh ja, ik denk dat ik de mainquest wel gerushed heb, en gewoon niet zo veel heb explored.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 12 april 2026 @ 13:16:27 #283
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220562789
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 13:07 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Oh ja, ik denk dat ik de mainquest wel gerushed heb, en gewoon niet zo veel heb explored.
Dat is altijd zonde in dit soort grote, rijke open wereld games.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf zondag 12 april 2026 @ 13:18:06 #284
364681 over_hedge
pi_220562813
je komt vanzelf op een punt dat je wel side missies moet doen voor je verder kan
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 12 april 2026 @ 13:21:09 #285
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220562846
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 13:07 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik zit ook op precies 50 uur en ergens in Chapter 4. Ik vraag mij af hoeveel ik moet exploren straks is de verrassing eraf als dat kasteel of mooie uitzicht bij een missie hoort :P
Dat is het risico ja :D

Maar vaak heb je het wel door door door bepaalde zaken.

Was van de week ergens beland en zag een slingerweggetje dat richting omhoog liep, en het barstte opeens van de cooking pots, en het muziekje veranderde, dus had de indruk dat ik richting een Boss (niet Hugo) ging, dus regelmatig gesaved.

En ik kwam uit bij een enorm kasteel.
Gelukkig was er vlakbij een Abyss Nexus fast travel punt, dus die unlocked en weer terug gegaan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 12 april 2026 @ 13:23:09 #286
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220562861
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 13:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ik weet al niet meer waarvoor hij was _O-
Je kan er die cores mee capturen / sealen van vijanden die bv van die blokken zijn en die dan op je beginnen te schieten met lasers

Als je dan met je Axiom hand ding erop bashed dan wordt het een item wat je kan capturen met die axiom zolang je de kuko pot in je inventoryu hebt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 12 april 2026 @ 13:28:37 #287
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220562916
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 13:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat is het risico ja :D

Maar vaak heb je het wel door door door bepaalde zaken.

Was van de week ergens beland en zag een slingerweggetje dat richting omhoog liep, en het barstte opeens van de cooking pots, en het muziekje veranderde, dus had de indruk dat ik richting een Boss (niet Hugo) ging, dus regelmatig gesaved.

En ik kwam uit bij een enorm kasteel.
Gelukkig was er vlakbij een Abyss Nexus fast travel punt, dus die unlocked en weer terug gegaan.
Bedoel je dat kasteel met spinnewebben en mechanische installaties?
  zondag 12 april 2026 @ 13:30:27 #288
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220562928
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 13:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Bedoel je dat kasteel met spinnewebben en mechanische installaties?
Icemoor Castle Ruins uit het hoofd, echt huge.

Ben niet binnen geweest dus dat zou ik niet weten :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 12 april 2026 @ 13:31:53 #289
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220562940
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 13:30 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Icemoor Castle Ruins uit het hoofd, echt huge.

Ben niet binnen geweest dus dat zou ik niet weten :D
Ik was net bij Arboria Castle
  zondag 12 april 2026 @ 13:33:19 #290
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220562954
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 13:31 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik was net bij Arboria Castle
Daar ben ik nog niet geweest, naam zegt me niks :D

Hele stukken in het westen van Hernand ben ik nog niet geweest, en ook ten noorden van de Hernand letters op de kaart is nog een heel stuk Hernand _O- _O_

En dat is pas regio 1 :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf zondag 12 april 2026 @ 13:35:35 #291
364681 over_hedge
pi_220562990
Als je leuke dingen wilt tegenkomen met exploreren. Ga naar het oosten
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 12 april 2026 @ 13:36:43 #292
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220563000
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 13:33 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Daar ben ik nog niet geweest, naam zegt me niks :D

Hele stukken in het westen van Hernand ben ik nog niet geweest, en ook ten noorden van de Hernand letters op de kaart is nog een heel stuk Hernand _O- _O_

En dat is pas regio 1 :D
Ik moet ook nog een heel stuk Hernand en ben net over de grens geweest in Demeniss bij dat gekkenhuis. Zal eens een screenshot maken als ik weer ga spelen vanavond.
  zondag 12 april 2026 @ 13:46:10 #293
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220563089
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 13:35 schreef over_hedge het volgende:
Als je leuke dingen wilt tegenkomen met exploreren. Ga naar het oosten
Dat dachten de Duitsers ook 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 12 april 2026 @ 13:47:07 #294
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220563103
Trouwens niet ver van Arboria Castle lag een expansion van je inboedel met 10+. Schijnt dat die elke 3 dagen weer spawnt volgens Google.
  zondag 12 april 2026 @ 13:47:17 #295
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220563107
Ik mag van mezelf nooit eerder naar een nieuwe regio eer dat ik klaar ben met de huidige :D :@
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games zondag 12 april 2026 @ 14:20:03 #296
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220563723
Warrior Monk kontschopper

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zondag 12 april 2026 @ 14:21:03 #297
511221 Hetekip
Depressief
pi_220563771
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 04:38 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Als je op PC speelt, de camera telkens in de richting houden waarin het paard beweegt en dan de "S" key ingedrukt houden.
Dankjewel geen idee hoe the fuck je dat met een controller moet doen... Op PC wel gewoon te doen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 12 april 2026 @ 14:57:02 #298
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220564513
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 14:21 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dankjewel geen idee hoe the fuck je dat met een controller moet doen... Op PC wel gewoon te doen.
De camera draaien waar het paard naartoe kijkt en dan met de linkerstick naar achter inhouden (dacht ik)

Vond dat ook maar een kut minigame hoor haha
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 12 april 2026 @ 15:05:35 #299
511221 Hetekip
Depressief
pi_220564635
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 14:57 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
De camera draaien waar het paard naartoe kijkt en dan met de linkerstick naar achter inhouden (dacht ik)

Vond dat ook maar een kut minigame hoor haha
Hadden ze echt niks beters kunnen bedenken, vond het maar frustrerend. Het lukt me met de muis, maar met die joystick gaat het veel trager. Een muis kun je wat meer snelheid gebruiken.

Maar misschien zijn er ook joystick opties speciaal voor zo'n paard te temmen.

Ik heb nu wel mijn legendarische paard.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220568103
Er zijn zoveel quests, er komt gewoon geen einde aan. En de puzzles zijn hersenkrakers, ik heb tot nu alles opgelost zonder guides, zit soms een paar uur vast.
greetings and salutations
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')